Koripallo.com

Runkosarjaveikkaus 2023-24

Viestejä
67
Karhu
Ja sitte loput muut... Ehkä näin:
Kataja
Gulls
Ktp
Vilpas
Nokia
Korihait
Kobrat
Pyrintö
Lahti
Bisons

Ktp ja Nokia saattaa myös vaihtaa paikkoja
 
Viestejä
49
Onpa rajua tilastointia Biisoneita kohtaan? Kyllä sijoitus on aivan muuta kuin 12. Palaan muistuttelemaan asiaa keväällä!
 
Viestejä
22
Laitetaan nyt vähän vastakarvaan tämä veikkaus… ja jenkeistähän se viime kädessä on kiinni.


1. Kataja (vanhasta muistista, ja vanhalla jenkillä, nousee kärkeen + Hirvonen, Nihtinen ja Tumba tekee hyvää jälkeä)

2. Karhu (taso laskee kuin lehmän häntä, Palmi ja Hopkins on musta aika hasardikortteja - voi olla hyviä, voi olla huonoja; mutta kotimaan liigaan taso vielä riittää, kunhan ainakin pari jenkkiä osuu)

3. Seagulls (kuitenkin kova kotimainen rosteri, Järvi, Nikkarinen, ehkä Waxlax, osin jäähdyttelemässä oleva Heinonen, mutta ei lopulta niin leveä; Rougeau on kyllä etukäteen tiedetty iso plussa ja voi viedä Gullsit korkeammallekin)

4. Vilpas (Nenonen ja Koivisto riittää tähän edes kohtuullisten jenkkien kanssa)


Moni näyttää laittavan KTP:n aika korkealle. Minä en. Gibsonin Nokia ja Lehtosen Kouvot menee edelle.


5.Nokia (Aidoo, Murphy, Boman & Mattila pelaa tän Nokialle)

6. Kouvot (Lehtonen repii Alasesta ja Korkiatuvasta kaiken irti – ja onnistuu parin junnun kanssa)

7. KTP (Nyt on kotimaisista Kuukkasella paljon kannettavaa – tähän se riittää – pleijareissa kuitenkin)

8. Kobrat (Tänne se tulee taas, vaikka onkin yksi pitkä kuolema koko jengi. Nikkarinen, Lehtoranta ja Turja on edelleen kotimaiseen korikseen aika kova kolmikko ja onnistuneilla jenkeillä pleijareihin)



Nää pleijareista ulos tippuvat on aika hankala pisteyttää.


9. Korihait (Bojan is still going strong, vaikka muu joukkue ehkä ei enää tai vielä)

10. Pyrintö (tämän alle ei perinteinen tamperelaisseura voi pudota – vaika lähtöjä onkin, niin on siellä jääjiäkin – ties vaikka parilla hyvällä jenkillä nousisi pleijareihin?)

11. Lahti (ihan kohtuullinen kotimainen rosteri kuitenkin)

12. Bisons (Palotie alisuorittaa taas)
Seuraatko koripalloa ollenkaan?
 
Viestejä
69
1 Karhut
2 Seagulls
3 Kataja
4 BC Nokia
5 Vilpas
6 Kouvot
7 LaBa
8 KTP
9 Korihait
10 Pyrintö
11 Korikobrat
12 Bisons
 
Viestejä
260
1. Karhu
2. Seagulls
3. Vilpas
4. KTP
5. Kouvot
6. Kataja
7. Nokia
8. Korihait
9. Pyrintö
10. Kobrat
11. Lahti Basketball
12. Bisons
 
Viestejä
2 333
@Larry_Z

Kyllä.

Sanoinhan, että ajattelin veikata vähän porukan konsensusta vastaan. Konsensus on harvoin oikeassa. Itse asiassa se on usein täysin väärässä. :rolleyes:
 
Viestejä
466
@Larry_Z

Kyllä.

Sanoinhan, että ajattelin veikata vähän porukan konsensusta vastaan. Konsensus on harvoin oikeassa. Itse asiassa se on usein täysin väärässä. :rolleyes:
No ihan nyt lähtien tuolta, että Palotiellä ei ole mitään tekemistä Biisoneiden kanssa. Katajaa on ok veikata top-3, mutta kun Nihtistä aletaan nostamaan noin isoon rooliin niin Kullien kohdalla pitäisi mainita Pihlajamäki ja samoilla standardeilla Palmi sekä Hopkins eivät ole mitään hasardikortteja Korisliigaan.
 
Viestejä
2 333
No, näistä vodaan olla monta mieltä.

Luin jostakin, luultavasti koripallo.comista, että Palotie palaa valmentamaan, ja nimenomaan Bisonsia. Olen ilmeisesti misinformoitu sen suhteen.

Palmi ja Hopkins on mun kirjoissa pelaajia joista puhuttu paljon mutta joilla on kovin vähän näyttöjä, että kykynevät kantamaan joukkuetta omillaan - ovat tosin ihan hyviä sidekikcejä, hyvänä päivänä - huonona päivänä eivät ole sitäkään..

Pihlajamäen edessä on mm. Nikkarinen, Järvi ja Grant jotka käytännössä syö sen peliajan. En siis lainkaan ajattele, että se on turha kaveri. Päinvastoin. Mutta toisin kuin monet muut häneen ihastuneet, en näe, että hänellä on montakaan peliminuuttia tarjolla - ja olen tietty iloinen jos olen väärässä. Gulls ei ole perinteisesti antanut paljon peliakaa nyypille, ellei ne ole oikeasti todella hyviä (vrt. esim. Laakso & Waxlax)

Nihtisestä on vaan sellainen viba, että nyt voisi natsata, sopivassa ympäristössä ja jangissä jossa pitää ottaa roolia. Voin olla väärässä tässäkin, mutta tämän suhteen en ole iloinen jos olen väärässä.
 
Viestejä
2 450
Luin jostakin, luultavasti koripallo.comista, että Palotie palaa valmentamaan, ja nimenomaan Bisonsia. Olen ilmeisesti misinformoitu sen suhteen.

Palmi ja Hopkins on mun kirjoissa pelaajia joista puhuttu paljon mutta joilla on kovin vähän näyttöjä, että kykynevät kantamaan joukkuetta omillaan - ovat tosin ihan hyviä sidekikcejä, hyvänä päivänä - huonona päivänä eivät ole sitäkään..

Pihlajamäen edessä on mm. Nikkarinen, Järvi ja Grant jotka käytännössä syö sen peliajan.

Kun kukaan muu ei kerro sulle, niin Palotie on ensi kaudella Lahden kakkoskoutsi.

Palmi nyt kuitenkin valittiin Korisliigan vuoden pelaajaksi vuonna 2019 eli eiköhän siinä ole ihan hyvin "näyttöjä" Korisliigassa pelaamisesta.. Hopkins oli myös viimeisimmällä Korisliiga -kaudella 2020-2021 liigan 5. paras suomalainen korintekijä ja teki esim. Suomen cupin finaalissa 32 pinnaa.

Pihlajamäki on todennäköisesti Seagullsin 6. tai 7. pelaaja ensi kaudella. Ja tulee pelaamaan todennäköisesti jotain 20-25 min/peli. Eli ottaa Kanervon paikan rotaatiossa. Pihlajamäki pystyy myös joustavasti pelaamaan pelipaikkoja 1-3, joten Seagulls pystyy käyttämään monenlaisia viisikoita.
 
Viestejä
2 900
Nihtistä ei ole olemassakaan, vaan se on Knihtinen :cool: Pelas jo viime kaudella äärettömän hyvin kun vastuuta sai, pelaa joukkueen eteen aina ja kolmosetkin tippuu. Hieno kausi tulossa ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös