Koripallo.com
Viestejä
2 534
Sitä toista Suomen nro. 9 pelaajaa (ilmeisesti muut ei näe samankaltaisuutta, joten vika lienee minussa)..... En ajatellut Kantosta, mutta hän on myös melko hyvä puolustaja.
Aivan myös Kanervo on nro. 9 ja hänen yhdennäköisyys Salinin kanssa on häkellyttävää. Kanervo on erinomainen pelaaja, mutta en tarkoittanut häntä. Mielessä oli eräs parikymppinen pelaaja.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
24
Mä en oo kyllä ikinä kuullu et Ruotsi ois pärjänny korikses..

En osaa nimetä yhtään tunnettua ruotsalaista korispelaajaa!
 
Viestejä
626
Mä en oo kyllä ikinä kuullu et Ruotsi ois pärjänny korikses..

En osaa nimetä yhtään tunnettua ruotsalaista korispelaajaa!

Muistan kymmenisen vuotta sitten kuinka yllättyny olin kun sain tietää, että Jerebko on ruotsalainen ja vähän myöhemmin sama Jeffery Taylorin kanssa :D
 
Viestejä
420
Youtubessa pätkä Marcus Erikssonista kun heittää kolkkeja 254/259.
Haulla:" Marcus Eriksson basketball 254/259"
 
Viestejä
2 534
No Robocobbiahan tuo joukkue ihan ekana kaipais. :D :D
Olen täsmälleen samaa mieltä!

Nämä ovat tietysti mielipideasioita. Pelaaja, jossa näen eniten potentiaalia johtavaksi pelinrakentajassa ei tuonut Suomeen MM-kultaa eli hän ei ole lunastanut kaikkia odotuksia....

Tärkeässä pelissä USA:ta vastaan hän heitti kaikki kolmoset ohi ja Suomi hävisi sen pelin muutamalla pisteellä. Tietenkin jenkit pistivät pallolliseen pelaajaan armotonta painetta, mutta hän ei onnistunut silloinkaan lunastamaan sankarin viittaa.... Pian sen jälkeen hän on kadonnut maajoukkueen listoilta....

Sääli sillä minun mielestä hän on kehittynyt entisestään toki myönnän, että niitä vastoinkäymisiä on nähty toistuvasti ..... Kun eräät väittävät, että tulevaisuuden näkymät ovat synkät niin olen siitä asiasta eri mieltä. Maajoukkueen valmentajat ovat ikävä kyllä tehneet erilaisia valintoja ja harmittavasti minun mielestä yksi lupaavimmista takamiehistä on jätetty sivuun.

Ymmärrän toki, että valmennuksen pitää tehdä noita kovia päätöksiä. Yritän vaan sanoa, että niitä vaihtoehtoja oikeasti on olemassa. Nyt niitä päätöksiä tekee varmasti pätevimmät tyypit ja heillä on käytössään kaikki mahdollinen tieto eli heidän tekemät päätökset ovat oletettavasti tehty huolella.

Toisaalta saahan fani kädet ristissä toivoa, että oma suosikki saisi vielä sen "neljännen mahdollisuuden" vaikka ne edelliset kerrat eivät tuoneetkaan metallia (vaan jotain tyydyttäviä pistesijoja)?..
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 028
Olen täsmälleen samaa mieltä!

Nämä ovat tietysti mielipideasioita. Pelaaja, jossa näen eniten potentiaalia johtavaksi pelinrakentajassa ei tuonut Suomeen MM-kultaa eli hän ei ole lunastanut kaikkia odotuksia....

Tärkeässä pelissä USA:ta vastaan hän heitti kaikki kolmoset ohi ja Suomi hävisi sen pelin muutamalla pisteellä. Tietenkin jenkit pistivät pallolliseen pelaajaan armotonta painetta, mutta hän ei onnistunut silloinkaan lunastamaan sankarin viittaa.... Pian sen jälkeen hän on kadonnut maajoukkueen listoilta....

Sääli sillä minun mielestä hän on kehittynyt entisestään toki myönnän, että niitä vastoinkäymisiä on nähty toistuvasti ..... Kun eräät väittävät, että tulevaisuuden näkymät ovat synkät niin olen siitä asiasta eri mieltä. Maajoukkueen valmentajat ovat ikävä kyllä tehneet erilaisia valintoja ja harmittavasti minun mielestä yksi lupaavimmista takamiehistä on jätetty sivuun.

Ymmärrän toki, että valmennuksen pitää tehdä noita kovia päätöksiä. Yritän vaan sanoa, että niitä vaihtoehtoja oikeasti on olemassa. Nyt niitä päätöksiä tekee varmasti pätevimmät tyypit ja heillä on käytössään kaikki mahdollinen tieto eli heidän tekemät päätökset ovat oletettavasti tehty huolella.

Toisaalta saahan fani kädet ristissä toivoa, että oma suosikki saisi vielä sen "neljännen mahdollisuuden" vaikka ne edelliset kerrat eivät tuoneetkaan metallia (vaan jotain tyydyttäviä pistesijoja)?..

Ehkäpä vähän eri tyypistä höpöteltiin, mutta eihän se näillä palstoilla niin tarkkaa ole... :)
 
Viestejä
3 084
Nepo out ja Pöllä sisään.
Ei ihan aukea mulle mitä tällä haetaan. Kokoa varmaan
Nenonen toi ihan ok energiaa kentälle.
No Pöllää on aina kiva katsella.
 
Viestejä
340
Ne on vähän vikkelempiä (eli sukkelempia) Kroatian isot kuin Pöllä, tosin ei Nepokaan mikään Usain B. ole. Ehkä tulevaisuuteen Pöllä pitää saada mukaan peleihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös