Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
2 868
Mari Eder taitaa olla Enosta. Oli siinä yhdessä voittohiihdossa aika kovan luokan kamelinvarvas.


Pitääkin kertoa marille terveisiä, tuttuja kun on ;) Kaisakin, joka muuten asuu lähes naapurissa tuossa kivenheiton päässä ;)

Jytkyttää, niinhän? Ainakin mua. EIlen kaaduttiin saappaat jalassa, kyllä niitä voittojakin vielä ropisee sieltä. Jytkytellään.
 
Viestejä
2 089
Pitääkin kertoa marille terveisiä, tuttuja kun on ;) Kaisakin, joka muuten asuu lähes naapurissa tuossa kivenheiton päässä ;)

Jytkyttää, niinhän? Ainakin mua. EIlen kaaduttiin saappaat jalassa, kyllä niitä voittojakin vielä ropisee sieltä. Jytkytellään.




Ollaanko tultu jo siihen että alle 30p häviö on kaatumista saappaat jalassa? Vai sementtisaappaat?

Suuresti arvostamani LeBron, selvennä vähän
 
Viestejä
19 541
Itse en ole mikään fani sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kannatan tietenkin Katajaa ja toivon menestystä Enon miehen epäluuloista huolimatta, niin kuitenkin homman on lähdettävä siitä, että ensin on saatava kilpailukykyinen joukkue ja sitten voidaan odottaa sitä yleisöä ja kunnon kannustusta. Eli ensin kukko, sitten kana ja munat.

Nythän yleisö näyttää häviävän samalla tahdilla kuin joukkuekin.....ja siinä ne häviää pikku hiljaa kannustushuudotkin.

Muutama vuosi sitten, kun minäkin olin vielä kondiksessa ja jaksoin käydä peleissä, niin kyllähän siellä välillä kannustettiin kovastikin. Jos nyt välillä vähän kesken pelin moitittiinkin.....

Nyt täällä kpcomissa lienee turhaa alkaa isoilla kirjaimilla huutamaan ja kannustamaan. Se ei vaikuta mihinkään millään lailla. Kritiikkiä on ihan aiheesta kyllä annettu. Ja sanan vapaus kun on, niin varmasti annetaan tulevaisuudessakin, kun pelejä analysoidaan. Miksei muuten Enonmies analysoi Katajan pelejä?

Varsinkaan suurempiin kehumisiin ei ole ollut parina viime vuotena aihetta. Se nyt vaan on kylmä fakta. Sen tietää varmasti kaikki. Niin joukkueen johtomiehet, valmentajat kuin pelaajatkin. Mutta varmasti kehutaankin, jos sellaiseen aihetta vielä ilmenee....

Sinänsä kyllä arvostan suuresti näitä Törmälöitä, Miinineitä ym. jotka jaksavat vuodesta toiseen touhuta joensuulaisen koriksen hyväksi. Ja minkä työn he ovatkaan tehneet menestyksen eteen. Nyt vaan näyttää siltä, että laihempia vuosia on tullut. Näin se vaan menee välillä. Ja tiedän, että talouden ehdoilla mennään ja rahakirstu ei vaan tällä hetkellä kovempiin pelureihin ole riittänyt.

Sekään ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, ettei valmennus ja pelaajat ole silläkään tasolla olleet, mihin oikeasti pystyisivät. Liian kuritonta touhua ja turhia kuumenemisia, joihin on joitakin pelejäkin oikeasti hävitty. Paljon olisi korjaamisen varaa. Minun kirjoitukset tai kannanotot ei siihen mitään vaikuta.
 
Viestejä
18
Totta, kannattajia ovat muutkin katsojat kuin aktiivisin faniryhmä. Voi olla, että aktiivisempi faniporukka on pieni, sillä monet kokevat tuomareille huutelun jne. sellaisena toimintana, johon ei halua itse osallistua tai liittyä.

Ja itsekin koen kuuluvana näihin pahamaineisiin positiivisiin faneihin. Ei sillä, että en näkisi joukkueen ja valmennuksen ongelmia (mm. mussuttamista ja käsien levittelyä), mutta ajattelen katsovani otteluja penkkiurheilun ilosta. Urheiluun kuuluvat voitot ja tappiot. Helppo se on kannustaa voittavaa ja ylivoimaista joukkuetta. Toki nytkin joukkueessa on näitä mussuttajia, mutta samalla myös kaikkensa joukkueelle antavia pelaajia (esim. Herrala). Sitä on ilo seurata, vaikka tappio tulisikin ja pantteri jäisi jälleen toiselle joukkueelle.
 
Viestejä
4 072
Pitääkin kertoa marille terveisiä, tuttuja kun on ;) Kaisakin, joka muuten asuu lähes naapurissa tuossa kivenheiton päässä ;)

Jytkyttää, niinhän? Ainakin mua. EIlen kaaduttiin saappaat jalassa, kyllä niitä voittojakin vielä ropisee sieltä. Jytkytellään.

Lämpimät terveiset! :)
 
Viestejä
6 202
Ojala ja Walters GTD 50, jos molemmat taas ulkona niin voittoon Pyrinnöstä en usko. Ainakin Walters olisi saatava isoon päähän. Muuten Raymond jyrää.
 
Viestejä
19 541
Reimontti jyrää, olipa siellä vastassa Pehmo-Waltterssi tai kuka tahansa. Eihän tuosta ole kukaan oikein saanut otetta. Mutta jospa Samuli yllättää....? Kädet vaan ylhäällä eikä turhia hyppyjä päälle.
 
Viestejä
291
Foorumin perusteella ainakin Katajan otteet näyttää kiinnostavan:
Tältä kaudelta toistaiseksi 127 sivua jytkytystä. Vrt. Gullit 13s. , Vilpas 55s. , Pyrintö 4s.
Vittuilukin on välittämistä. ;). Noista Enontekijöistä ei nyt kannata kovasti itseensä ottaa, jos nimimerkillä ei ole muuta tarkoitusta, kuin trollailla.
 
Viestejä
36
Joo Kataja kun ei kentällä pärjää niin foorumilla sentään ollaan ylivoimaisia ykkösiä :)
Kertyy vauhdilla sivuja kun nämä sielun veljet - Hector ja Joen suu - käyvät täällä vartin välein teilaamassa Katajan kotimaiset, ulkomaiset, valmennuksen ja joukkueenjohdon. Hienoa työtä!.
 
Viestejä
2 868
Ollaanko tultu jo siihen että alle 30p häviö on kaatumista saappaat jalassa? Vai sementtisaappaat?

Suuresti arvostamani LeBron, selvennä vähän


Siinä pääs se kuuluisa pensa loppumaan, alko putputtaa kun vanha lada konsanaan, ei ihan tielle jättäny mutta muut meni ohi ;)

Iso Mörkö sais olla huomenna mukana kyllä, mutta jos ei, niin sitten männään niillä ketkä on. Herrala pimentää rayyyyyyymondin täysin, kun pikkusen ärsyttää tätä.. Muutamia tekuja jyrähtää taas huomenna molemmille jengeille. Jytkytellään perkele, huomenna kairaillaan voitto kun JoJo pelaa elämänsä pelin ja Rätli sulattaa kaikkien sydämmet ja tykittää oikein urakalla..

Hunajarommi toimi kuulkaa perkele oikein hyvin, nyt on terve kun pukki, kun pikkuset norovirukset ja influenssat on selätetty.. alkaa se ginikin maistumaan, ja alkaa oikein isosti jytkyttämään taas kun alkaa veri kiertää.. ;) Leipomollakin ihmettelivät kun ei oo näkyny, mutta heti hyppäsivät kaulaan tyttöset kun tänään kävin vehnäset hakemassa. Sieltä on kuulema tytöt yllättämässä joukkueen tässä kohtapuoliin.. Niin, ja käskivät muuten oikein pistää kevyesti parketilla, oikein jytkyttäen.. ;) sulavat kuulema sitten oikein kunnolla, vähän niinku munavoi piirakalla..
 
Viestejä
19 541
Teilataan teilataan. Mitä nyt taas on teilattu? Mitä Enon Jetsi oikein meinaat tulemalla tänne esittämään jotain mukamas muita parempaa ikikannustajaa? Minä olen sinulta kysynyt tietyt kysymykset ja jos et niihin pysty vastaamaan ja perustelemaan, niin parempi olla hiljaa.

Itse olet viestihistoriassasi aikanaan teilannut Katajan jenkit ja muutakin. Mikä tarve sinulla on mennä henkilökohtaisuuksiin? Olemmeko Sinua henkilökohtaisesti jotenkin loukanneet? Itse en tunne ainakaan olevani mikään Räikkö-Räähkä ja Käpykartiinkaan en ole koskaan kuulunut ja vastuuta piiloon mennyt.... Intti on käyty jo vuonna 74-75 ja lähes kymmenen kertaa olen käynyt kertaamassakin. En ole Suomea pettänyt tai jättänyt enkä neuvonut tietä koskaan vihulaiselle.....enkä Katajan vastustajiakaan ole koskaan jelpannut.

Huutelet nimimerkin suojista. Hektuuri ja minä sentään esiinnymme täällä ihan omilla nimillämme. Sitähän sinä et uskalla tehdä. Ethän?

Sinun on siis turha jatkaa paskan jauhamista, jollet itse pysty esittämään konkreettista asiatietoa siitä, miten esim. minä ja Hektuuri olemme pilanneet Katajan kauden.

Itse vaan huutelet henkilökohtaisuuksia, mutta mitään asiallista sanomista sinulla ei ole Katajasta. Ei joukkueesta, pelaajista eikä valmennuksesta. Eihän?
 
Viestejä
4 072
En kyllä Joen Suuta tunne ollenkaan, mutta molemmat sukkapojat tiedän kasvoiltaan. Mun mielestä on hienoa, että koriksessakin on vähän tunnetta ja vaikka välillä vähän höpöttelyä aiheen vierestäkin.

Suvannon Santrassa ois varmasti mukava istua iltaa näiden Kataja-aktiivien kanssa. Vaikkapa sitä paikallista giniä nautiskellen.

Ja kuten arvostamani nimimerkki Askelmerkki sanoo, antaa kaikkien kukkien kukkia.
 
Viestejä
19 541
Tuoltahan tuo minun nimi on löytynyt jo kohta 17 vuotta kpcomin profiilissa. Kasvot ei kyllä ole enää ihan nuoruuden kunnossa eli niitä en menisi ainakaan itse suuremmin kehumaan. Mutta isehän en niille enää juurikaan mitään voi....

Joka tapauksessa olen aina kirjoituksieni takana ja sinut niiden kanssa. Niitä ei sinänsä heilauta tai muuta mitkään Enon Jetsit tai muutkaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös