Koripallo.com

Palautetta ja kommentteja uudesta palstasta

Mulla on tuolla yläpalkissa taas saapuneet jutun päällä luku 820... joka siis kertoo, että mulla 820 viestiä. Siellä on viestit ns. lukematta tyyliin koko ajalta kun täällä olen ollut. Mä olen noi kertaalleen tuolta kuitannut jo ja nyt ne ilmestyi sinne uudestaan ja tällä kertaa en saa niitä pois valitsemalla sen 20 kerrallaan ja sitten merkkaamalla ne luetuksi.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Mulla on tuolla yläpalkissa taas saapuneet jutun päällä luku 820... joka siis kertoo, että mulla 820 viestiä. Siellä on viestit ns. lukematta tyyliin koko ajalta kun täällä olen ollut. Mä olen noi kertaalleen tuolta kuitannut jo ja nyt ne ilmestyi sinne uudestaan ja tällä kertaa en saa niitä pois valitsemalla sen 20 kerrallaan ja sitten merkkaamalla ne luetuksi.
Oli näköjään jäänyt yksi vuorokausittainen automaattinen päivitysrutiini jumiin, millä saattaa olla tuohon vaikutusta. Nyt pyöräytin tuon uusiksi manuaalisesti. Auttoiko mitenkään tilanteeseen?

- Matti

Onko Susijengi -topici jonkin spammirobotin hyökkäyksen kohteena kun klo 9:08 on näyttänyt alkaneen korean näköisellä kielellä tulevan eri tunnnuksilla aina muutama tunnus peräkkäin samalta, joitakin uusia topiceja otsikon alle. @Ylläpito ilmeisesti häipyi paikalta klo 8:55 joten hänellä lienee alibi. :D

Ovatko muut huomanneet. Vaivannee toistaiseksi ainoastaan Susijengi -topicia.
1543652759858.png

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Spämmihyökkäystä on tosiaan kestänyt useamman päivän. Parina aiempana kertana kaikki viestiketjut ja spämmääjät on poistettu joskus yöllä / aamulla, jolloin niitä ei kovin moni ole välttämättä huomannut.

Nytkin niitä poistelin valtavan määrän aikaisin aamulla, mutta sitten oli näköjään tullut vielä toinen aalto. Nekin kaikki nyt putsattu pois.

Lisäksi laitoin rekisteröitymisen kokonaan kiinni, jotta homma pysähtyisi ja toivottavasti siirtyvät johonkin muualle. Voi olla, että myös ilman rekisteröitymistä kirjoittaminen täytyy tilapäisesti pistää säppiin, mikäli yrittävät sitä reittiä.

Pahoittelut tästä omalta osaltani. Normaalisti foorumin käyttämä yleinen spam-tietokanta estää noiden rekisteröitymisen jo, mutta jostain syystä nämä pääsivät läpi.

- Matti

Laittakaas top tykkäykset takaisin näkyviin kaikelle kansalle.