Koripallo.com

JOEN SUU

Valitettavasti koronarajoitteet vaikuttavat myös tähän ketjuun.
Etäisyydet kirjoittamisessa huomioidaan kyllä tarkasti mutta onhan viikossa muitakin päiviä kuin perjantai.

Jos kynän turvaetäisyys ei tunnu riittävältä niin voisiko kirjoittaa vaikka itse veistetyllä kirveen varrella?
Silloin tietenkin toivon, että jos kritiikki kohdistuu allekirjoittaneeseen, niin
kiitos... mieluummin hamarapuolella.

Saatiin sitten syrjäseutulisää. Ajattelin itsekkin syrjäytyä. Onko Joensuussa avaria tukiasuntoja? Jokinäkymä olisi kiva ja pieni palsta jotta saisi pitää takapihan kesannolla.
Valitettavasti ilmastontukea leikattiin kun minäkin lopetin piereskelyn lisätuen toivossa.

Muistakaa bensan hinta nousee. Se on muuten perseestä. No ei, vitsi vitsi.
Se jalostetaan maasta poratusta öljystä.
Sitä kun ei voi itte tuottaa. Vaikka kossu nousis viiteenkymppiin niin kukaan ei nouse barrikaadeille, ”sitä” kun voi itte tehdä.
Ai että kun kossuakin sais maasta. Ei olis enään humoristisia kuvia kun pilkkijä talvella kairaa vahingossa peltoa kun luulee järveksi.
Pultsarikkin näyttäisi bodareilta puolen vuoden kuluttua.

Kun joku kehuu ostavan kalliita vanhoja viskejä, niin ei kannata!
Vaimoni sanoo harva se viikonloppu mun haisevan vanhalle viinalle.
Niin se vain 4v whisky muuttuu yön aikana 12 vuotiaaksi.
Jalostusta hei!

Sajepäiviä on ollu. Rilliin tein huuvan ja piipun. Kolme kirvestä sain kunnostettua ja uudet varret väännettyä. Neljäskin melkein valmis.... Tikariakin olen hionut hitaasti, mutta varmasti.....Yks naapurikin kävi kateellisena katselemassa lopputuloksia. Varmasti vitutti, kun itse ei osaa omilla käsillä mittään tehhä....no Suomihan on täynnä näitä " kädettömiä "....

Kyllä siinä aikoinaan paatuneimmankin keskustelufoorumin kijoittajan silmät kostui kun lapsi pääsi joulunäytelmään esittämään puuta.
Sitä sitten toivoi lapselleen menestyksellistä tulevaisuutta ja ettei olisi latvasta laho.

”Aatteleeppa itte”. (R.I.P Jope Ruonansuu)
Maanantai: ei mittään
Tiistai: ei mittään
Keskiviikko, torstai: ei mittään
Perjantai: kirjoitus korisfoorumille
Lauantai: ei mittään
Sunnuntai: ei siitäkään mittään

Rakenna näistä arkikuulumisesi.
Helpompi on kommentoida muitten tekemisiä.
Viikonloppua, kirvesvartta.

PS. Jos palaan vielä tänään, niin en se ollut minä. Se oli Pirkka.

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt.....

No oikeesti, niin ei siellä hirveesti yllätyksiä ole. Siis siellä metsässä, jossa minä käyn. Vähän vaan on metsä harventunut. Minä olen toiminut, kuten koronankin kanssa. Turvavälejä olen lisännyt reilusti.

Tänä viikonloppuna en rillannut. Oltiin vähän kyläilemässä. Oli niilläkin ruokaa. Mutta ei kylläkään rilliruokaa. Eikä loimulohtakaan.....

Kirveitäkään en ole kunnostellut, enkä puukkoja tehnyt. Metsässä kylläkin olen hiippaillut akkusahan ja kirveen kanssa ja kun on alkanut satamaan, niin olen tullut kottiin katsomaan nuukkerrii.....

Miten muuten sanotaan, jos mennään vaikka kyläilemään Tuukka Kotin luo, mutta ei olla ihan varmoja? Mennäänkö Kottiin vai kottiin? Näin niinkuin meijjän murteella.....

Eipä tässä muuta. Jatkakaa elämistänne!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.