Koripallo.com

Susijengi EM-kisoissa 2022

Viestejä
4 095
En ymmärrä? Mutta lupaan pohtia kykyjeni ylärajoilla⏳ Hyviä maaotteluita.

Sinähän olet melkoinen mestari, kun ei mennyt vieläkään perille se, että arvosteluni kohdistui RBP:n kapitalismifanitukseen (anteeksi RBP:lle siitä, että noin tyhmän kommentin heitin). Arvostan ehdottomasti suomalaista sosiaalidemokratiaa, se on mm. tuonut (periaatteessa) kaikille mahdollisuuden kouluttautua niin pitkälle kuin mahdollista. Kokkaripiireissähän oli sellaista ajatusta, että peruskoulu on paska idea (siis lähinnä näin tuumasivat nämä susannakoskien lailla ajattelevat einsteinit, kultalusikka suussa syntyneet). AY-liikkeen arvosteluni puolestaan oli lähinnä viittaus näihin opportunisteihin, jotka "ajattelevat" koko Suomen etua. (tähän Jopen äänellä, "omaa etua")

Ja kuten sanoin, mukavaa syksyä!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 095
Nyt kun ollaan päästy vauhtiin tässä suolaamisessa, niin ai että kun nautin siitä, että HJK lähti europeleissä lauluun (tästäkin anteeksipyyntö sille, joka täällä oli "kuningaspelin" suuri ystävä). Olen itse fanittanut Suomen jalkapallomaajoukkuetta n. 35 vuotta, mutta en ole ollenkaan varma ansaitsisivatko nämä potkupalloitkijät arvokisapaikkaa, jota olen todellakin odottanut 35 vuotta. Yhyy, yhyy, jalkapalloa pitää aloittaa pelaamaan 2-vuotiaana, kaikki muut asiat oppii vaikkapa eläkeiässä, naurettavia itkuiitoja iso osa porukasta. Onneksi Esportti tulee ohittamaan kaikki muut lajit, silloin voi sohvan pohjalta jokainen OIKEAN urheilun ystävä siirtää vasemman pallin oikean päälle. (tähän hymiö)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2 333
Mitäs mieltä mahtuisko susijengistä muita kuin Late Liettuan jengiin?
Ei välttämättä pääsisi Lauri avaukseen kun on aika kova kaksikko Sabonis - Valanciunas jo valmiina, mutta vaihdosta varmaan pääsisi (ja kenties parin vuoden päästä aloitukseenkin?).

Ihan niin hyvin en tunne Liettuan takamiessyvyyttä, että olisko Salinille tilaa kahdentoista pelaajan rosterissa.
 
Viestejä
2 569
Mitäs mieltä mahtuisko susijengistä muita kuin Late Liettuan jengiin?
Mahtuisi Lauri ilman muuta, vaikka tottakai Valanciunas ja Sabonis ovat kivenkovia kavereita. Iskisin kyllä itse Laurin suoraan avauskokoonpanoon, koska Jonas + Lauri tai Domantas + Lauri tuntuu järkevämmältä tutkaparilta kuin Jonas + Domantas.

Ja kai nyt Petteri Koponen mahtuisi! En nyt ainakaan väittäisi, Lekaviciusta tai Kalnietista paremmiksi.
 
Viestejä
1 953
Valenciunas on täysin pitelemätön, mutta muuten ei tää nyt niin pahalta näytä. Pakissa siis, hyökkääminen on kieltämättä vaikeaa, vois vähän kaivat Sasua, Petskua (ja Late the Goatia)...

Jantunen, huh huh... Vasta lukiosta päässyt ja voittaa tilanteensa Euroliiga-jäppisiä vastaan ihan järestään. Vielä kun oppii sen miten itse skoraa näitä vastaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös