Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Viestejä
3 084
Viestejä
222
Milloin seuraavia sopimuksia kohti ensi kautta olis luvassa? Mitäs mieltä muut ovat onko Samuel Haanpäästä vielä hyötyä meille? mun mielestä on(toisi rosteriin leveyttä) vai loppuiko se hänen kohdalta päättyneeseen kauteen?
 
Viestejä
1 164
Milloin seuraavia sopimuksia kohti ensi kautta olis luvassa? Mitäs mieltä muut ovat onko Samuel Haanpäästä vielä hyötyä meille? mun mielestä on(toisi rosteriin leveyttä) vai loppuiko se hänen kohdalta päättyneeseen kauteen?
Itse pitäisin miehen ensi kaudellakin mukana jos vain kroppa kestää. Tällä kaudella ei oikein päästy kunnolla Haanpäätä edes näkemään, mutta kyllä rahkeet varmasti riittäisi sellaiseen 6p/peli. Ei mikään aloitusviisikon pelaaja, mutta ehdottomasti hyvää leveyttä rosteriin.
 
Viestejä
161
Itse pitäisin miehen ensi kaudellakin mukana jos vain kroppa kestää. Tällä kaudella ei oikein päästy kunnolla Haanpäätä edes näkemään, mutta kyllä rahkeet varmasti riittäisi sellaiseen 6p/peli. Ei mikään aloitusviisikon pelaaja, mutta ehdottomasti hyvää leveyttä rosteriin.
Minä toivon että mennään näissä soppareissa pitkälti talous edellä. Budjetti tuskin viime kaudesta kasvaa, epävarmuus on nyt taloudessa poikkeuksellisen suuri. Jos Teemu jatkaa on melko varmasti kotimaiset siinä, tai sitten riskitasoa nostetaan seurassa. Vaikka Haapää olisi halpa ei kuitenkaan ilmainen, se on varma. Jenkkeihin ja Teemuun viimeiset pelimerkit, ja nekin harkiten.

Menneen kauden keskeytyminen oli erittäin karvas pala Vilppaan faneille ja toki joukkueelle. Jälleen kerran jäi liikaa jossiteltavaa kaudesta. Se että hävitään rehdisti paremmalle ei syö niin kovin kuin nämä loukkaantumisten tai kauden keskeytymisen takia "hävityt" mestaruudet. Nyt pitää toivoa että ensi kausi päästään aloittamaan normaalisti ja pelaamaan loppuun asti ilman keskeytyksiä tai rajoituksia. Minkään sarjan tai seuran talous ei kestä menneen kauden uusintaa ilman merkittäviä muutoksia resursseihin.
 
Viestejä
41
Olen tässä viime viikkoina miettinyt, että jos teemu ei jatka niin olisiko Vilppaalla varaa/kiinnostusta esimerkiksi Tuomas Hirvoseen..? Mitä olette mieltä?
 
Viestejä
1 327
Olen tässä viime viikkoina miettinyt, että jos teemu ei jatka niin olisiko Vilppaalla varaa/kiinnostusta esimerkiksi Tuomas Hirvoseen..? Mitä olette mieltä?

Ihan mielenkiintoinen ajatus. Itse palkitsisin ehkä Kivimäen jo isommalla roolilla ja Hirvonen on profiililtaan aika samanlainen pelaaja. Joukkueen tasohan siinä toki laskisi sen pelipaikan osalta, mutta niin se laskee joka tapauksessa, ellei Rannikkoa korvata jenkillä.
 
Viestejä
2 238
Ihan mielenkiintoinen ajatus. Itse palkitsisin ehkä Kivimäen jo isommalla roolilla ja Hirvonen on profiililtaan aika samanlainen pelaaja. Joukkueen tasohan siinä toki laskisi sen pelipaikan osalta, mutta niin se laskee joka tapauksessa, ellei Rannikkoa korvata jenkillä.

Oma vahva veikkaus on, että -mikäli- Teemu ei jatka, niin Aatun kanssa tulee hääräämään jenkkitakuri.

Toinen vahva veikkaukseni on, että Teemu jatkaa joten edellä olevaa ei tarvitse miettiä sen enempää :)
 
Viestejä
32
Toivotaan kuitenkin, että Teemu lopettaa ja nekin säästyneet rahat pystytään käyttämään hyviin ja viihdyttäjiin pelaajiin. Vilpas on kuitenkin pelannut parhaimmillaan ilman Teemua. Kuten eräs fani totesi Teemu voisi siirtyä täyttämään mehupulloja penkin päähän.
 
Viestejä
677
No sieltä Griffini! Vaikuttaa hyvältä hankinnalta. Monipuoliset statsit Ruotsista ja highlightien perusteella erittäin viihdyttävä peluri.
 
Viestejä
3 498
Samasta koulusta j suunnilleen samoilla tilastoilla kun Lahden viime kauden Stockard. Griffinillä siis yksi kausi Ruotsissa alla, Stockart oli Lahdessa rookie.
 
Viestejä
1 862
Eiköhän Teemu jatka. Ei vaan oo ehtiny veneilyltään nimeä soppariin kirjoittamaan eli kakkospaikan kaveri vielä tulossa.
 
Viestejä
3 084
Salkkarin mukaan keskusteluja on käyty ja heinäkuun aikana saadaan päätös Rannikolta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös