Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
242
Huomennna oli tarkoitus ajaa ruoho mutta mittasin sen tänään ja oli alle 20cm joten ei säädöt vielä riitä.
Vaimo tietenkin odottaa minulta ”jotain järkevää tekemistä”. Taidan mennä rantteelle potkimaan muhakasaa niin saan olla loppupäivän rauhassa.

PS. Ja juu ei ollut.
 
Viestejä
19 541
Just rillasin hirviryynäreitä. Eukko tuli töistä kotiin. Ite söin kaikki.

Kohta menen telkkarin ääreen ja sitten unten maille....

En palaa enää tänä iltana. Pahoittelen. Muuten palaisin, mutta kun wimikään ei enää laita tykkäyksiä, niin mitä turhaa. Vitali menee taas kohta ohi.

Ei tästä kuitenkaan mittään tuu.

Näkemisiin!
 
Viestejä
5 339
Minä raivaan perässä roikujat .ja ne ketkä sanoi ettei saa sauno puulllla ei saa grillaa ei saa ajaa autoa ei saa käyttää sähkö .ei saa syödä lihaa .ja kakkile jotka lorvii . Menkää töihin .
 
Viestejä
19 541
Käväisin tänä aamuna Tikkamäellä.

Alia cataracta senilis specificata hoidettiin kuntoon, joten en ole enää täysin seniili....

Ja kun laittoivat vielä kaiken entisen komeuden lisäksi uuden Johnson&Johnson Vision BCB00 +17.0:n, niin eiköhän eukkokin riemastu, kun töistä tulee ja näkee tämän uuden lookin.....
 
Viestejä
19 541
Mukavaa Juhannusta!

Muistakaa juoda vettä välillä.

Ja wimille tiedoksi, ettei vesille kannata tuossa kunnossa lähteä....ja kylpytynnyriinkin tiedän jonkun hukkuneen. Jotta varovaisuutta!
 
Viestejä
1 596
Onneksi tuli muutama vuosi sitten myytyä kesämökki pois. Ei tarvitse itikoiden syötävänä olla. Äsken kun kukkia käytiin metsästä keräämässä niin valtavat parvet iskivät heti kiinni. Juoksin parkuen pois. Emäntä sitkeästi taisteli ja sai kukat.

Päätin aloittaa juhannuksen vieton eli aukaisin olutpullon. Harmi kun on kokkokielto. Olisi illalla voinut käydä Jokiasemalla. No siellä olut maksaa 5 kertaa enemmän kuin kotona, joten halpa juhannus tulossa.

Älkäähän sitten polttako mökkiänne tai metsiänne, kun suomalaiset tuntien, kuitenkin kokot laitatte palamaan.

Ja onnea JOElle uudesta lookista ellei vaimo ole jo ajanut "vierasta" miestä pois. Vai kävikö niin, että kun JOE näki vaimon lähti itse karkuun. No olenhan minä rouvan nähnyt, joten edelleen ihmettelen miten JOE noin mukavannäköisen ja -oloisen naisen saanut. Varmaan huumannut rakkauden valoilla.

Hyvää juhannusta kaikille
 
Viestejä
5 339
Joo en huku . Mutta Kokon poltan aivan varmasti . Viellä Turussa naista Odotan että pääsee töistä . Loimu lohta on tiedossa ja perinteistä uimista juomista uimista .
 
Viestejä
5 339
Ja missä se menee se Susirajan .? Jos eilen näin kaksi sutta pellolla . Jos katsoo netistä ei teillä ole susia kaikki on Täällä .
 
Viestejä
19 541
Meillä lähes kaikki sudet kulkevat lammasten vaatteissa....

Justiisa tulin rajalta. Eukko vielä meni tankkaamaan toista autoa. Vaihdettiin melkein lennosta autoja Niiralassa.

Varmaan käyp katteeks pohojalaasilla ja salolaisilla meitä köyhempiä....ehkä wimiäkin hiukan kismittää, kun ei saa kahta autoa tankattua kuudella kympillä ja vielä kympin kanisterit päälle?
 
Viestejä
242
Juhannustaika osa II. Jos näet juhannuksena alastoman ylipainoisen miehen jolla on huonosti perattu särki sytkärin liekin päällä ja motti käpyjä mökin talviseen lämmitykseen, voit nähdä minut köyhän miehen ”JOEN”.
Hyvää Juhannusta!
Cheers!
 
Viestejä
19 541
Aaännä unohti muovipussin, jota vahtii haukankatseellaan. Kassissa kolme lämmintä olutta, homeinen lenkkimakkaran puolikas ja vajaa kossupullo....
 
Viestejä
19 541
Hyvää perjantai-iltaa viimeinkin koko jengille!

Anteeksi, että olen myöhässä. Mutta niin kiire on ollut koko päivän, ettei ole ehtinyt oikein mihinkään.

Eukkokin tulee huomenna kotiin Rukalta viikon vaellukselta. Joten olen hätistellyt tänä iltana thai-tyttöjen kaartia pois. Eihän nuo meinaa millään lähteä. Niin tykkäävät minusta, kun olen joka päivä riisikupin lisäksi antanut jokaiselle yhden kanankoivenkin+kahvit.

Mutta mitäs näistä sano jätkä täistä.
 
Viestejä
5 339
Ilmankos et ole huolissaan ens kaudesta . Kesällä muuta kun koripallo .tulee pelaajat. M meillä vasta neljä satiaisii sieltä tulee . . Thai paikasta. . Ja en ollut minä joka polti kymmenen metrin roskakasaa Uudessakaupungista ja palokunta tuli sammuttamaan . Eikö niillä ole muuta tekemistä. Ja veke oli riehunut bensa-asemamella .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös