Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Viestejä
3 084
Ei mikään suuri yllätys. Toivottavasti Kantonen pärjää Euroopassa ja miksi ei pärjäisi. Itsekkäästi ajatellen tietenkin harmittaa. No toivottavasti Teemu jatkaa.
 
Viestejä
1 615
Suoraselkäistä pohjalaasuutta, heh heh.
Nyt sitten väität, että Mäkynen olisi keksinyt koko homman. Ja tämän lisäksi pistänyt Kantosen vielä twiittaamaan.
Ryhdikästä meininkiä teiltä sieltä Karhun suunnalta...

Loppukaneetti saatiin tälle asialle:
Niskanen Karhuun
Kantonen Ranskaan.
Vähän jopa naurattaa...onnea Henkalle hyvästä diilistä ja kuitenkin Kauhajoella jotenkin voittajan olo täs cases. Loppu.
 
Viestejä
3 084
Loppukaneetti saatiin tälle asialle:
Niskanen Karhuun
Kantonen Ranskaan.
Vähän jopa naurattaa...onnea Henkalle hyvästä diilistä ja kuitenkin Kauhajoella jotenkin voittajan olo täs cases. Loppu.
Täytyy kyllä jollain tavoin ihailla teidän itseluottamusta. Väitän että olette ainoa joukkue koko euroopassa joka valitsisi Niskasen ennen Kantosta. Toki itse ottaisin Kantosen ennen Cameron Jonesia niin ei vissiin jokainen sylinteri mullakaan toimi.
 
Viestejä
222
Pelaajauutisia luvassa huomenna aamupäivästä ketäköhän mahtaa olla eerikinharju tai valtonen? Joku muu?
 
Viestejä
1 615
Täytyy kyllä jollain tavoin ihailla teidän itseluottamusta. Väitän että olette ainoa joukkue koko euroopassa joka valitsisi Niskasen ennen Kantosta. Toki itse ottaisin Kantosen ennen Cameron Jonesia niin ei vissiin jokainen sylinteri mullakaan toimi.

Niin tai sit tarkoittaa sitä että hyvä Karhun kannalta ettei Henkka ole vastustajien joukossa Korisliiga kentillä..mutta Niskanen on KB joukoissa.
Up to you
 
Viestejä
1 134
Täytyy kyllä jollain tavoin ihailla teidän itseluottamusta. Väitän että olette ainoa joukkue koko euroopassa joka valitsisi Niskasen ennen Kantosta. Toki itse ottaisin Kantosen ennen Cameron Jonesia niin ei vissiin jokainen sylinteri mullakaan toimi.
Tässä oli kyseessä siitä että itse en ainakaan usko että sillä rahamäärällä mikä pitäis Jumppa sopparin päälle lyödä että Kantosen saisi ei ole sen raha määrän arvoinen.
Jumppa riitti mestaruuteen ja Kantonen ei.
me täällä lakeuksilla lasketaan vain mestaruuksia.
Kuten on muutamana vuotena on nähty niin kallein joukkue ei ole aina paras ;)
 
Viestejä
3 084
Tässä oli kyseessä siitä että itse en ainakaan usko että sillä rahamäärällä mikä pitäis Jumppa sopparin päälle lyödä että Kantosen saisi ei ole sen raha määrän arvoinen.
Jumppa riitti mestaruuteen ja Kantonen ei.
me täällä lakeuksilla lasketaan vain mestaruuksia.
Kuten on muutamana vuotena on nähty niin kallein joukkue ei ole aina paras ;)
Etkös te Kantosen kanssa yhden pantterin voittaneet. Onneksi meillä osataan arvostaa punaista nuttua kantaneita pelaajia jopa sen jälkeen kun paita vaihtuu. Ilmeisesti rehdit pohjaaalaaseet ei moisesta perusta.
 
Viestejä
1 134
Etkös te Kantosen kanssa yhden pantterin voittaneet. Onneksi meillä osataan arvostaa punaista nuttua kantaneita pelaajia jopa sen jälkeen kun paita vaihtuu. Ilmeisesti rehdit pohjaaalaaseet ei moisesta perusta.
Emme arvosta rahan perässä juoksemista ;)
 
Viestejä
2 238
Vahva veikkaus: Eerikinharju.

Edit:

Tämä toki heikentää kertoimia mun veikkaukselle:
Screenshot_20200526-220019_Chrome.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
161
Eerikinharju it is. Sai näytönpaikan ja käytti sen. Hyvä signaus
Ehdottoman hyvä jatko, tietää mitä saadaan ja varmasti halpa. Toivotaan että saa lunastettua samanlaisen luoton uudelta valmennukselta kuin edelliseltäkin, sitten on hyvää luvassa toisinkuin Uudessakaupungissa jossa luottoa ei ollut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös