Koripallo.com

Pyrintö vs Kataja ke 13.3. Klo 18.30

Mievain

Mutta sama miten heikosti joukkue pelaa, fanien pitäisi aina olla tukemassa joukkuetta ja olla positiivisia.. Itse en tähän joukkoon kuulu, silloin kehutaan kun aihetta ja päinvastoin. Tällä hetkellä joukkue ei ainakaan minulta saa yhtään sympatiaa. Mikä on esim kapteeni Ojalan anti ollut läpi kauden? Tuskin voi paljoa ainakaan kehua. Sten ulos jos kausi päättyy puolivälieriin. Tuntuu, ettei saa mitään otetta joukkueeseen. Mukava mies, mutta onko riittävän pätevä viemään laivaa loppukauden??

Ei varmaan jäänyt keneltäkään huomioimatta :D mua naurattaa nää "hävetkää" kommentit, koska: a) koripallo ei oo ehkä ihan näin vakavaa b) ihan kun kyse olis jostain 30-luvun hienostolaisperheen lapsista, jotka eivät ole osanneet käyttäytyä kunnolla.

Nyt ku olen löysännyt omaa ruuvia vähän ja kehittänyt oikeinlaisen suodattimen tän foorumin lukemiseen, niin täältä saa kyllä päivän draama-annoksen täyteen. Ja vain positiivisella tavalla :p
 
Viestejä
2 089
Ei varmaan jäänyt keneltäkään huomioimatta :D mua naurattaa nää "hävetkää" kommentit, koska: a) koripallo ei oo ehkä ihan näin vakavaa b) ihan kun kyse olis jostain 30-luvun hienostolaisperheen lapsista, jotka eivät ole osanneet käyttäytyä kunnolla.

Nyt ku olen löysännyt omaa ruuvia vähän ja kehittänyt oikeinlaisen suodattimen tän foorumin lukemiseen, niin täältä saa kyllä päivän draama-annoksen täyteen. Ja vain positiivisella tavalla :p



Hector on tuhat kertaa parempi kannattaja ja koripallon ystävä kuin sinä joka et kirjoita pelistä etkä joukkueesta mitään vaan esiinnyt täällä kuin joku ukko ylijumala kertomassa miten pitäisi kirjoittaa ja kenellä on ruuvit kuinkakin löysällä suodattaessaan.

Hector on ansainnut teoillaan oikeuden sanoa mielipiteensä suoraan joten kirjoittakoon mitä vaan,
 

Mievain

Hector on tuhat kertaa parempi kannattaja ja koripallon ystävä kuin sinä joka et kirjoita pelistä etkä joukkueesta mitään vaan esiinnyt täällä kuin joku ukko ylijumala kertomassa miten pitäisi kirjoittaa ja kenellä on ruuvit kuinkakin löysällä suodattaessaan.

Hector on ansainnut teoillaan oikeuden sanoa mielipiteensä suoraan joten kirjoittakoon mitä vaan,

No siitä en lähtisi kamppailemaan, että kuka on parempi kannattaja - jokainen kannattakoon tyylillään ja kirjottakoon mitä haluaa. Mielestäni on vaan hassua kuinka negatiivisia ja kriittisiä kannattajia täällä on, mutta se ei nähtävästi ole muista yhtään hauskaa. Ei ole tarkoitus ollut loukata ketään, pahoittelut jos näin on käynyt. Mutta ainakin oma oletusarvoni on, että jos kritisio muita, niin silloin osaa ottaa myös kritiikkiä vastaan muilta :)

Tuo on ihan totta, että en ole juurikaan kommentoinut pelillisiä asioita, joten olen varmasti antanut yksipuolisen kuvan siinä mielessä.

Kommentoimani ruuvit ja suodattimet olivat omiani, niin siitä nyt ei varmaan ainakaan kannata kenekään tulistua.
 
Viestejä
2 089
No siitä en lähtisi kamppailemaan, että kuka on parempi kannattaja - jokainen kannattakoon tyylillään ja kirjottakoon mitä haluaa.


Hyvä kommentti!

Enkä kamppailuta sitä kuka on parempi kannattaja.

Hector on kannuksensa ansainnut läsnäoloillaan peleissä, rumpuryhmä(i)lään, vieraspelireissuillaan, v blogeillaan jne.

Itse olen ns laiskoja katsojia sun muuta. Ja ruuvit tosi löysällä jos ei peräti irti.

Mutta totta tuo että kritiikkiä otetaan muutkin kuin pelaajat ja valmentajat. Toki itse kirjoitan asiaa niin harvoin,että on kukaan morkannut/kritisoinut
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 540
Kannattajia on monenlaisia. Aisankannatajiakin....

" Kumpi kannattaja parempi?
K_A vaiko Hektuuri?
Olen ottanut asiasta selvää.
Kyllä minä olen parempi ".

( Sävel Reino Helismaan kappaleesta, Kumpi ompi parempi )
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös