Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Viestejä
184
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Ei tollasilla kolkeilla kauan eletä. Toivottavasti.
 
Viestejä
525
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Sieltähän noustiin :) Thunder fanit älkää olko niin hiljaa!
 
Viestejä
387
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Durant on kyllä muuhun hyökkäyspään osaamiseensa nähden järkyttävän huono käyttämään skriinejä. LeBronin ei tarvitse edes taistella pysyäkseen perässä. Hardenin skriinikoulutukseen kesäksi sanon minä.
 
Viestejä
1 392
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Samaa olin tulossa just sanomaan, Heat heittäny 4 vai 5 kolkkia sisään tässä jaksossa?

Waden taktiikka osu vähän omaan nilkkaan. Wadella kun tuppaa olemaan tapana potkaista jalat eteenpäin donkatessa.
 
Viestejä
184
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

James saanu varmaa muute joka kolkista syötön.
 
Viestejä
1 797
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

crrc sanoi:
Samaa olin tulossa just sanomaan, Heat heittäny 4 vai 5 kolkkia sisään tässä jaksossa?

Waden taktiikka osu vähän omaan nilkkaan. Wadella kun tuppaa olemaan tapana potkaista jalat eteenpäin donkatessa.

Ihan samaa mietin ja ehkä vielä vähän henkistä loukkaantumista ekstrana.

LeBron James on ollut helvetin hyvä! Minusta parasta Jamesia mitä olen nähnyt. Varmasti on sata kertaa tehnyt enemmän pisteitä kuin tänään, mutta tänään on todella tehnyt jokaisesta joukkuekaveristaan paremman pelaajan.

Ja lisätään vielä sen verran, että myös henkistä kasvua tapahtunut sitten viime vuoden. Ei paniikin poikastakaan, vaikka olivat alhaalla 17p (?) tai jotain.
 
Viestejä
387
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Wade ja Durant taas ihan yössä, katsotaan kumpi herää pelaamaan ekana. Ihme vihellyksiä ja viheltämättä jättämisiä molempiin suuntiin.

OKC:n tarvis löytää jotain uutta LeBronin puolustamiseen, ehkä sillointällöin voisi vaikka tuplata heti puolenkentän jälkeen. Ja toiseksi, kuinka monta neljännestä tarvitsee vielä pelata ennenkuin joku alkaa pakottamaan Jamesin pistämään pari hypäriä sisään? Harden on ollut ainoa, joka edes yrittää ottaa ajon pois niinä muutamana minuuttina mitä on LeBronia vastaan pelannut.

OKC:n pitää vaan jaksaa juosta kenttää ja pistää painetta Miamin puolustukseen. Puolenkentän peleillä ei Thunder tätä peliä ja sarjaa voita.
 
Viestejä
184
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Noni KD, pari heittoo uponnu nyt pitää jatkaa heittämistä.
 
Viestejä
1 797
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Voi kunpa NBA -pelit olisivat useammin tälläistä herkkua. Loistava intensiteetti ja aggressiivisuus!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös