Koripallo.com

JOEN SUU

Perjantaita kaikille Hattivateille!

Katukuvassa taas on näkynyt kaikenmaailman hippejä ympäri maata.

No onneksi pohojanmaalaiset ei käy näissä rokkitapahtumissa. Muutenhan rumihia tulisi kuin liukuhihnalta.....Niillä kun on aina puukot mukana.

Anssin Jukka kun häihin lähti, niin piru istu aisaksilla.......
.....ja porstuan päästä airan taa niitä rumihia kannettiihin.....

Hieno homma, etteivät häjyt taaskaan tulleet tänne.

Puolihäjy-JOE
Siellähän ne hiihtelee tangomarkkinoilla, emäntä joutui töiden takia siellä käymään ja kuulemma Tapani Känsä oli kansaa villitsemässä.
Oikeasti, tuttuja järkkäreitä mm. Provinssirokissa, sanovat että ei mittää ongelmia näitten rokkareitten kaa, appajee kun mennään tangomarkkinoille, niin sitte miekat heiluu.

Yhtä asiaa en ymmärrä . Mielentilan tutkimus valmistuu muutaman kuukauden sisällä . Niin Tämä sarja kuristaja . Tutkiiko sitä tutkimusta joku 24/7. Päivässä on monta tuntia. Toi luulisi vartin homma.

Keräilin pulloja siellä eikä Joeta näkynyt. Toki poliisi on jo voinut viedä. Ajattelin saada pyörään uudet ketjut pullorahoilla. On se tämä kaupunkilaisen elämä helppoa, kun etelän tulijat maksaa tuonkin.

Täällä kyllä näkee tänä viikonloppuna vaikka minkälaista ihmistä. Olen suvaitsevuuden kannattaja, joten annetaan kaikkien kukkien kukkia. Tosin niitä on istutettu päähänkin.

Yhdelle kaverille tuli diagnoosi, että on kasvi päässä. Eipä tuota olisi tarvinnut lääkäriin asti mennä ja maksaa, kun minä olisi voinut heti ensikatsomalla todeta, että selvä päivänkakkarahan sieltä pilkisti lippahatunkin läpi.

Niin ja jos minut näette ilovaarissa tai saarissa, niin soittakaa heti valkotakkiset hakemaan....

Rillaamassa olin jälkikasvulle nuo kadotetut tunnit....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.