Valitettavasti koronarajoitteet vaikuttavat myös tähän ketjuun.
Etäisyydet kirjoittamisessa huomioidaan kyllä tarkasti mutta onhan viikossa muitakin päiviä kuin perjantai.
Jos kynän turvaetäisyys ei tunnu riittävältä niin voisiko kirjoittaa vaikka itse veistetyllä kirveen varrella?
Silloin tietenkin toivon, että jos kritiikki kohdistuu allekirjoittaneeseen, niin
kiitos... mieluummin hamarapuolella.
Saatiin sitten syrjäseutulisää. Ajattelin itsekkin syrjäytyä. Onko Joensuussa avaria tukiasuntoja? Jokinäkymä olisi kiva ja pieni palsta jotta saisi pitää takapihan kesannolla.
Valitettavasti ilmastontukea leikattiin kun minäkin lopetin piereskelyn lisätuen toivossa.
Muistakaa bensan hinta nousee. Se on muuten perseestä. No ei, vitsi vitsi.
Se jalostetaan maasta poratusta öljystä.
Sitä kun ei voi itte tuottaa. Vaikka kossu nousis viiteenkymppiin niin kukaan ei nouse barrikaadeille, ”sitä” kun voi itte tehdä.
Ai että kun kossuakin sais maasta. Ei olis enään humoristisia kuvia kun pilkkijä talvella kairaa vahingossa peltoa kun luulee järveksi.
Pultsarikkin näyttäisi bodareilta puolen vuoden kuluttua.
Kun joku kehuu ostavan kalliita vanhoja viskejä, niin ei kannata!
Vaimoni sanoo harva se viikonloppu mun haisevan vanhalle viinalle.
Niin se vain 4v whisky muuttuu yön aikana 12 vuotiaaksi.
Jalostusta hei!
Etäisyydet kirjoittamisessa huomioidaan kyllä tarkasti mutta onhan viikossa muitakin päiviä kuin perjantai.
Jos kynän turvaetäisyys ei tunnu riittävältä niin voisiko kirjoittaa vaikka itse veistetyllä kirveen varrella?
Silloin tietenkin toivon, että jos kritiikki kohdistuu allekirjoittaneeseen, niin
kiitos... mieluummin hamarapuolella.
Saatiin sitten syrjäseutulisää. Ajattelin itsekkin syrjäytyä. Onko Joensuussa avaria tukiasuntoja? Jokinäkymä olisi kiva ja pieni palsta jotta saisi pitää takapihan kesannolla.
Valitettavasti ilmastontukea leikattiin kun minäkin lopetin piereskelyn lisätuen toivossa.
Muistakaa bensan hinta nousee. Se on muuten perseestä. No ei, vitsi vitsi.
Se jalostetaan maasta poratusta öljystä.
Sitä kun ei voi itte tuottaa. Vaikka kossu nousis viiteenkymppiin niin kukaan ei nouse barrikaadeille, ”sitä” kun voi itte tehdä.
Ai että kun kossuakin sais maasta. Ei olis enään humoristisia kuvia kun pilkkijä talvella kairaa vahingossa peltoa kun luulee järveksi.
Pultsarikkin näyttäisi bodareilta puolen vuoden kuluttua.
Kun joku kehuu ostavan kalliita vanhoja viskejä, niin ei kannata!
Vaimoni sanoo harva se viikonloppu mun haisevan vanhalle viinalle.
Niin se vain 4v whisky muuttuu yön aikana 12 vuotiaaksi.
Jalostusta hei!