Koripallo.com

Susijengin karsinnat Tampereen EM-kisoihin 2025

Viestejä
1 322
EM-kisojen aikaan olisi 34v, kyllä siinä olisi vielä muutama vuosi kotimaan kentillä varaa pelata, ja ehkäpä Gulls, tai Vilpas. Tai jopa Karhu. Itse uskon jos paikat kestää, lopettaa vasta 36-37v.

Toivon siis, että Sasu jatkaa. Jotenkin oma tuntuma on, että ei jatka. Toivottavasti olen väärässä ja Sasu tulee vähintään jäähdyttelemään Suomeen ja samalla jatkaisi vielä maajoukkueuraansa.
 
Viestejä
291
Toivon siis, että Sasu jatkaa. Jotenkin oma tuntuma on, että ei jatka. Toivottavasti olen väärässä ja Sasu tulee vähintään jäähdyttelemään Suomeen ja samalla jatkaisi vielä maajoukkueuraansa.

Ihmiset tuntuvat unohtavan, että Sasu on nyt jo tehnyt helvetin pitkän ammattilaisuran. Siinä missä keskiverto kotimainen "huippulupaus" vasta aloittelee parikymppisenä vähäminuuttista ja monivuotista NCAA-uraansa, Salin paiskoi samanikäisenä jo euroja kasaan Olimpijassa.

Siinä on iso ero, onko 32-vuotiaana pelannut ammattilaisena 12 vuotta vai 7.
 
Viestejä
1 886
Palmi loukkaantunut ja käsi leikataan. Riippuen sairausloman pituudesta, lienee ulkona olympiakarsintajoukkueesta. Toivon mukaan enempää loukkaantumisia tule. Kantonen ja Palmi molemmat varmasti olisivat olleet mukana joukkueessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös