Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

On tainnut pilli jotain " sieniä " syödä, kun noin levottomat on jälleen jutut?

Mutta kyllähän minäkin olen välillä ( huom. en enää ) ollut aivan näkymätönkin. Ja kun tuo painokin on laskenut, niin kohtahan ei näy muuta kuin vanhat teryleenit ja possanova-paita.

Mutta nyt kun on aikaa, niin puran jälleen itseäni ja mieltäni asialla, joka on painanut minua jo pitkään. Meinaan nuo uistelija-kalastajat.

Ei helevetti, että on pojilla venneet ja konneet ja rilavitsat ja hilavinkeet. Niitä sitten vejetään isoilla mersuilla ja bemareilla jumalattomien railerien päällä ja nokka pystyssä, niin ettei läheisiäkään tunneta, saatika moikata vastaantullessa.

Perhana ykskin ja nyttemmin jo entinen kaverini, joka on minua paremmin elämässä menestynyt, sanoi eilen, että tänäkin kesänä on kaikenmaailman vaappuja ostanut ainakin parilla tonnilla. Miljoonavene ja vehkeet sillä muutenkin on. Niin ja neljänsadan neliön omakotitalo!

Sen vaan sanon ja olen ihmetellyt, että eikö kannattaisi kalatiskiltä käydä ostamassa ne kalat ja sijoittaa ylimääräinen mammona johonkin tärkeämpään, kuten viina tai taihieronta. Mahtaa ustelulla saadulla kalalla olla hintaa?

Ehei, en minä mitenkään kateellinen ole. En sitten yhtään.....
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Mitä helkkaria kpcomissa oikein tapahtuu? Kovalla kädellä on viestejä karsittu ja siinä samassa minultakin on hävinnyt kuin pieru Saharaan yli tuhat viestiä. Totean vain, että kohta jotkut Zokafanit ja kumppanit menevät minusta ohi viestien määrässä. Harmittaa, sillä viestien määrä on kuitenkin kaikkein tärkeintä maailmassa.

Mahtaako Ylläpito ottaa täyden vastuun asiasta ja pyytää edes mitä kohteliaimmin anteeksi, ettei minun tarvitse alkaa käyttää häntä vastaan järeämpiä keinoja maineeni pelastamiseksi?

Ilta on pilalla!
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Hyvähän sun on, mutta kuis meitsi?
Alta viidensadan!!
Helekutarallaa, miehää oon joulupukillekki kirjotellu enämpi tässä vuosien varrella. Useimmiten kyllä turhaan.... ;D
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: JOEN SUU

Joulu tuli nyt herroille etuajassa.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Jo vain! Sinne män! Hyvä ,jos edes piisas.
Mitäkähän ne tekevät niille?
Uusiokäyttöön? Kierrätykseen, sehän se meidän plagiaattorien kohtalo on. On aina ollut.
Joekii mokomasta hermostunnu ja menny maan alle mököttämmää...
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: JOEN SUU

Tietokannasta rupesi 1-bitit loppumaan ja piti löytää jostain äkkiä kierrätettävää materiaalia. Muuten olisi ollut pelkkää nollaa keskustelu. Tästä viestiketjusta irtosi paljon ykkösbittejä.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Okei, selitys kuulostaa usko(matto)ttavalta, meni läpi. Ainakin mulle. Tehtävänäsi, arv."yp" on, lepytellä kaukainen ystäväni Joe. Joe juo julmatusti murheeseensa, uskon ma.

Ennen kaikkea alhaista mieltäni ylensi se, että "Kaikkien Aikojen Suurin Keskustelu" hävisi jonnekin bittiavaruuteen kokonaans, ehhehee
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Siinä mielessä kyllä pitää olla onnellinen, että tämän topikin niinsanotut keskustelut ovat olleet " ykköskeskusteluja ". Niinhän nuo runsaat ykkösbitit on käsitettävä, niinhän?

Ja onhan Ylläpito kuitenkin antanut meille joululahjaksi paljon lisää viestejä viestilaskuriin. Minulle enemmän ja pillille vähemmän. Tosin eihän ne lahjat aikojen alussakaan meilla pillin kanssa ihan tasan menneet. Suunnilleen sama suhde näyttää Ylläpidolla jaossaan ollut.

Mitä taas tulee minun juomiseeni, josta ystäväni näyttää olevan kovin huolissaan, niin toteanpa vain, että pata kattilaa on taas soimaamassa. Epävirallisten ja osittain hölynpölyn kautta tihkuneiden tietojen mukaan se suurin juoppo nimittäin löytyy sieltä kotkan suunnalta.

Ja kyllähän Ylläpito mitä ilmeisimmin lepyttää minua lähettämällä putelin " autojuomaa " sovinnon eleeksi viimeistään Jouluaattoon mennessä. Sellainen on kutina oikeassa olkapäässä, jota on sillä lailla särkenyt monena yönä peräkkäin.

Sitten vielä lopuksi kaikkitietäville muutamia kysymyksiä, jotka askarruttavat ja häiritsevät minua alinomaan:

Miksi suurimmassa pudottajassa on naisjuontaja, joka on selvästi itse ylipainoinen?
Miten on mahdollista, että sarjassa Lost voi selvitä hengissä lentokoneesta, joka katkeaa kahtia jo ilmassa?
Kuinka kauan täällä kpcomissa oikein jaksaa käydä?
Missä on Sanni?
Onko totta, että jörö odottaa?
Onko maailmanloppu jo lähellä?
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Niinp.
Kaikessa se siekii kehut olevas muita parempi, etenkin minnuu poloa. Mutta se juoma-ja syömäpuoli olkoon näin yhteisellä sopimuksella meikäläisen heiniä. Ainakin jalompien tuotteiden kohdalla.
Ja sitten näihin kysymyksiin, joihin et edes jonniimoisena oraakkelinakin muinoin esiintyneenä pysty vastauksia löytämään.
Kys. 1: odottaa aikoja parempia.
Kys. 2: katso ed.vastaus,
Kys. 3: jos alahuulesi yltääpi nenän päälle nk. muikistamalla, niin on jo.
 
Viestejä
1 626
Vs: JOEN SUU

Tottapa hyvinkin! Jörö on odottanut jo puoli vuosisataa. Tuntuu, ettei tässä muuta ole ennättänyt tehdäkään. Ihmisen elämästä puolet ajasta on odottamista. Mietipäs nyt vaikka tavallista työpäivää. Aamulla odotat linja-autoa ja autossa odotat, että olisit perillä. Työpäivän odotat, että pääsisit kotiin ja kotiin päästyäsi saa kiukkuinen emäntä odottamaan, että pääsisi taas töihin.
Mutta jos tarkoitat ihan fyysistä odottamista, niin se ei tutkijoiden mukaan tapahdu vielä tuhansiin vuosiin. Mutta huolissaanhan tässä täytyy kuitenkin olla, sillä mies on kuulema katoava luonnonvara. Huhhuh. Mietihän vähän, muutaman tuhannen vuoden kuluttua ei ole enää urheiluseuroja, on vain ompeluseuroja. Mutta hiljaistahan sielläkin on, kun ei enää ole äijänköriläitä, joista voisi juoruta.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 551
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Ja kyllähän Ylläpito mitä ilmeisimmin lepyttää minua lähettämällä putelin " autojuomaa " sovinnon eleeksi viimeistään Jouluaattoon mennessä. Sellainen on kutina oikeassa olkapäässä, jota on sillä lailla särkenyt monena yönä peräkkäin.

Joen Suu sitten pistää vain sähköpostilla osoitetta Ylläpidolle (author@koripallo.com) niin pistetään joululahja tulemaan.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Riittääkö se pelkkä Joen osoite?
Mulla olis liuta suku- ym. loisia kieli pitkällänsä.
En minä sillä, mutta jos laatujuomien puolelle...
Ja Jöröstä tehdään pukki! Sehän on jo valmiiksi satuolento.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Lähetin Ylläpidolle jo osoitteeni. Olisin kyllä pillinkin osoitteen laittanut, mutta kun sinä pilli olet niin liikkuvaa sorttia, etten enää ole pysynyt viimeisten muuttojen perässä. Akat potkii pihalle vuoronperään näemmä?

No saat pikkusiivut lahjastani, jos olet ollut kilttinä. Ei ei sellaisena miesten hameena, vaan muuten vaan mukavana.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Jospa sieltä yp:stä tuleekin vaan nätti kortti. Tai Altian hinnasto.
Jatka mulle se hinnasto, jos näin käy. Laita ruksi siihen kohtaan, mitä olisit halunnut. Että tiedän vittuillessani ostaa. Ison pullon.
ps. Joo, akat teki musta jojon. Ulkona käyvän.
 
Viestejä
1 626
Vs: JOEN SUU

Ihan totta ei ole Jörö satuolento. Ja vielä kun laittaa pilkut paikalleen, niin totuus paljastuu.
 
Viestejä
16 284
Vs: JOEN SUU

jörö sanoi:
Ihan totta ei ole Jörö satuolento. Ja vielä kun laittaa pilkut paikalleen, niin totuus paljastuu.

Jörö asuu törössään mörön kanssa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jöröllä kun töröttää
Mörön korvat höröttää

Kohta kaatui koko tölli
Möröä kun jörö kölli
 
Viestejä
1 626
Vs: JOEN SUU

No huh huh. Tällä menolla Lönnrot kaivaa taas sukset naftaliinista ja tömistelee huuruisena Lemisen porstuaan. Oletko valmis?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös