Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Viestejä
140
Onnittelut Ultrasille mestaruudesta ja jos nyt lopetatte eikä koris ollutkaan se teidän juttunne, niin hyvää jatkoa!

 
Viestejä
12
Onnittelut Ultrasille mestaruudesta ja jos nyt lopetatte eikä koris ollutkaan se teidän juttunne, niin hyvää jatkoa!



Kyllä minä ainakin ymmärsin tuosta tekstistä, ettei Ultras ole lopettamassa, vaan siirtyy ennemminkin sivuun? Eli luultavasti uusi sukupolvi on perustamassa omaa porukkaansa ja he ottavat "vetovastuun" fanitoiminnasta. Korjatkaa joku, jos olen nyt ymmärtänyt väärin. Terveisiä vaan sinne Länsi-Tampereelle.
 
Viestejä
1 862
Kyllä minä ainakin ymmärsin tuosta tekstistä, ettei Ultras ole lopettamassa, vaan siirtyy ennemminkin sivuun? Eli luultavasti uusi sukupolvi on perustamassa omaa porukkaansa ja he ottavat "vetovastuun" fanitoiminnasta. Korjatkaa joku, jos olen nyt ymmärtänyt väärin. Terveisiä vaan sinne Länsi-Tampereelle.
Niinhän se tuossa lukee.

"Nyt on myös meidän aika siirtyä sivummalle ja antaa uuden sukupolven ottaa vetovastuu."

Syksyllä sitten nähdään miten kapulan vaihto on onnistunut.
 
Viestejä
179
Kyllä minä ainakin ymmärsin tuosta tekstistä, ettei Ultras ole lopettamassa, vaan siirtyy ennemminkin sivuun? Eli luultavasti uusi sukupolvi on perustamassa omaa porukkaansa

Ultras ei ole lopettamassa, mutta siirtyy sivuun ja tilalle tulee uusi tykärijonneporukka, jonka nimi on Ultras?

Nyt on kyllä harvinaisen selkeää viestintää.
 
Viestejä
3 094
Minua ei Ultrasissa ole häirinnyt mopopojat eivätkä kainalopierut, mutta nimi on häirinnyt. Ei nyt kaiken tartte olla niin ameriikkaa ja englanninkielistä.
ai niinku Lahti Basketball, KatajaBasket, KarhuBasket, BasketballClub Nokia, Helsinki Seagulls, KTP Basket, Ura Basket... ketä meitä ny siin oli ;)
 
Viestejä
4 028
Varovasti Sepi nyt, täällä voi jotkut loukkaantua... enkä viittaa tosiaankaan RKM:ään, Ylläpitoon enkä Saloon. Tämä vain näin "koulutetun psykologin" ( :D :D :D) näkökulmasta.
 
Viestejä
1 675
ai niinku Lahti Basketball, KatajaBasket, KarhuBasket, BasketballClub Nokia, Helsinki Seagulls, KTP Basket, Ura Basket... ketä meitä ny siin oli ;)


Kun tällä ultras nimellä on selvästi apinoitu jalkapallosta niin sieltä loytyy ihan hyviä esimerkkejä suomeksi. Klubipääty, Niilon Pojat, Harjun Pojat ja Klopit Seinäjoki.

Ja tietysti Nokian Alakulmalle erityismaininta ja papukaija.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
12
Minua ei Ultrasissa ole häirinnyt mopopojat eivätkä kainalopierut, mutta nimi on häirinnyt. Ei nyt kaiken tartte olla niin ameriikkaa ja englanninkielistä.

Älä turhaan häiriinny Sepi hyvä... On nimittäin latinan kielen peruja tuo Ultras. Mua taas on jo pidemmän aikaa häirinnyt se, että aikuiset ihmiset (ainakin oletettavasti) kinaa kaiken maailman nettifoorumeilla päivät pitkät. ;)

Vitsit sikseen... Ei ole muuten kovinkaan monta porukkaa Korisliigassa, joiden nimessä ei olis tota Lontoota mukana. LoKoKo Bisons, Vilpas Vikings, Helsinki Seagulls, Lahti Basketball, Ura Basket jne. Mut kaikkein erikoisin nimihirviö on kyllä tuo Basketball Club Nokia Näädät. Siinä on mainostoimistoillakin ihmettelemistä.
 
Viestejä
2 238
Älä turhaan häiriinny Sepi hyvä... On nimittäin latinan kielen peruja tuo Ultras. Mua taas on jo pidemmän aikaa häirinnyt se, että aikuiset ihmiset (ainakin oletettavasti) kinaa kaiken maailman nettifoorumeilla päivät pitkät. ;)

Vitsit sikseen... Ei ole muuten kovinkaan monta porukkaa Korisliigassa, joiden nimessä ei olis tota Lontoota mukana. LoKoKo Bisons, Vilpas Vikings, Helsinki Seagulls, Lahti Basketball, Ura Basket jne. Mut kaikkein erikoisin nimihirviö on kyllä tuo Basketball Club Nokia Näädät. Siinä on mainostoimistoillakin ihmettelemistä.

Toi Basketball Club Nokia Näädät menee kyl samaan kategoriaan kuin Uros Live Laawu Rooftop Terrace & Sauna.

Tää on jotain Tamperelaista erikoisuutta.
Sama mainostoimisto ollut ideoimassa vai omasta päästä vedelty? ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös