Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
En tiedä .lähtö hinnasta saatiin 8000 eur pois. Putkiremotit ja muut remontit oli tehty . Oli kyllä todella hieno asunto .voi suoraan muuttaa . Niin kahden viikon päästä onkin muutto . Niin minä en muuta vaan nainen . Minua ei ole luotu kerrostaloon .
 
Viestejä
19 536
" Toiset on luotuja kulkemaan ".....

Urheiluu on tullut katottua melkein koko päivä. Mitä nyt pitsaa tein välillä ja söin. Ja siinä samalla olen soffalla potenut kylkeäni. Pitkä tuntuu olevan kippee.
 
Viestejä
19 536
Sen on liitto laittanut ihan meidän kiusalla myöhäisemmäksi, että palautumisaika lyhenisi maanantain yhteen tilaisuuteen, jonka nimeä täällä ei saa mainita....

Pakkasta 7 astetta. Muuten mukava keli. Olla siis sisällä ja katsella taas urheilua koko päivä.
 
Viestejä
19 536
Tänään aion loimuttaa lohen. Huomenna lankomiehen luo hirvipaistille! Ihan jo suu napsaa ja maha kurnii. No ensi hätään otan eilen tekemääni maksa-kermakastiketta perunoiden kanssa. Ottaiskohan lasin punkkua kyytipojaksi? Vai olutta? Vaikeaa on valita. Mitähän wimi suosittelisi? Luulen, että punkkua.....
 
Viestejä
19 536
Hyvää, mutta jäätihkuista Itsenäisyyspäivää! Minunkin ukki oli taistelemassa tätä Suomea itsenäiseksi. Joten erikoistoivotukset kaikille veteraaneille! Niin elossaoleville kuin jo toisille taistelukentille siirtyneillekin!

Ja taas kävi niinkuin pelkäsinkin ja oikeastaan tiesinkin. Ei nimittäin tullut prenikoita eikä reservissäkään ylennystä, vaikka kohtalaisen hyvin, hillitysti ja kohtuudella alkkomahooliakin käyttäen olen jälleen vuoden keplotellut. Enkä ole kpcomissakaan pahoittanut kuin lähinnä Ylläpidon ja han-mannen mieliä.

Eikä tullut kutsua Linnan Juhliinkaan. Tai ihan varmahan en voi olla. Onhan voinut niinkin käydä, että postilakko vaikutti ja kutsukirje tuleekin myöhässä vaikka ensi viikolla. Niin sen täytyy olla, sillä Sauli kyllä lupaili, kun viimeksi tapasimme kahden kesken. Vai olikohan se minun unissani....?

No mieluummin lähdenkin illalla hirvipaistia syömään tavan tallaajien seurassa kuin eliitin kanssa seurustelemaan. Enkä osaa valssiakaan kunnolla tanssia.

Ja tuskinpa siellä Linnassa olisi ollut Alegogin tavallista oluttakaan....

Kukahan akka sen kauneus-ja pukukilpailun voittaa? Sitähän sitä vatvotaan taas pari viikkoa. Ei se eukko varmaankaan olisi ykkössijalle yltänyt....? No ehkä pistesijoille kuitenkin?

Ja olisikohan Linnan Poke minua sisäänkään päästänyt? Selvinpäinhän sinne ei kehtaisi mennä niiden juoppojen sekaan ja minun kansallispukuuni kun kuuluu omatekoinen puukkokin vyöllä. Kai sitä polliisisaattueessa olisi kuskattu suoraan toiseen linnaan?

Joten parempi onkin, että pysyn täällä Susirajan kehitysalueella.
 
Viestejä
19 536
Mihin tämä maailma taas on menossa. Jostain luin ja kuvankin näin, että joku oli tehnyt " taideteoksen " seinälle. Sellaisen, jossa banaani oli kiinnitettu jesusteipillä seinään. No ei siinä mittään, mutta kun teoksen hinta oli 100.000 euroa.....

Jos olisi edes ollut Nurmonbanaani, niin hinnan ymmärtäisi, mutta kun oli ihan tavallisen näköinen banaani.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita kaikille! Kuten tavallisestikin, niin minulla on ollut normaali eläkeläispäivä ja siten siis kiireitä.

Aamupäivällä kävin kaupassa hankkimassa tarvikkeita tulevaisuuden turvaksi. Siis ruokaostoksilla. Sitten soitti kaveri ja pyysi joululounaalle paikalliseen leipomon kahvilaan, Nimeä en kerro. En kaverin enkä kahvilan.....

Eipä tuota olisi muuten tullut lähdettyä, mutta kun kaveri tarjosi. Olin kai joskus tehnyt jonkun palveluksen ilmaiseksi, kuten tapoihini kuuluu?

No sitten tein täytettyjä paprikoita uunissa pellillisen. Juuri otin pois. Ne ja kolmannen oluen. Täytteeksi paprikoihin laitoin jauhelihaa maustettuna sipulilla, valkosipulilla, eri mausteilla ja chilitomaattimurskalla. En ole vielä uskaltanut maistaa, mutta tuoksu on ainakin mojovan hyvä.

Nuukkerri oon samalla katsellut. Nytkin sanoi kytkin.

Näin meillä. Ei siis hullummin, kun lääkkeenikin olen muistanut ottaa.....huuhtelen ne aina alas oluella, kuten opetettu on.

Ps. Toki siivosinkin välillä ja katselin Maisa Kämäräisen ammuntaa. Joten on tässä valppaana oltu koko päivä. Eukko siis töissä. Ilahtuu varmasti suunnattomasti, kun tulee ja näkee siistin kodin ja tyhjät hylsyt.....
 
Viestejä
1 593
Tämän viikonlopun, kun vielä jaksaisi, niin sitten helpottaisi. Suurena Matti ja Teppo fanina tänään heidän konserttiin. On ne mahtavia miehiä. Mä joka päivä töitä teen soveltuu hyvin mulle. Joehan etsii vain Kissankultaa metsistä. Nuorena miehenä lauloin kauniille naisille Cara Mia jää, mutta useimmiten kuitenkin lähtivät pois. Hieno ilta tulossa. Tosin on vähän väkinäinen konsertti eli tuolissa tökötetään.

Huomenna sitten ensimmäinen kinkku keilailusta ja tuparit. Sitten helpottaa. No maanantaina keilafinaali ja perjantaina toinen kinkku keilailusta. On se tuo Luoja ollut hyvä, kun on tällaisia taitoja minulle suonut. Kinkkuja en ole vuosiin ostanut, kun väkisin tuppaavat ilmaiseksi.

No pitää kyllä nyt pari gintoniccia ottaa, jotta pääsee tunnelmaan Rouva kyllä sanoi, että Pida itsestäsi huolta. Ja minähän pidän. Ja rouva myös, kun vieressä istuu.
 
Viestejä
19 536
Ihmeellisiä keilakisoja, kun kaikille osallistujille annetaan kinkku...? varmaan niitä viimevuotisia ylijääneitä kilon kinkkuja....
 
Viestejä
19 536
No mitenkäs ne Veken keilakisat meni? Isoja otsikoita ei ainakaan ole saanut, kuten nuoret pojat....

Kohta tulee kolome lastenlasta yökyllään ja eukko tulee vasta seittemän jälkeen töistä. Mitenkähän minä oikein pärjään? Kaks on vielä vaipoissakin, mutta minähän en vaihda, vaikka mitä siellä olisi. Jätän eukolle....
 
Viestejä
1 593
Ei yhtään kinkkua, mutta 60 e voittoja muuten. Olin kyllä pettynyt. Ei edes arvonnassa tullut kinkkua. Tänään eka kertaa perehdyin tulorekisteriin ja todellakin oli 50 euron keilavoitto sinne ilmoitettu. No ei auttanut kuin laittaa 50 e vähennyksiä (ihan oikeita) , että saa sen verottomana. Oli yllättävän helppoa netissä toimia. Ihmettelen eläkeläisiä jotka valittavat netin käytön vaikeudesta.

Tänään tuli Singaporesta muuten uuden OnePlus puhelimeni uudet kuoret (2kpl) . Näyttää ihan hyvältä ja tuoksuu ihan nahalta. Sopii täydellisesti puhelimeen. Eikä mennyt kuin vajaa kuukausi. Vielä kun panssarilasit tulee, niin avot.

Ongelmia oli sen sijaan Telian kanssa. Sain kuukauden ilmaisen jakson Telialta Sm-liigaa, kun siirrtyin sen palveluihin. En halunnut sitä, mutta myyjä sanoi, ettei mitään jatkossa tarvitse tehdä. No tänään tuli ilmoitus, että kohta muuttuu maksulliseksi ellet irtisano tilausta. No sitten alkoi vaikeudet kun irtisanominen oli enemmän kuin hankalaa netissä. Tahallaan oli tehty vaikeaksi ja piilotettu sivuille. Olevinaan onnistuin, mutta odottelen kuitenkin 28euron laskua. Sitten alkaa sota jos tulee.
 
Viestejä
1 593
Häpeällisintä oli kun äsken sain kuulla, että emäntä oli ostanut valmista kinkkua päivällä. Ei minkäänlaista luottoa siis ollut mestarikeilaajaan. Tätä ei hevillä unohdeta
 
Viestejä
19 536
Elä hyvä Veke lähde tuolle linjalle. Ensinnäkin, niin kyllä emäntäsi sinut tuntee ja tietää, ettet mikään mestarikeilaaja ole. Keilaaja vain. Tai pelkkä keila, joka joskus kaatuukin....

Tee niin kuin minä. Ole aina samaa mieltä eukon kanssa ja seuraa vaan perässä, minne hän meneekin. Eläkä milloinkaan, vahingossakaan, arvostele eukon päätöksiä, jos meinaat saman katon alla vielä majailla.....

Nyt lähden pistämään rilliin tulet ja sitten loimotan lohen. Tarjouksessa oli lohi. Eihän sitä köyhä eläkeläinen muuten.
 
Viestejä
5 329
Oiin ollut pitkä viikko. Kaupassa naisen perässä .Ja logiikka kuin ne ostaa ostokset. Ei sitä voi ymmärtää. Riistakamera sain uuden johdon. Nyt on auton akku . Nainen muutti .kuusi ison transitin kuormaa oli tavaraa. Ja ei hissiä.
 
Viestejä
359
Huomenta kaikille .Erityisesti kaimalle.Ei ole tullutkaan vierailtua tällä palstalla turhan usein.My bad.

Mitäs tänne kuuluu kun ei jaksa kaikkia viestejä selata?

Ps.Jos ja kun Joe seuraat iltapäivällä lahdesta tulevaa tv-lähetystä niin voit bongata meikäläisen
katsomosta.Olen se sinitoppatakkinen läski virtasen mölyryhmän yläpuolella.Noin niinku fyysisesti
ja henkisesti:)
 
Viestejä
19 536
No huomenta vaan sinne Lahteen! Ei millään pahalla, mutta että on niin henkisesti kuin fyysisestikin Hulina-Virtasen yläpuolla, ei vaatine kovinkaan paljoa.....? Mutta pittää katella tarkasti. Yleensähän kameramies bongaa ne naisista kauneimmat ja miehistä kommeimmat....
 
Viestejä
19 536
Ei paina huolet ei murheet. Jätän ne hevosille....kolmas olut jo menossa.

Juuri sain loimotettua lohen. Huomiseksi, kun mennään koko konkkaronkka tyttären luo Joulua viettämään. Uunissa tein myös pravuurini eli erikoisperunat....Aamulla vielä laitan karjalanpaistin uuniin ainakin neljäksi tunniksi. Possusta ja hirvestä.

Nuo huomiseksi. Toivottavasti joku muukin siellä ruokaa tekee tai ainakin valmista tuo.

Viisvuotiaalle pojanpojalle tulevaa kirvestä olen aina ohimennen värkännyt. Varren tein ja aika valmis alkaa olla. Kyllä se ensi kesäksi valmistuu....Näillä lapsenlapsilla pitää ihan pienestä pitäen olla puukot, kirveet ja muut tytökalut, etteivät vaan jää niiksi " kädettömiksi ", kuten lähes kaikki nykynuoret on.

Röyh!
 
Viestejä
19 536
Ihan Hyvää jaTavallista Joulua kaikille! Ei sitten mitään ryyppyjoulua eikä riehumista. Toisaalta niin eläkää kuten haluatte. Mikä minä olen ketään neuvomaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös