Koripallo.com

Kauhajoen Karhubasket 2019-2020

Viestejä
1 615
Jahas jahas. Koko joukkueen voitto tänään, uusitun avausviisikon myötä tulppa auennut hienosti, peli selvästi vapautunutta nyt.
Ja nuoret kotimaiset sai peliaikaa ja kiiittivät siitä hyvillä suorituksilla. Laihonen 11.p, Vehmanen pääsi vihdoin irti ja näytti että tuota nopeutta tullaan näkemään ja tarvitsemaan kauden aikana.
Puks puks, juna alkaa olla raiteilla taas...
 
Viestejä
19 536
Silloin tällöin tapahtuu raideliikenteessäkin niin, että puks puksin jälkeen kuuluu töks....

Sarsevitsi onkin ollut töks suurin piirtein koko alkukauden. Ketkä töksähtää seuraavaksi?

Mutta enhän minä sellaista toivo. Puolipohojalaanen kun olen.
 
Viestejä
1 615
Silloin tällöin tapahtuu raideliikenteessäkin niin, että puks puksin jälkeen kuuluu töks....

Sarsevitsi onkin ollut töks suurin piirtein koko alkukauden. Ketkä töksähtää seuraavaksi?

Mutta enhän minä sellaista toivo. Puolipohojalaanen kun olen.

Ai sä toivot et joku karhulaisista loukkaantuu kuten bojanilla on nyt vähän kremppaa ???
No johan, mua ainakin harmittaa että Alanen loukkaantui.
No kukin tyylillään ...
 
Viestejä
19 536
No johan! Aika outo päätelmä Selkkikseltä, että toivoisin jonkun loukkaantumista. Kyllä se peli voi muutenkin töksähtää. Jos nyt vaikka tulisi sellainen korikammo, joka Katajan pelaajilla tällä hetkellä on.

Mikäs loukkantuminen Sarsevitsillä on? En ole kuullutkaan. Aika vastuutonta valmentajalta peluuttaa loukkaantunutta pelaajaa. No jokainen tyylillään.

Mutta oikeasti pahoitteluni, että käsitit kirjoitukseni väärin! Lukemisen ymmärtäminen ei aina näköjään olekaan niin helppoa?

Töksy-JOE
 
Viestejä
1 615
No johan! Aika outo päätelmä Selkkikseltä, että toivoisin jonkun loukkaantumista. Kyllä se peli voi muutenkin töksähtää. Jos nyt vaikka tulisi sellainen korikammo, joka Katajan pelaajilla tällä hetkellä on.

Mikäs loukkantuminen Sarsevitsillä on? En ole kuullutkaan. Aika vastuutonta valmentajalta peluuttaa loukkaantunutta pelaajaa. No jokainen tyylillään.

Mutta oikeasti pahoitteluni, että käsitit kirjoitukseni väärin! Lukemisen ymmärtäminen ei aina näköjään olekaan niin helppoa?

Töksy-JOE

Case closed...
 
Viestejä
1 615
Puks puks....nopein hissiliike tehty.
Sij 11. -> 9. -> 7. - 3.
Peli pelin näköistä, hyvä jatkaa eteenpäin...raiteilla ollaan taas ja nro 24 on ottanut paikkansa. 29p/8lev.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 134
Puks puks....nopein hissiliike tehty.
Sij 11. -> 9. -> 7. - 3.
Peli pelin näköistä, hyvä jatkaa eteenpäin...raiteilla ollaan taas ja nro 24 on ottanut paikkansa. 29p/8lev.
No todennäköisesti hissi vie pari ”kerrosta” alaspäin kun muutkin saavat samat pelimäärät täyteen....ei silti komia voittoputki menossa.

Itse jo epäilin koskimiehen kykyjä ja olin melko valmis heittämään susien syötäväksi.
 
Viestejä
475
Tasaista on keskivaiheilla, jos puks puks junan peli ilme pysyy jouluun asti voittopuolisena niin vakiintuu neljän joukkoon. Puks puks tööt tööt !
 
Viestejä
19 536
Taitaa olla Kauhajoe Kauhajoen asemapäällikkö? No helppo hommahan se, kun kerran asema ei enää ole toiminnassa....Liekö peräti hänen yksityisomistuksessa ja asuintalona?
 
Viestejä
1 615
No todennäköisesti hissi vie pari ”kerrosta” alaspäin kun muutkin saavat samat pelimäärät täyteen....ei silti komia voittoputki menossa.

Itse jo epäilin koskimiehen kykyjä ja olin melko valmis heittämään susien syötäväksi.

Tasainen sarja plk vilpas ja seagulls menee menojaan runkosarjassa.

Alkukauden notkahdus oli täysin ymmärrettävä kun europelit päättyi niin katkerasti.
Pelaajien henkinen lama ja tappion käsittely kesti muutaman viikon mutta esim eilen ei ollut yhtään epäilystä pelaajien ja valmennuksen tahtotilasta.
Se on nyt palautunut jo lähes europelien tasolle.
Nyt vaan nautitaan hyvistä peleistä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 536
Sarsevitsillä vielä henkinen lama näköjään päällänsä? No siitäpä se laukeaa viimeistään lauantaina....
 
Viestejä
1 496
Hyvä ryhtiliike porukalta nyt nähty. Tuohon Sarce normilyöntiinsä ja Niskanen rotaatioon, plus kolmosuhka kohilleen, niin avot.
En silti lähtis uhoamaan yhdestäkään pelistä kauheasti etukäteen. Joensuu on kaukana, matkassa voi tulla monta mutkaa. Toisaalta en kyllä näkisi että yksikään joukkue olisi nyt kauhean yliovoimainen. Salolla on monta aika täpärää pelastumista (taitoa tietysti sekin, että niistä selviää voittajana), ja Gulssit on jatkuvasti pulassa myös kotonaan.
Hyvä tästä taas näköjään tuloo.
 
Viestejä
1 615
No sitten Kataja pistettiin silpuksi, joku sanois et helposti. Siltä se ainakin näytti kun peli kousissa.
Hyökkäys pyörii hienosti ja pakissa portit kiinni.
Nyt ollaan taas 3. sijassa kiinni.
Kotimaiset hyvin esillä taas kokonaisuutena.
Vähän happea ja Lahteen revanssipeliin.
Ei motivaatio ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
55
Laadukasta peliä Karhubasketilta.Kiitokset. Manganon kun vielä kutsutte keväällä joukkoon,niin 3. mestaruus on teidän helposti . Kataja oli kyllä umpisurkea ja on ollut sitä koko syyskauden.Valmennusjohto olisi pitänyt vaihtaa jo viime keväänä,mutta hitaita on herrain kiireet.
 
Viestejä
1 615
Jeah. Revanssivoittohan sieltä Lahdesta tuliasena ennen hyvään aikaan tulevaa viikon breikkiä.
Alku tosi tahmeaa mutta 5-35min jakso jaksettiin pelata todella fiksusti niin hyökkäys kuin puolustus jakaen peliaikaa hyvin tasaisesti. Lopussa alkoi jalka painaa mutta rutiinilla voitto kotiin.
Davis jr toisen kerran paras +- tilasto kataja +32, nyt +20. Todella jäätävä sisääntulo avausviisikkoon. GTD50/50 bojan pisti muutaman kolkin kuin malliksi että täältä tullaan taas.

Saldo nyt 8/5. Siitä hyvä jatkaa kohti seuraavaa tärkeää jaksoa kun aletaan jo vähän jakaa asemia.
Kotona ktp, kobrat ja vilpas, vieraissa nokia ja seagulls. On aika muuttunut sitten ex ex koutsin, vieraissa pelataan nyt tosi hyvin. Useampi revanssiottelu mukavasti tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös