Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
Tilasin BB-talon 24/7.
Enpä tiennyt, että sain draamaa, urheilua sekä jännitystä samaan hintaan.
Urheilua? No Luis Suarez puraisi jalkapallon MM-kisoissa Italian Giorgio Chielliniä.
Jännitystä? Hannibal Lecter puraisi useampaakin uhriaan.
Draamaa! Sami puri Markoa.

Mielenkiintoista on odottaa kumpi hyödyntää julkisuutensa paremmin.
Samilla on riskinsä sillä pureminen on jokseenkin loppuun ”kaluttu”.
Marko vois tienata, jos hänen lihansa on Kobe-härän veroista.
Mutta onko Markoa hierottu, juotettu olutta, juteltu mukavia ja onko hän kuunnellut klassista musiikkia? Voiko Samin makuun luottaa?
Voittaako Marko BB-kisan vai onko hänet syöty sitä ennen?
 
Viestejä
110
Meen kohta nukkumaan mutta kaksi ajatusta vaivaa minua.
Etelän ihminen sanoo ”musta tuntuu”. Minulla ei ole kokemusta miten hän tuntuu. Lämpimältä?
”Ei musta niin väliä.” Rasismia? Onko sit valkosesta (huom. etelän murre) enemmän?
Palttoota päälle ja öitä kaikille!
Ensi viikolla julkaisen esseen ”miten minusta tuli minä?”
 
Viestejä
19 557
Jaahas. Se on sitten Trumppikin mukamas koronassa ja eukkonsa myös..... Tää on ihan selevää valetta vain sen takia, että saataisiin kansa säälistä äänestämään häntä......

Eipä tässä sen kummempaa kuin että rillailin kanaa ja makkaroita.....Niin ja rakentelin iltapäivän rivarin takapihalle runkoja tulevalle valokatteelle. Ensi keväänä teen loppuun, jos vain allahi suo. Kunto on kehno ja ei jaksa oikein kunnolla mittään tehhä. Tikkamäellekään ei vielä kuukauteen-pariin kuulemma pääse lisätutkimuksiin.....Ei tästä mittään tuu. Eiköhän se Itse Iso-kiero kohta korjaa......
 
Viestejä
1 600
Meikäläinen osti AirFryerin. Elämäni paras osto ruokapuolelta. Huippunopeasti saa paistettua kanat , ranskalaiset , perunat, paahdettua vihannekset, kasvikset ja yms. On vasta ollut pari viikkoa, joten kaikkea en ole kokeillut. Kyllä tulee mahtavat lohetkin sillä. En tosin ole kokeillut, kun olen kala-allergikko.

Hinta oli vain 45 e.Claes Ohlssonilta. Vain mulle. Muille 50 e
 
Viestejä
19 557
Ihan turhoo kulunkii tuommoset ryerit.....Kuuluu sarjaan vekkuleita apulaitteita kädettömille. Kuten esim. leipäkone ja mitä niitä onkaan.....Heitä Veke hetimiten tuo helvetinkone mäkkeen.....
 
Viestejä
19 557
En tiijjä porukoista, mutta tässä osiossa ei saisi puhhuu saatika kirjoittaa koriksesta......Mutta sen verran tuosta, että poiijjaat on kuulemma jytkytelleet jo ennen pellii......ja niin helekutisti.....
 
Viestejä
4 306
Jaahas. Se on sitten Trumppikin mukamas koronassa ja eukkonsa myös..... Tää on ihan selevää valetta vain sen takia, että saataisiin kansa säälistä äänestämään häntä......

Eipä tässä sen kummempaa kuin että rillailin kanaa ja makkaroita.....Niin ja rakentelin iltapäivän rivarin takapihalle runkoja tulevalle valokatteelle. Ensi keväänä teen loppuun, jos vain allahi suo. Kunto on kehno ja ei jaksa oikein kunnolla mittään tehhä. Tikkamäellekään ei vielä kuukauteen-pariin kuulemma pääse lisätutkimuksiin.....Ei tästä mittään tuu. Eiköhän se Itse Iso-kiero kohta korjaa......

Tsemppiä JOE!
 
Viestejä
19 557
Kiitos wimi. Kun tulit takaisin, niin heti voimaannuin huomattavasti.....Tänäänkin jaksoin takapihan terassilla raksahommia 8 tuntii.....
 
Viestejä
29
Joensuussa en ole käynyt kuin pari kertaa. Toisella kerralla vietimme iltaa jossain yökerhossa (Bepop?) ja tupakkakopissa vastaani tuli keski-ikäinen nainen kylpytakkiin pukeutuneena. Torilta, tai siihen verrattavalta aukiolta sai semmosesta kahden neliön kokoisesta nakkikopista ostettua pizzaa aamuyöstäkin. Kaupungista jäi mukavat muistot siis. Toinen vierailu oli lukioaikana abipäivillä. Vierailu tuolloin oli niin vaikuttava, että opiskelupaikkakunnaksi valikoitui Oulu ilman suurempaa pohdintaa.
 
Viestejä
4 306
Joensuusta voinee harpilla arvioiden sanoa sen, että 20-100 km:n etäisyydellä Joensuun ulkopuolella ei ole ihmisen kovinkaan mukava olla (syyskuusta maaliskuuhun). Tämä "fakta" löytyy myös monista tutkimuksista.

Yksi syy, miksi Joensuu onkin niin mukava ja mahtava paikka. Ja minulle sopisi sekä Joensuun että Pyhäselän syksyinen alakuloisuus.

Tähän nyt ei laskettu mitään väsyneitä "kaunis kesäpaikka" -juttuja. Kaikki paikathan Suomessa ovat kauniita kesäpaikkoja. ;)

Ja kyllähän minäkin sinne esim. Naarajärvelle mielelläni järven rannalle muuttaisin toki :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 557
Kyllä mullakin on paljon muistoja Joensuusta. Poikamiehenä siellä tuli käytyä lähes joka perjantai ja lauantai. Skottipubissa, Pielishovissa, Jokelassa ja muissakin paikoissa. Ravintolaelämää lähinnä. Muistoihin on jäänyt myös jokunen tyttö ja monta tappeluakin.....

Mutta kohta tulee nuorimman pojan pojat yökylään ja ukki on luvannut taas rillata. Lohta en tänään loimota, minkä ilmoitan heti ja nyt, ettei kenelläkään turhaan vesi kieleltä valu....Piffeja ja Lihajalosteen hirviryynäreitä rillaan ja uunissa muuta mukavaa ja suussa sulavaa, kuten valkosipulilohkoperunoita paprikoiden ja porkkanoiden kera.

Sikspäkki varmaan menee olutta, kun ei enempääkään ole. Laitilan Sinistä Kukkoa. Niin on mulla kyllä viinoja ja muitakin alkkomahoolituotteita, mutta enhän minä itse niihin koskaan koske. Ne on hienoja ja kuuluisia vieraita varten.....Jos vaikka joskus sattuisi Sauli ja Jenni käymään. Mutta niiden koiraa en kyllä sisälle ota. Allerginen kun koirille olen.....Pistäkööt takapihalle vaikka liekaan.....

Näillä eväillä ja tällä mielellä viikonlopun viettoon.
 
Viestejä
4 306
Viittaukseni oli lähinnä pikkukylien huonoihin puoliin. Koskee koko Suomea, varmaan koko maailmaakin.

Ehkä joitakin poikkeuksia on. :)
 
Viestejä
19 557
Onneksi asun vain 15 km: päässä, enkä 20-100 km:n Joensuun keskustasta Kuopioon päin, joten minua ei koske nuo pikkukylien huonot puolet laisinkaan.....Sitä paitsi onhan tässä " kolhoosissa " kuitenkin noin 6000 muutakin lajitoveria ihan vieressä.....
 
Viestejä
4 306
Juu ja pikkukylissä on paljon myös hyviä puolia, kuten myös kaupungeissa huonoja puolia. :)

Kuopion suunta on tosin kieltämättä aika vaarallinen. ;)
 
Viestejä
1 600
Meikäläinen on juuri Kuopiossa. Pikkuisen olen kyllä pettynyt. Vain yhden kerran ajelin kävelykadulla. Kun poliisiauto tuli vastaan ja väläytteli valoja päättelin, että hyväksyi toimenpiteeni. Päätin kuitenkin seurata poliisiautoa, jotta pääsisin tästä helvetistä. Vain savolaiset osaa olla noin typeriä ajosuuntien järjestelyssä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös