Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
2 832
Se ois viikonloppu, ja onneks on pidempi vappaa, peräti 3 päivää. Eikä oo putkimiehetkään rassaaamassa putkia näin viikonloppusin, joten hiljasuus, se on korville herkkua. Pois lukien mukavat naapurin muikkelit, jotka on päättäneet pitää taas "tyttöjen iltaa", ja melusivat eilenkin pitkilleen myöhään, ja tännään taitaa sama meno jatkua. Pitäsköhän liittäytyä seuraan....? Kun saunoakaan ei voi, kun ei oo vielä uutta saunaa, eikä suihkua. Tai no saunassa on paneelit ja katto, mutta ei muuta. Lattiakaan ei oo, vaan kasa sementtiä vaan.

Pesisivätköhän selän, jos mänisin? ja oiskoha tarjolla muutahin lauantain kunniaks, piirakat voisin omasta takkaa viiä, kun ostin tuoreita. Ja vietnamilaista voisin tilata myös. Ai että, kohta piäsöö torille taas nauttimaan livenä vietnamilaista, oiskohan siellä tulevana kesänä jottain uutuuksia tarjolla..

Puksutellaan ja jytkytellään. Niin ja ruuakasi on tännään hk;n sinistä sinapilla ja ketsupilla. ;)
 
Viestejä
1 593
Onko Suomen armeija jo ollut yhteydessä Joeen. Joella on varastossa tuhansia puukkoja. Suomen armeijalla ei niitä mahda olla, kun itsekkin aikaaan armeijassa jouduin itse sen ostamaan.

Pohjalaiset ja romanit varustettuna Joen puukoilla kyllä jo saavat venäläiset luopumaan aikeista tulla tänne lähitaisteluun. Kyyti on silloin kylmää.

No päivitys omasta tilanteesta. Keilailu menee edelleen huonosti.
 
  • Tykkää
Reaktiot: 42
Viestejä
2 832
Päivitys omasta tilanteesta. Just pääsin töistä,loppuillan nautin virvokkeita. Saunassa kävisin,vaan ei oo saunaa. Ja jytkytän.
 
Viestejä
2 832
Nonniin, mitäs sitä tänne kuuluu? Kevät puksuttaa, juna puksuttaa, kataja puksuttaa, ja pääsiäinen on jo ovella. ja tiputkin vois olla ovella, mutta ei oo vielä näkynä.. Kauniitahan ne on, varsinnii jos sellaset korvat on piässä, keltaset mielellään.

Nyt alakaa olla putkiremppakin maalissa, ja ae jotta ku on komia uus sauna ja kylppäri, vois vaikka asua siellä, saunassa siis. Eikä oo ennää kiirettäkkään vähhään aikaan, kun ei tarvihe töihinkään männä, kun otin ja lähin, muihin hommiin, sitten joskus. Vähä rennompoo hommoo, mutta jotta on ihanoo, kun ei oo aikatauluja, suapi aamulla maata pitkään, leppäillä, käyä lenkillä ja katella pelejä ihan paikan piällä ilman perkuleen tarkkoo kalenterin suunnitttelua.

Ruuaksi tännään lenkkisämpylää, mutta pyhinä sitten, kalkkunoo, lohta ja munkkeja.

Mittee teille muille kuuluu, veke onko kompastuna johtoihin tai männy keilapallon mukana rattoo pitkin, JOE savustanu pöntössä lohta ja olutta juona?

Onkos meillä naikkosia tiällä kuulolla edelleen? Jytkytelläänhän, ja korihaille terveisiä, ottakee ens kaudelle LeBron losista kokkoonpannoon ;)
 
Viestejä
19 536
Ei oo mittään uusii naikossii. Sama entinen eukko vaan, jonka kanssa aloiteltiin ns. seurustelu vuonna -84. Pennut menneet ties minne ja tuovat vaan lapsenlapsii hoitoon aina , kun omat menonsa siihen soppii. Täällä ei osata sanoa ei....

Olutta on kyllä kieltämättä muutama otettu tänäänkin, kun kerran siihen pienikin mahdollisuus tuli. Siis kun ostin itse....

Muuten oon vaan ihan tuiki tavallista elämää viettäny eli riidellyt useimpien naapureitten ja entisten ystävien kanssa ja muutenkin viettänyt huonoa elämää...

Mutta suht koht onnellinen olen ollut viime aikoina, kun missään tutkimuksissa nuo tietokoneviisat ja muut taikurit eivät ole löytäneet minusta mittään pahempaa vikkaa.....Nimittäin tällä meikäläisen elämäntyylillä ja ikä huomioonottaen, minun pitäisi olla ollut jo monia aikoja sitten vain varoittava esimerkki ja muisto....
 
Viestejä
1 593
Kovasti on reissailtu kotomaassa eli Kouvolassa. Keilailukausi on käytännössä ohi. En vielä päässyt maajoukkkueeseen.

Noin 8 kk vielä työelämää jäljellä. Pullonkeräysprojektia suunnittelen eläkepäiville. On kuulemma eläkkeet pieniä. Pelottaa kyllä kun eläkkeellä joutuu taas siivoamaan.

Jouduin ostamaan uudet farkut, kun paino on pudonnut. Slim fit. Jätin vanhat kuitenkin varastoon. Jos vaikka lihoisi takaisin. Pyörä on nyt huollettava, kun ajokausi alkaa. Saisivat vain poistaa kivet pyöräteiltä.

Pari tuttua erosi. Ei se kyllä vaihtamalla parane. Pitkä työ olisi opettaa uusi oikeille tavoille.
 
Viestejä
5 329
Jaa kyllä se vaihtamalla paranee. Mulla ainakin kolmas oli se oikea . Peuran rimsuluut on savustus pöntössä . Viikolla olin katsomassa tepsi -ilves . Näköjään Turku saa tänä vuonna kultaa . Klappeja teen nainen on töissä iltaan saakka . Sitten saunaan.
 
Viestejä
241
”Pitkä työ olisi opettaa uusi oikeille tavoille.”
Paljon miespiireissä käytetty sanonta mutta onko kyseessä itsesuojelu vai itsetunto ongelma? Varmaan molempia.
Pidetään vanhasta kiinni kun pelätään, että uusi jättää kun totuus paljastuu…
Minä roikun nykyisessä kunnes kuolon kankeus jäykistää sormeni.
Kerran sanoin vaimolle, että pitäiskö vaihtaa nuorempaan? Vaimo heitti saman tien vastapalloon. Mitä sä sillä tekisit? Minuutin pohdintani jälkeen ymmärsin realiteetit…
Miksi miehet haaveilevat nuoremmasta mutta naiset ei?
Vuosiko syy olla peilissä? Katsomme itseämme samasta peilistä mutta peili näyttää eri tavoin? Naiset näkevät reaalimaailman mutta miehet näkevät itsestään kuvan jossa parikymppiä nuoremmat naiset voisivat olla vielä kiinnostuneita…
 
Viestejä
1 593
Tappara vaikka haluaisin sanoa Tepsi. Kun Turku on kuitenkin kakkos kotikaupunki. Todellisuus on vain armoton.
 
Viestejä
2 832
Lauantaita paukutellaan mänemään, mitäs porukalle kuuluu? Onko veke alottana jo kesäharrastukset, kun keilailut on tauolla? terassit ku on auenna jo.. vaikka hanget, korkeat nietokset vielä on, ja järvettii jiässä..

Meikäläinen ajalti tännään mökillä kahtomassa miltä kevät näyttää pohjosemmassa. haravoina oisin, mutta kun lunta oli vielä 62cm (mittasin), niin ei voina haravoija. Järvi oli jiässä sielläkin, mutta ku ei uskaltana oikein ennää ees pilkille lähteä, niin keittelin vaan kahvit ja istuksin terassin portailla ja kahtelin mitä näkkyy. Näky vaan lunta ja jäätä, silmän kantamattomiin, joutsenetkaa ei ollu vielä tullu. Aurinkoakaan ei näkynä, kun oli pilvessä. Aurinko siis, en ite. Mökkinaapuritkaan ei ollu vielä paikalla..

Sitte porhalsin takasi kaupunkiin. Tai en porhaltana, kun oli semmosessa liejussa, jiässä ja lumessa tiet, ja niin perunapeltoa, jumalattomilla kuopilla tiet. Onneks on vielä nastat alla, ni en sentää penkkaan liukuna..

Nyt pitäs kipasta iltalenkki, kävisköhän jokiasemalla kahtomassa, mitä siellä näkkyy, vois vaikka muutaman kylmän juua. tai kuuman, kun ulkona on kylmä. terästettynä, toki. Sitten lämmitän uuven saunan, ja laitan makkarat kiukaalle pussiin. pittää varoa, jotta ei kärähä. Makkarat siis, ite en..

Jytkytellään ja puksutellaan. Niin, tappara vai tepsi? ei kumpikaan, vaan kiekkopojat. tai sitten kiekkoespoo. ;) Jytkyti! Nii ja niin.. Paraneeko se vaihtamalla, nainen siis..? No, eipä tarvii miettiä sitäkään, kun ei oo. Vakituista siis, niin voipi aina vaihella, jos huvittaa.. Onko JOE lohta pistänä pönttöön? Ens viikolla vappu, mitäs sitte poijjaat ja tyttäret tekköö...? :)
 
Viestejä
241
Minullakin pääsi tänään itku. Ei sen vuoksi, että petyin tai olisin ollut surullinen tai joku olisi pahoittanut mieleni.
Aamulla silmäni kostuivat ilosta kun totesin ylös noustuani, että etumukseni vaikutti kuivalta.

On se hienoa, että itkeminen on noussut nyt muotiin! Kokemus on kuin -70 luvulla tapahtunut vapautuminen. Olen nähnyt elokuvan Notting Hill ainakin seitsemän kertaa kyyneleitä pidellen ja nyt minulla on vapaus vuodattaa kyyneleitä sitä katsoessa. No elokuvaa en varmaan näe kyynelten läpi mutta onhan juoni ennestään tuttu. Toinen on sitten Ghost ja Demi Moore(!!!).

Löysin varastosta vaimoni parikymmentä vuotta vanhan nahkatakin ja pyysin häntä vetämään se päällä leukoja.
”Vedä käteen” kuului kommentti eli täällä elämä jatkuu kuten ennenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2 832
Nonniin, jos vaimo sanoo niin, niin sittenhä se on tehtävä niin.

Vappua vietellään, simaa nautitaan ja munkkeja, ja giniä tietenkin, ja sitten paikallisesta pitsa pitää käyä hakemassa. Kaupungillakin käyn kahtomassa, kun koripallopoijjaat viettää kauden päättäjäisiä.. liekö lakittaneet toisensa.. Naapurin kauniit naikkoset tuli taas vastaan, ja oikein hymy korvissa, kun rappukäytävässä vastaan tulin.. Hyvä etteivät pusua muiskauttaneet.. Oisivat kuitennii suoraan kiinni iskeneet, varsinnii kun olivat pienessä sievässä..

Mutta, giniä ja saunaa, joten jytkytetään!
 
Viestejä
241
”Pitkä työ olisi opettaa uusi oikeille tavoille.”
Paljon miespiireissä käytetty sanonta mutta onko kyseessä itsesuojelu vai itsetunto ongelma? Varmaan molempia.
Pidetään vanhasta kiinni kun pelätään, että uusi jättää kun totuus paljastuu…
Minä roikun nykyisessä kunnes kuolon kankeus jäykistää sormeni.
Kerran sanoin vaimolle, että pitäiskö vaihtaa nuorempaan? Vaimo heitti saman tien vastapalloon. Mitä sä sillä tekisit? Minuutin pohdintani jälkeen ymmärsin realiteetit…
Miksi miehet haaveilevat nuoremmasta mutta naiset ei?
Vuosiko syy olla peilissä? Katsomme itseämme samasta peilistä mutta peili näyttää eri tavoin? Naiset näkevät reaalimaailman mutta miehet näkevät itsestään kuvan jossa parikymppiä nuoremmat naiset voisivat olla vielä kiinnostuneita…
Jatketaan tällä linjalla. Miksi miehet roikkuvat vallassa kun pallit roikkuvat jo lattiassa? Eki ei kuulemma asetu ehdolle 2023. Eduskunnan hissin nähneenä pelkäisin jo itsekkin tuliko pallit mukaan vai jäikö ne Päivin seuraksi alempana tulevana?
Kimppi kirjoittaa kirjaa ja ei sen vuoksi ehdi kokouksiin.
Ymmärrän hyvin minkä vuoksi. Jos osallistuisi tänään, niin ei enään muista mitä toissa päivänä tapahtui eli blanko sivu kirjassa.
Oletteko havannoineet samaa naispoliitikosta??? Minä en.
Joten sanomattoman sopimuksen mukaan olen luovuttanut jo 40v sitten edunvalvonnan vaimolleni ja hänen avullaan voin vielä tänä päivänä toimia siedettävänä kansalaisena.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös