Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
19 541
Tarkistin Enon pojan viestihistorian. Ei tuo kannustus sullakaan ole aina vilpitöntä ollut, joten hoitele vaan omat asiasi, äläkä ala Katajan huonoutta ainakaan minun syykseni laittaa. Syntipukit löytyy kyllä ihan muualta.
 
Viestejä
216
Saappaat jalassa kaatui Kataja. Lauantaina kaatuu Pyrintö!
Ps. Onko Jussi Laakson joukkueessa ollut koskaan loukkaantunutta pelaajaa?
 
Viestejä
19 541
Kyllä. Morris pitäisi ihan ensimmäisenä pistää kiertoon. Vaan kun kerran kaikilla pelaajilla ja valmentajilla on hyvä henki ja hyvä olla, niin mitäänhän ei kuitenkaan tehdä. Ehkä Enon pojalla on ratkaisu Katajan ongelmiin? Kertoisi kaikille. Nyt ei pelkkä kpcomissa kannustus taida auttaa yhtään?
 
Viestejä
4 064
Tarkistin Enon pojan viestihistorian. Ei tuo kannustus sullakaan ole aina vilpitöntä ollut, joten hoitele vaan omat asiasi, äläkä ala Katajan huonoutta ainakaan minun syykseni laittaa. Syntipukit löytyy kyllä ihan muualta.

Mari Eder taitaa olla Enosta. Oli siinä yhdessä voittohiihdossa aika kovan luokan kamelinvarvas.
 
Viestejä
19 541
Kukaanhan ei tästä pelistä voittoa edes odottanut. No ehkä Enon poika? Mutta miten hävitään ja millaisilla tilastolukemilla? Gullit ei todellakaan ollut parhaimmillaan ja silti hävittiin kaikissa kategorioissa sata-nolla.

On oikeastaan Katajan joukkueelta nöyryyttävää, että annetaan vastustajalle 16 hyökkäyslevypalloa. Itse saatiin 4.

Tuskin Pehmo-Waltterssinkaan paikallaolo olisi mitään muuttanut. Hänkin kun välillä on vain paikalla, mutta ei pelissä.

Rätlin ja Morriksen +/- tilastot pistää kyllä silmään. Mutta ehkä kannustus auttaisi siihenkin. Kyllä ne ymmärtää.... Eipä sitä enempää pihalla pelistä voi olla kuin esim. Morris. Katukorista ja puskemista tyyliin Minä-minä-minä.....

Jaa että ketähän ja miksi pitäisi alkaa tämänkin pelin takia kehua.....? Siinäpä sitä miettimistä onkin.....

Mutta kannustetaan nyt kuitenkin. Hyvä hyvä Kataja! Tsemppiä kevääseen! Kyllä se siitä vielä lähtee ja mestaruus tulee. Mitali nyt vähintäänkin.
 
Viestejä
144
Ensimmäinen puoliaika oli tasaista, mutta tosiasia on se, että tuolloin Kataja teki parhaansa kun taas kaveri otti vielä alkulämpöjä jälkimmäistä puoliskoa varten. Katajalle tänään sentään vain yksi teku, siinä sentään edistystä.

Lauantaina pelataan urheilutalolla, jossa Kataja on täysin voittamaton tällä kaudella. Varma voitto siis tiedossa? ;)
 
Viestejä
6 198
Ihan hyvää taistelua tänään, mutta tuntui, että Gulls voitti suht perussuorittamisella. Kyllähän Katajan materiaali ohut on, varsinkin kun joka pelistä ukkoja puuttuu. Pyrintöä ei kyllä haasteta jos Walters ei palaa kokoonpanoon, myös Matun paluu isoon päähän olisi suotavaa. Mutta eiköhän tasoitusta taas anneta.
 
Viestejä
36
Kataja tänäänkin itäisen ja pohjoisen Suomen - puoli suomea - paras korisjengi. Joen Suulle ja Hectorilla Taas riemu katossa, kun tuli tappio tulevalle mestarille. Kun mikään ei riitä, vaikeroi muinoin jo James Bond. Mihin Kataja tarvitsee enää vihollisia, kun kannattajat ovat Joensuun ja Hectorin tasoa?
 
Viestejä
6 198
Kannattamiseen kuuluu minun mielestäni positiiviset kuin myös negatiivisetkin tunteet, tai ainakin itse kehun silloin kun siihen on aihetta ja annan kritiikkiä silloin kun siihen on aihetta, niin tekee moni muukin. Jotkut ovat aina positiivisia ihan sama miten oma suosikkijoukkue pelaa eikä koskaan oo mitään hätää. Minä toivon Katajalle aina vain parasta.
 
Viestejä
18
Mukavia muistoja Enon Jetsistä! Hakin, Jässin ja muiden mahtavien pelikavereiden kanssa hienot posimatsit heitä vastaan! Tosin lajina kiekko, 70-luku ja Pötkän klassiset luonnonjäät... Ryhtiä Kataja!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 541
No nyt on Enon Jetsi näköjään pahoittanut mielensä ihan tosissaan.

Mutta kerrohan Jetsi, miten esim minun kpcomiin kirjoitukset vaikuttaa Katajan pelaajien liian kuumana käymiseen ja tekuihin, Steenin tekuihin, " vahvistusten " tason todella suuriin vaihteluihin ja välinpitämättömyyteen, jossa vain omia tilastoja yritetään kaunistella? Miten kirjoitukseni vaikuttaa pelaajien loukkaantumisiin? Miten kirjoitukseni vaikuttaa siihen, ettei Katajalla ollut varaa pitää ns. viidettä jenkulaa? Miten kirjoitukset täällä vaikuttaa Steenin mainitsemaan peli-ilmeeseen, joka heittelee kuin juna pudotessaan kiskoilta?

Miten kirjoitukset kpcomissa vaikuttaa Katajan vahvistusten hankintaan ja onnistumisiin tai epäonnistumisiin. Miten kirjoitukset vaikuttaa yleisön katoamiseen? Miten minä tai joku muu vaikutamme siihen, että levypallopeli on huonoa. Samoin kolmosprosentit? Ja miten kirjoitukseni vaikuttaa Katajan todella huonoon puolustuspelaamiseen?

Miten vaikutamme Katajan kotimaisten pelaajien rekrytointiin? Ja miten tänne kirjoittajat yleensäkään vaikuttavat mihinkään Katajan toimintaan?

Näihin kysymyksiin kuulemme varmasti Enon Jetsiltä selventävät vastaukset? Ja kerro, miten kpcomissa kannustaminen auttaa Katajaa? Vai luuletko todellakin, että jos minä ja esim. Hektuuri täällä koko ajan vaan kehuttaisiin, miten hyvin Katajalla menee, niin Katajalla menisi paljon paremmin.

Se että itsekin olen kannattanut Katajaa jo Leks Hufin ajoilta lähtien ei ole mikään kriteeri siihen, ettei kritiikkiä tai kehumista saisi antaa. Eikä Enon Jetsin kannata tänne tulla tekemään tyhmiä olettamuksiaan, että olisimme onnellisia, kun Katajalla ei kovin hyvin mene. Päinvastoin. Nyt vaan on ollut jo pari kautta asiat Katajassa niin ettei kehumisiin juurikaan ole montaa kertaa ollut aihetta. Mites Jetsillä.

Mutta onhan tämä nimimerkki Enon Jets yhdessä asiassa täysin oikeassakin. Nimittäin siinä, että Kataja on Itä-Suomen paras miesjoukkue koripallossa.
 
Viestejä
19 541
Koko päivän olin metsätöissä ja ajattelin, kun tulen tänne takaisin, niin onhan ainakin Enon Jetsi vastannut kysymyksiini. Mutta mitä vielä. Suu on pysynyt kiinni. Eipä taida Jetsillä ollakaan mitään oikeita argumentteja minun ja Hektuurin päänmenoksi? Eikös me nyt syyllisiä ollakaan ja vihulaisten puolella?

Mutta sitä vaan tullaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin typerän jäkisnimimerkin takaa, mutta eipä taida olla miestä/naista itse esiintyä täällä ihan oikealla nimellä, kuten Hektuuri ja minä.....

No tulehan Jetsi sieltä kolostasi esiin kuin mies ja perustele kommenttisi ja vastaa kysymyksiini. Ei tuo vaikeata liene noin fiksulle kaverille?

Kuulolla ollaan.

Räikkö-Räähkä ja Käpykaartilainen JOE
 
Viestejä
2 089
Mukavia muistoja Enon Jetsistä! Hakin, Jässin ja muiden mahtavien pelikavereiden kanssa hienot posimatsit heitä vastaan! Tosin lajina kiekko, 70-luku ja Pötkän klassiset luonnonjäät... Ryhtiä Kataja!




Hieno muistelu! Jossa oli varmaan Pötkän hengessä lisäviesti Katajallekin: tulta mun..muille ja häkää pyttyyn.
 
Viestejä
6 198
Joo, tuskinpa pelaajat ja valmennus jne tätä palstaa lukee ja meidän analysointeja, epäilen vahvasti. Ja vaikka lukisi, niin so what? Jokainen saa edelleen kantansa sanoa täällä. Ja jos minä kovinkin vihamielinen olisin Katajaa kohtaan, niin tuskinpa ainakaan peleissä kävisin. No, tämä tästä taas. Enojetsihän voisi oman sukkis ohjelman tehdä ja kehua miten hyvin Katajalla menee.
 
Viestejä
6 198
Joku tosin lukee kun mua ja Kataja ainaa lähestyi itse toimari tässä pari viikkoa sitten kotipelissä ja toivoi meidän olevan kannustavia Katajaa kohtaan. Että näin :)
 
Viestejä
36
Itse taidan olla sitä pahamaineista positiivista faniosastoa. Se on kyllä totta, ettei Kataja ole kovin puhtain paperein kaudesta selvinnyt. Entäs fanit?

Monilla muilla joukkueilla vaikuttaisi olevan enemmän kannustusta (kannustusta jopa vaikeilla hetkillä!). Katajalla on kyllä puolustuksen aikaista rummutusta ja taputusta, mutta en muista kuulleeni suoranaisia kannustushuutoja ("Kataja! Kataja!"). Tuomareille ja vastustajalle tavataan huutaa enemmälti. Se ei ole kenenkään syy, se on lähinnä mielenkiintoinen ilmiö. Jos joukkue menestyisi, niin jäähallissa saattaisi kuulla kauden ensimmäiset kannustukset.

Toki tässä ollaan muna-kana-ilmiön äärellä; kumman pitäisi olla ensin: kunnon kannustuksen vai voittavan joukkueen?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös