Koripallo.com

JOEN SUU

Voihan Vinetto, että ottaa tähän pienen kalloon joskus nuo " julkkikset ". Sara Sieppi ( on sentään vielä haluttavan nätti ) Sitten nää Vappu Pimmeet ja vastaavat Aitolehtien Maariat sun muut jonniinjoutavat valokeiloissa paistattelijat....

Mahtaakohan niillä olla mittään semmoista tavallista elämää? Jos nimittäin niistä ei kirjoiteta medioissa vähhään aikaan, niin ne kyllä tulleevat sinne ihan ite esittämmään jottain sellaista, josta saadaan taas pariksi päiväksi mielenkiintoa heitä kohtaan....

Hermo mennee!

Kävin tänään aamukahvilla työkavereiden kanssa Taitokorttelissa Kotileipurin Herkkupajassa. Siellä oli ammattivalokuvaaja tekemässä mainoskuvauksia kahden nuoren kauniin kanssa. Olivat siis 16 v.

Kysyin mukana olevilta 60 v naisilta, eikö pyydetä , että ottaisi myös meistä kuvia. Yllättäen naiset eivät suostuneet tähän. Olisin maksanut kuvat. Miksi näin ?

Tännään en oo oikein mittään kunnon töitä tehny. Nuorimmalle pojalle puita rahdattiin ja pinottiin ja sitten tein uuteen sähkötahkoon kirveiden teroitusohjuria. Vieläpä kävin yhden koivunkin kaatamassa Sulkamassa. Sen takia, että siinä oli jonkin verran visaa.

Ja kun kerran työt jäi noin vähäisiksi, niin en viitsi ees rillata.....saati lohta loimottaa.....

Raskasta työtä olen tehnyt. Päätin liukua jo klo 15 kun alkoi kypsyttää. Ei ole aina helppoa elämä.

No onneksi on iloistakin kuultavaa. Sain nyt toisenkin uuden keilapallon. Olen nyt valmis kahden käden keilaaja. Ainakin pallot on siihen. Kun kävin testaamassa eilen uutta palloa , niin samaan aikaan oli myös Suomen mestari keilaamassa. Ihasteli heittoani. Ehkä johtui siitä, kun oli myynyt pallot. Tosiasiassa nyt alkaa tieni Suomen huipulle.

Kunhan vain ei korona katkaisisi Veken nousujohteista keilauraa...?

Koronasta tulikin mieleen, että ei ne kanssaihmiset näköjään viitsi tai halua maskia käyttää. Noin puolella, jos sitäkään, vain on maskit kaupoissakin. Tänäänkin kävin lihafirmassa ja juuri nuoret ja vanhukset oli ilman. Meillä " keski-ikäisillä " ne oli päässämme. Samoin eilen, kun kävin Marketissa.

Ihmeellistä välinpitämättömyyttä!

Aamulla menin bussilla töihin, kun illalla oli Suomen kuuluisimmat pikkujoulut etänä. Bussi oli ihan täynnä ja 3 henkilöllä oli suoja minä mukaanlukien. Kaikki muut oli koululaisia eli yläasteelaisia/lukiolaisia. Ei kenelläkään maskia.

No takaisintullessa klo 20 paikkeilla puolella oli maskit. Koululaisia ei ollut kyllä kyydissä. Nythän kai se on jo kohta pakollista käyttää koulussa maskia, mutta tuskinpa kukaan koululainen käyttää bussissa.

Enpä muuten koskaan ole pikkujouluista tullut noin hyvässä kunnossa. On koronasta jotain hyötyäkin.

Taitaa kyllä keilahommat ja muutkin sisäurheilut loppua. Kunhan nyt lounaspaikat saisi ruokaa antaa. Muuta en pyydä.

Tänään aamulla hain porkkanoita peuroille. Että pysyvät siellä eikä tule syömään mun omenapuita . Risuja vähän kaadoin no muuta oli naapurin puolelle . Mutta jos se kaatui mun puolelle se on minun . Niin en ole ehtinyt paljon olemaan täällä. Kun ylityöt on nyt punaisella . Eli olen ollut töissä . silloin pitää tehdä töitä kun niitä on . Ja naisen kanssa pitää seurustella . Olen myös alkanut kerätä CD levyjä 3 tuhatta on rikki . Yritä niitä saada aakosjärjestykseen . Kun pisteetkin on aina väärin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.