Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
Kyllä on sellaiset dropit että p....i lentää. Onneksi on tuo suihku vielä voimakas, ettei lahkeet kastu. Sydän oli huippukunnossa.

Ja kyllä voi konjamiinia otta ihan vapaasti
 
Viestejä
19 536
Jotkut sanovat tai olen jostain kuullut, että torstai on toivoa täynnä. Mutta mitä nyt, kun on perjantai? No lohta tietenkin. Loimotan. Ja teen uunissa Hornetti-hävittäjiä ja jotain kasviksia kyytipojaksi.

Kävin kaupungillakin tuhlaamassa pienestä eläkkeestäni satkun. Ostin pienen pöytäsirkkelin ja muutakin tarvekamaa. Niin ja vein yhdelle tutulle puukon. Onneksi sain lohen paikallisesta kaupasta laskulle.....meillähän on paikalliseen kauppaan tili. Kun vielä saisi Ramonaankin …..? Vaan eihän ne luota.....no en käy sitten siellä puoleen vuoteen. Vasta kesällä, jos allah suo?
 
Viestejä
19 536
Elä muuten Veke ala niillä suihkuillasi kehua. Kukkaan usko kuitenkaan.....Pätkittäin se kuitenkin tullee ja rakko ei kuiteskaan tyhjene kunnolla.....
 
Viestejä
19 536
Mää en muista mittään….

Mutta hellou eevripadi! Ja hyvvää ystävänpäivää! Emme ehkä vielä kaikki ole ystäviä keskenämme, mutta toivon mukaan jo viidenkymmenen vuoden päästä olemme viisastuneet ja alamme pitää toisistamme ja meistä kaikista kpcomin väestä tulee viimeistään silloin hyvät ystävät. Etenkin odotan, että tuolloin jo Kingi Jamesikin leppyy ja ottaa minut ystäväkseen.....

No eihän mulla oikeasti täällä ole nyt eikä varmaan myöhemminkään muita ystäviä kuin wimi. Hyvää Ystävänpäivää wimi!
 
Viestejä
19 536
Raisa Kämäräinen ja Mari Eeteri voivat hyvillä mielin lopettaa jo sen ampumahiihdon tähän kauteen ja valtion rahojen tuhlaamisen. Sanna-Leena Perunka voi aloittaa uudelleen reenaamisen, kun kerran on kuitenkin kolme kertaa paremman näköinenkin, kun näppyläotsa Eederi ja luikku Mäkäräinen.....

Ja kun näin kirjoitan, niin eiköhän ne tuo meille vielä mitalejakin näistä kisoista.....?
 
Viestejä
1 593
Lähettävätköhän kaikki vihollispäämiehet toisilleen tänään ystävänpäiväviestejä. Varmaan Iranin Mullah ja Trump ovat tänään viestitelleet keskenään ja halipusuja lähettäneet toisilleen. Ainut ihminen joka ei ole saanut ystävänpäivähaleja on Paavo Väyrynen. No ehkä oma vaimo on aamulla onnitellut Ei mahda omassa puolueessa hirveästi ystäviä olla.

Itselläni raviystävät ovat pettäneet pahasti eli ei yhtään ystävänpäiväviestiä. No suurin osahan niistä on kyllä jo kuollut. Pariisiinkaan en ole päässyt kolmeen vuoteen, kun kukaan ei enää lähde sinne. Samalla ranskan kielen taitoni on pahasti rapistunut, joka on kyllä aiheuttanut koris.comilla suuria väärinymmärryksiä. En tätä enempää täällä avaa, kun se on kiellettyä.
 
Viestejä
1 593
Tässä Helsingissä vielä lomaa viettämässä. En kyllä ymmärrä hotellin hinnoittelua, kun pieni Sandels 5.3 % maksaa 7,90 e ja lonkero saman verran. Alakerran kaupassa melkein kolme kertaa halvempaa . Ei kyllä tarjoilupalkkiotakaan ole, kun itse sen ottaa. N o toki joku on sen täyttänyt. Ostaakohan noita kukaan. Onneksi on minibaari, että voi omat vastaavat sinne viedä.

Yllättävän halpoja on muuten kylpytakit ja viinilasit. Ei mitään hintaa joten varmaan saa viedä ilmaiseksi
 
Viestejä
19 536
Jokohan Veke on selvinnyt? …… Siis pois sieltä suuresta kivikylästä? Joku muuten sanoi, että Rautatieasemalla junasta oli eilen noussut mies kylpytakki päällä ja viinilasi kädessä. Eihän vaan.....No vilkkuauto oli tullut noutamaan ja pienen riidantapaisen huutamisen jälkeen oli auto lähtenyt Noljakkaa kohti. Vai oliko sittenkin Sirkkalaan?
 
Viestejä
1 593
No kyllähän sitä jo kotona ollaan. Totta oli osittain tuo Joensuuhun tulo. Autolla lähdettiin ja valot oli katolla. No onneksi oli vain taksi. Nyt tämä viikko menee töissä lepäillessä.
 
Viestejä
19 536
Voi halavatun halavattu. Nyt on Telia sitten hävittänyt kaikki ne kanavat, mitä yleensä katsoin....Nyt meni kyllä hermot!
 
Viestejä
1
Voi halavatun halavattu. Nyt on Telia sitten hävittänyt kaikki ne kanavat, mitä yleensä katsoin....Nyt meni kyllä hermot!
Ymmärrän harmituksesi täysin. Discoveryn maksukanavat ovat poistuneet Telia TV:stä tiistaina 3.3. klo 9.00, koska emme päässeet sopuun uudesta maksukanavien jakelusopimuksesta Discoveryn kanssa. Pyrimme jatkamaan neuvotteluja ja löytämään ratkaisun mahdollisimman pian, jotta saamme kanavat takaisin jakeluun. Pahoittelen tilannetta.

Voit seurata tilanteen kehittymistä kanavatiedotteestamme.

//Joonas S.
 
Viestejä
1 593
Onko Joe sairas, kun ei ole halunhakkuussa. Taisi kyllä jäädä mahtavat pinot pojalle. No vanhaksi tulemme kaikki.

Itse olen huikean viikonvaihteen edessä. Joensuun 75- pääraravit ja isot voitot tulossa. RAvintolapaikka kalliilla hinnalla ostettu. Toki myös peli ravien jälkeen ohjelmassa. Suvannon Santrassa illalla huikeat synttäritarjoukset. Kaverilla huone Kimmeliin ostettu.

Nyt on mahtavat vaihtoehdot viikonlopuksi edessä. Emännän mielipidettä en ole kyllä kysynyt, mutta oletan, että myönteinen.

Ja lopuksi tietysti maanantaina ison rahan keilafinaali, jos sinne pääsen. Ratkeaa sunnuntaina pääsenkö. Viimeinen paikka mulla.

Pitäisikö muuten ostaa Korona - suoja. Hankala on kyllä olutta juoda se päällä.
 
Viestejä
19 536
Kävinhän mie tännäänkin pari tuntii mettähommissa. Paljon on kyllä viime aikoina mennyt tuolla Halkoholistien ryhmässä. Kannattaa liittyä, jos ossaa yhdenkään klapin tehdä.....
 
Viestejä
19 536
Heti kun vähän haukuin Teliaa, niin saivatpahan neuvoteltua kadonneet kanavat uudelleen näkyviksi.....Kyllä minun sanani siellä näköjään painaa....niin kuin täälläkin.....
 
Viestejä
1 593
Kannattaisiko ottaa se korona nyt, kun sairaanhoitajia ja lääkäreitä on vielä terveenä. Minäkin kuulun riskiryhmään niin varmaan pääsen kyllä muutenkin ohi jonojen, mutta enpäs sitten kiihkeänä aikana veisi muiden paikkaa.

No saattaahan se kyllä olla, ettei se meikäläiseeen tule, kun ei nuo tavalliset flunssatkaan ole tulleet
 
Viestejä
19 536
Minä olen alkanut olemaan ikkunapolliisina. Kyttään siis kuka yli 70 vee naapuri liikuskelee ulkona.....Itse käyn metsittymässä joka päivä muutaman tunnin.....Perhana , oottakkee hetki. Naapurin 70-vuotias rouva käveli juuri ohi postilaatikolleen. No nyt tulee takaisin ja menee omaan kämppäänsä. Mutta rikoksenhan hän teki ja siitä tulen ilmoittamaan viranomaisille....Olisihan tuon homman voinut toimittaa oma poikansakin, kun kerran asuu kolmen kilsan päässä.

Kyllä on heleppoo, kun on vasta 65. Voi käydä missä huvittaa, kun vaan laskee ettei yli kymmentä oo samassa tilassa....

Mutta ei mittään. Asia on vakava ja en sitä väheksy, mutta on kuitenkin turhaa alkaa nipottaa ja vaipua epätoivoon ja masikseen Jos se tauti iskee ja vaikka henki menee, niin minkäs sille itse enää mahdat.

Pitää vaan ottaa rennosti ja olettaa ettei kohdalle satu ja jos sattuu, niin toivoa ettei viikatemies huitaise.....itsehän tässä on riskiryhmässä, kun on nuo astmat, verenpainetaudit ja ties mitkä.....

Terveyttä ja jaksamista kaikille kpcomilaisille!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös