Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Voihan Vinetto, että ottaa tähän pienen kalloon joskus nuo " julkkikset ". Sara Sieppi ( on sentään vielä haluttavan nätti ) Sitten nää Vappu Pimmeet ja vastaavat Aitolehtien Maariat sun muut jonniinjoutavat valokeiloissa paistattelijat....

Mahtaakohan niillä olla mittään semmoista tavallista elämää? Jos nimittäin niistä ei kirjoiteta medioissa vähhään aikaan, niin ne kyllä tulleevat sinne ihan ite esittämmään jottain sellaista, josta saadaan taas pariksi päiväksi mielenkiintoa heitä kohtaan....

Hermo mennee!
 
Viestejä
1 593
Kävin tänään aamukahvilla työkavereiden kanssa Taitokorttelissa Kotileipurin Herkkupajassa. Siellä oli ammattivalokuvaaja tekemässä mainoskuvauksia kahden nuoren kauniin kanssa. Olivat siis 16 v.

Kysyin mukana olevilta 60 v naisilta, eikö pyydetä , että ottaisi myös meistä kuvia. Yllättäen naiset eivät suostuneet tähän. Olisin maksanut kuvat. Miksi näin ?
 
Viestejä
19 536
Tännään en oo oikein mittään kunnon töitä tehny. Nuorimmalle pojalle puita rahdattiin ja pinottiin ja sitten tein uuteen sähkötahkoon kirveiden teroitusohjuria. Vieläpä kävin yhden koivunkin kaatamassa Sulkamassa. Sen takia, että siinä oli jonkin verran visaa.

Ja kun kerran työt jäi noin vähäisiksi, niin en viitsi ees rillata.....saati lohta loimottaa.....
 
Viestejä
1 593
Raskasta työtä olen tehnyt. Päätin liukua jo klo 15 kun alkoi kypsyttää. Ei ole aina helppoa elämä.

No onneksi on iloistakin kuultavaa. Sain nyt toisenkin uuden keilapallon. Olen nyt valmis kahden käden keilaaja. Ainakin pallot on siihen. Kun kävin testaamassa eilen uutta palloa , niin samaan aikaan oli myös Suomen mestari keilaamassa. Ihasteli heittoani. Ehkä johtui siitä, kun oli myynyt pallot. Tosiasiassa nyt alkaa tieni Suomen huipulle.
 
Viestejä
19 536
Kunhan vain ei korona katkaisisi Veken nousujohteista keilauraa...?

Koronasta tulikin mieleen, että ei ne kanssaihmiset näköjään viitsi tai halua maskia käyttää. Noin puolella, jos sitäkään, vain on maskit kaupoissakin. Tänäänkin kävin lihafirmassa ja juuri nuoret ja vanhukset oli ilman. Meillä " keski-ikäisillä " ne oli päässämme. Samoin eilen, kun kävin Marketissa.

Ihmeellistä välinpitämättömyyttä!
 
Viestejä
1 593
Aamulla menin bussilla töihin, kun illalla oli Suomen kuuluisimmat pikkujoulut etänä. Bussi oli ihan täynnä ja 3 henkilöllä oli suoja minä mukaanlukien. Kaikki muut oli koululaisia eli yläasteelaisia/lukiolaisia. Ei kenelläkään maskia.

No takaisintullessa klo 20 paikkeilla puolella oli maskit. Koululaisia ei ollut kyllä kyydissä. Nythän kai se on jo kohta pakollista käyttää koulussa maskia, mutta tuskinpa kukaan koululainen käyttää bussissa.

Enpä muuten koskaan ole pikkujouluista tullut noin hyvässä kunnossa. On koronasta jotain hyötyäkin.

Taitaa kyllä keilahommat ja muutkin sisäurheilut loppua. Kunhan nyt lounaspaikat saisi ruokaa antaa. Muuta en pyydä.
 
Viestejä
5 329
Tänään aamulla hain porkkanoita peuroille. Että pysyvät siellä eikä tule syömään mun omenapuita . Risuja vähän kaadoin no muuta oli naapurin puolelle . Mutta jos se kaatui mun puolelle se on minun . Niin en ole ehtinyt paljon olemaan täällä. Kun ylityöt on nyt punaisella . Eli olen ollut töissä . silloin pitää tehdä töitä kun niitä on . Ja naisen kanssa pitää seurustella . Olen myös alkanut kerätä CD levyjä 3 tuhatta on rikki . Yritä niitä saada aakosjärjestykseen . Kun pisteetkin on aina väärin.
 
Viestejä
19 536
Monneen päivään en oo metässä käyny. Tännään olin pari tuntii harventamassa. Kaupassakin kävin. Rehellisesti sanottuna niin kyllä ottaa suunnattomasti päähän tuo ihmisten koronan vähättely. Toki maskeja oli enempi kuin ennen, mutta luvattoman monelta se edelleen puuttui. Sitten vielä semmoinen huomio, että pariskuntia oli paljon liikkeellä ja vain toisella maski.....

Ymmärrän kyllä, jos on totaalisen tyhmä, mutta kyllähän tyhmempienkin pitäisi jo pikku hiljaa alkaa ymmärtämään asian vakavuus, kun joka tuutista tietoa tulee.

Vaan eipä tuo näy kiinnostavan. Ja kun vielä katsoa toljottavat ylimielisen näköisinä meitä, joilla se maski on. Ja vielä tunkevat kassalla tappituntumaan. Jospa ne ajattelevat, että kun näiden maski-ihmisten läheisyydessä ollaan, niin ei saada tartuntaa.....

Täytyy kyllä ihmetellä, miksi ei saada sitä maskipakkoa aikaiseksi esim. kauppoihin ja yleensäkin ostoskeskuksiin?

Voi aikoja, voi tapoja.....
 
Viestejä
110
Minä olen ottanut tavaksi käsitellä maskittomia kuin heillä olisi rutto ja/tai spitaali.
Kun kaupassa maskiton lähestyy, niin otan nopeasti kaksi askelta taaksepäin.
Viesti on sen verran vahva, että vaikkei auttaisi maskin käyttöön niin saanpahan aikaiseksi hämmennyksen tai vielä parempi... vitutuksen.

Joe. Haastattelujen mukaan ihminen joka käyttää maskia on tasapainoinen, huolestunut, omaa korkean velvollisuuden tunnon, on sovinnollinen, luottaa hallitukseen.
Maskittomat ovat opposition kannattajia? (toimituksen huom.)

”Black Friday”
Onkohan moni erään palloilulajin geeämmä haksahtanut teemapäivästä ja surffailut netissä tarjousten perässä?
 
Viestejä
1 593
Kävin tänään illalla Gigantissa ja 85 prosentilla oli maski. Ihan hämmästyin. Porukkaa oli aivan älyttömästi, joten hyvä että oli ruuhkaan varauduttu. Pikkuisen pelottaa, että Black Friday voi levittää virusta, mutta ei täällä ankeassa Itä-Suomessa. Meitähän on niin vähän.
 
Viestejä
5 329
Mitä se tarkoitti että markka leikattiin . Niin otettiin kaksi nollaa pois . Oliko siinä joku varoitus aika tai joku .
 
Viestejä
19 536
Multa ainakin tunnutaan joka kuukausi leikattavan euroista osa pois, kun rahat ei tunnu kunnolla riittävän edes kaikkein olennaiseen eli olusiin......Tännäänkin piti turvautua vain edullisimpaan sikspäkkiin eli Kukkoon. Uhrauduin sentään sen verran, että kaksi munkkiolutta ostin tyhjistä tölkeistä ansaituilla rahoilla. Paljon pitää juoda, että saa hankittua niin paljon.....

On muuten hyvä tuo Pilikon sittarin uusi palautusautomaatti. Kerralla kaadoin sen kitaan jätesäkillisen tölkkejä ja muovipulloja. Jonkun minuutin se raksutti ja sitten antoi 31 euron kuitin....Harmi, kun eukko oli näkemässä, niin piti osa hankkeista laittaa ihan joutavaan eli ruokaan.

Onkohan muuten tännään jo perjantai? Se kun tuo eläkeläisen kalenteri ei niin tarkka ole.....

Ps. Kukon laageri on ihan hyvvää.
 
Viestejä
110
Mitäköhän miulle on tapahtunut? No se kastettiin bensalla, sytytettiin ja se sanoi ”vuh”.
No en mä sitä tarkoittanu vaan sitä et mä perehdyin historiaan eli tän päiväseen Joen kirjotukseen:

”kun rahat ei tunnu kunnolla riittävän edes kaikkein olennaiseen eli olusiin...... tännäänkin piti turvautua vain edullisimpaan sikspäkkiin eli Kukkoon.”

”Paljon pitää juoda, että saa hankittua niin paljon.....”

”Kerralla kaadoin sen kitaan jätesäkillisen tölkkejä ja muovipulloja. ”Jonkun minuutin se raksutti ja sitten antoi 31 euron kuitin....”

Tölkkipantti + muovipullopantti keskiarvo = 0,175€?

31€:0,175= 177 panttia

Millä ajanjaksolla?

Viikossa?

Jos Joe juo ”sixpäkin” ja kaks ”munkkioluetta” niin joku juo Joen puolesta jotain muuta, että Joe saa ostettua em. juomansa.

Rakkaus ei ole aina sanoja vaan toisen huomioimista...

Perjantai
 
Viestejä
5 329
Kyllä mekin lapsena . Vietiin pulloja kauppaan kun saatiin Myllymäen iloisilta veikoilta . No kauppias vei ne illalla takapihalle ,kun pieni kauppa oli . Niin illalla haettiin ne ja vietiin aamulla uudestaan . Fiksuja oltiin kolmantena mentiin toiseen kauppaan . Ja pH virtaselta sarjakuva lehtiä povariin ja tunnin päästä myytin ne takaisin . Niin pH Virtanen oli osto ja myynti liike .
 
Viestejä
1 593
Kävin Cittarissa torstaina ja ajattelin vieä tyhjät alkoholipakkaukset uuteen moolokin kitaan. Ei onnistnut koska pulloja ei voinut sinne laittaa.Olin pettynyt, koska aina on joku viinipullo joukossa. Kenelle tämä on nyt tehty - Vain Joelle-

Sitten iloisiin uutisiin. Sain Suomen Presidentin myöntämän Ansioristin kaikilla kunniamaininnoilla. Olisin päässyt Linnan kutsuille ilman koronaa. Nyt täytyy tyytyä sunnuntain seurantaan. Toki ostin Linnan Boolia. Ansioristi oli mainittu paikallislehdessä, mutta ei Helsingin sanomissa. Ihmettelen

Vielä kerron kaikkia kiinnostavan asian eli kahdendäden keilausennätys syntyi tänään. VAin maajoukkumies oli edellä.
 
Viestejä
1 593
Lisäyksenä että kävin lääkärillä tännään. Ei karkkia enää ollenkaaan. Sokeriarvot korkeat. Maksa-arvot oli hyvät
 
Viestejä
1 593
Työkaverilla on aina kesäisin muutamia kanoja munia tuottamassa. Kyselin paljonko muniva kana maksaa. Kertoi, että hinta oli 40 e/kpl. Nuori maksoi n.20 e/kpl. Kyselin, että mitä kukko maksaa. Saa kuulemma kaupan päälle. Ei ole mitään käyttöä.

Tällaistähän se on meikäläisenkin elämä. Ei mitään arvoa. Onneksi tuli tuo ansioristi, niin sen voi romuhinnalla myydä.
 
Viestejä
19 536
No elä Veke vielä masennu. Kyllähän siunkiin elämälle joku arvo keksitään, kun oikein mietitään. Helppoahan se ei tule olemaan, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että ihmeitäkin voi tapahtua......
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös