Koripallo.com

Salon Vilpas 2022-2023

Viestejä
3 084
KTP ja Vilpas on kyllä selvästi ylemmän sarjan paskimmat joukkueet.
Kummankin pelin taso heiluu älyttömästi ja on kuritonta.

Goodinin kurittomuuteen kaatui peli tänään vaikka ihan komea tilastorivi tulikin.

Ehkä Savolaisen auktoriteetti ei sitten kuitenkaan riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 862
Kaikesta huolimatta parempi voittaa… älä ole murheellinen….
Tänään vähemmän huono voitti.

Jotkut väitti tätä viihdyttäväksi peliksi, ehkä se sitä olikin, mutta näin Vilppaan kannattajan kantilta katsottuna oli enempi painajaismainen.
 
Viestejä
340
Mikä ton Abelinkin homma on? Surkeeta suorittamista. Meneekö tämä näin, että kyllä tuosta Vilppaan materiaalista on saatava enemmän irti eli joku mättää valmennuksessa, pelikirjassa tai mitä nyt niitä on? Eipä tästäkään Savolaiselle sulkaa tullut, tuliko ennemminkin naula (arkkuun).
 
Viestejä
1 607
Kolme jenkki vaihtoa tehty tällä kaudella, mitä niillä on saavutettu? Goodin pelintekijänä luokkaa keskinkertainen jos sitäkään, Lee ollut ihan ok ja täsmä hankinta super puolustaja Abel ollut vaihto vaihdon vuoksi. Kertoo kaiken tämän kauden Vilppaan tekemisestä niin kentällä kuin kentän ulkopuolellakin.
 
Viestejä
119
Jotenkin sitä toivoo ja ehkä uskoo mutta ei se vaan paremmaksi muutu. Samaa huttua kk toiseen vaikka olis aikaa treenata tai ei.
Pettymystä ja turhauttavaa.
Ehkä maksimi tällä on tämä.
 
Viestejä
1 134
Tämä on näkynyt jo pitkään yleisömäärissä. Voittavaa korista on keskimääräistä kivempaa käydä katsomassa.

Itse kyllä käyn hallilla jokatapauksessa, vaikkei se aina kivaa olekaan.
Itse arvostan juurikin sitoutumista. Se että ollaan ns kannattajia kun menee hyvin mutta huonona hetkenä hylätään ei oikein istu omaan ajatusmaailmaan joukkueen kannattamisesta.
 
Viestejä
189
Itse arvostan juurikin sitoutumista. Se että ollaan ns kannattajia kun menee hyvin mutta huonona hetkenä hylätään ei oikein istu omaan ajatusmaailmaan joukkueen kannattamisesta.
Kyllä itsekin pyrin tähän ja olen samaa mieltä asiasta.
Tämän kauden joukkueen dynaamiikka ja valmennus ei vaan tunnu natsaavan ja peli ailahtelee...
 
Viestejä
1 612
Salossa on viimevuosina puhuttu paljon "vilppaan paikallisesta merkittävyydestä" onko kyse sitten kuitenkin ollut menestyksen paikallisesta merkittävyydestä?
 
Viestejä
3 084
Kyllä itsekin pyrin tähän ja olen samaa mieltä asiasta.
Tämän kauden joukkueen dynaamiikka ja valmennus ei vaan tunnu natsaavan ja peli ailahtelee...
Vähän raskasta se välillä on kun ollaan saatu viimeiset vuodet nauttia suhteellisen kovatasoisesta joukkueesta, mutta ihan mukavaa siellä kuitenkin on käydä. Paljon tuttuja ja mukavaa kuitenkin rupatella pelin ajan.

Nyt on melkein seitsemän vuotta Vilpas surffannut aallonharjalla josta saaliina 1 mestaruus 3 hopeaa ja cup mestaruus, niin aika paljon joukkue on lopulta salolaisille tarjonnut.
 
Viestejä
1 607
On tarjonnut paljon kyllä ja saanut sitä myötä katsojamäärät nousuun mutta kaikki kun eivät ole niitä "Vilpaslaisia" vaan osa tulee katsomaan hyvää viihdettä ja menestyvää joukkuetta. Eikä siinä ole mitään väärää eihän kukaan mene paskaa leffaakaan katsomaan vaikka olisi kuinka oman kylän pojan tekemä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös