Koripallo.com

Korihait 2018-2019

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
6 444
Miksei kokeltais . Mulla on se tunne hän on kova .

Wimi, sulla on toi sama tunne joka kesä :)

Hieman näyttää siltä, että Ukista alkaa muodostua ponnahduslauta monelle liigaparketeille pyrkivälle suomalaiselle. Viimeisimpinä esimerkkeinä Alanen, Sulonen ja Kilpinen, joista jälkimmäiselle uskoisin luvassa olevan nyt jo ihan oikeita minuutteja Pyrbassakin.

Tulevalla kaudella Djeen vaikuttaa kaverilta, joka haluaa todistaa liigakelpoisuutensa, miksei Marttinen ja Nuolivirtakin.

Keitä pelaajia Wimi on Nokialta naaraamassa? Sopimukset löytyvät käsittääkseni kaikilta, ellet sitten ole Hirvikoskea tai Riihelää maanittelemassa haipaitaan :)
 
Viestejä
260
Viime vuonna Wimi tiesi paikkakunnat Kilpisen ja Sulosen osalta eli olisiko Nokia ja Espoo nyt Nicolai Andersen ja Samuel Haanpää? Toivotaan näin
 
Viestejä
6 444
olisiko Nokia ja Espoo nyt Nicolai Andersen ja Samuel Haanpää? Toivotaan näin

Niin no Andersenia en kyllä osannut ottaa huomioon. Käsittääkseni ei ole kuitenkaan pelannut Nokian potkujen jälkeen. Jotenkin oletin, että lopetti jo aktiiviuransa, mutta mistä sitä tietää.
 
Viestejä
6 444
Vieläkö Aubrey Conerly pelaa? Oli Dantzlerin luottomiehiä Lapualla

Ei kai kukaan Korisliigassa voittamaan pyrkivä joukkue Conerlyllä jenkkinelikkoansa täytä? Kaikki kunnia Conerlylle, oli varsinkin divarissa vuosikausia kova luu, mutta Korisliiga ja 2018. Tuskinpa.
 
Viestejä
148
Ei kai kukaan Korisliigassa voittamaan pyrkivä joukkue Conerlyllä jenkkinelikkoansa täytä? Kaikki kunnia Conerlylle, oli varsinkin divarissa vuosikausia kova luu, mutta Korisliiga ja 2018. Tuskinpa.
Korihailla on jo neljä jenkkiä ja Conerlyä ei sellaiseksi lasketa
 
Viestejä
1 734
Korihailla on jo neljä jenkkiä ja Conerlyä ei sellaiseksi lasketa
Jos ei mennä mutu-puolelle, sääntöhän menee:
home grown -pelaajaksi lasketaan pelaaja, joka voi edustaa Suomea kansainvälisessä kilpailussa tai on ennen 22 ikävuotta pelannut Koripalloliiton alaisissa sarjoissa vähintään kolmena eri pelikautena

Eli lisätietoja Conerlyn hankkimasta Suomen kansalaisuudesta? Basketin-tietokannassa vielä USA kansalaisuus:
Pelaaja
 
Viestejä
148
Jos ei mennä mutu-puolelle, sääntöhän menee:
home grown -pelaajaksi lasketaan pelaaja, joka voi edustaa Suomea kansainvälisessä kilpailussa tai on ennen 22 ikävuotta pelannut Koripalloliiton alaisissa sarjoissa vähintään kolmena eri pelikautena

Eli lisätietoja Conerlyn hankkimasta Suomen kansalaisuudesta? Basketin-tietokannassa vielä USA kansalaisuus:
Pelaaja
No mua ei nämä koukerot sen kummemmin kiinnosta, mutta miten sitten edelliskaudella Lapualla pelasi 4 jenkkiä + Conerly ja Damon?
 
Viestejä
378
siis andersseen, tanskanpoikia.. kuulemma vaikea valmennetava, siis mitä olen kuullut.. haanpää, korihaiden johtokunnan märkä päiväuni.. pidin siis viime kesänä korvat auki ja kuulin että haanpää pyytäisi 60K/kausio_O marius, siis andringa on damionille tuttu.. latimeria ei voi myöskään siis sulkea pois mutta luulen ja uskon ja väitän ja toivon että d ei häntä haihin ota. itse veikkaan silti siis manuel barnesia. jos siis tama kaksipassia -huhu pitää edes paikkaansa:)
 
Viestejä
3 094
siis andersseen, tanskanpoikia.. kuulemma vaikea valmennetava, siis mitä olen kuullut.. haanpää, korihaiden johtokunnan märkä päiväuni.. pidin siis viime kesänä korvat auki ja kuulin että haanpää pyytäisi 60K/kausio_O marius, siis andringa on damionille tuttu.. latimeria ei voi myöskään siis sulkea pois mutta luulen ja uskon ja väitän ja toivon että d ei häntä haihin ota. itse veikkaan silti siis manuel barnesia. jos siis tama kaksipassia -huhu pitää edes paikkaansa:)
Käsittääkseni Barnes tehnyt sopparin Ranskan kolmoseen.
 
Viestejä
98
siis andersseen, tanskanpoikia.. kuulemma vaikea valmennetava, siis mitä olen kuullut.. haanpää, korihaiden johtokunnan märkä päiväuni.. pidin siis viime kesänä korvat auki ja kuulin että haanpää pyytäisi 60K/kausio_O marius, siis andringa on damionille tuttu.. latimeria ei voi myöskään siis sulkea pois mutta luulen ja uskon ja väitän ja toivon että d ei häntä haihin ota. itse veikkaan silti siis manuel barnesia. jos siis tama kaksipassia -huhu pitää edes paikkaansa:)

Latimer tehnyt Topon kanssa sopimuksen ennen juhannusta Latimer Topoon
Ja Barnes oman somensa mukaan majailee tulevan kauden juuri Ranskan kolmosdivarissa.
Conerly taas Turun sekä Lappeenrannan kiikareissa
 
Viestejä
291
Eräs tuttu kahden passin kaveri on nyt liitetty vahvoihin huhuihin
Niin et halua sitten kertoa enempää? Emmä tajua näitä huuteluja, että määpäs olenkin kuullut jotain, mitä te ette, mutta en viitsi kertoa. Lällällää.:)
Anna nyt edes joku vinkki, niin saisi vähän lisää eloa palstalle. Aivan sama pitääkö huhut paikkaansa vai ei;)
 
Viestejä
514
1: Edwards, Laine
2: Van Andringa, Kuukkanen, Djeen, Viinikkala
3: Coleman, Marttinen
4: Jelks
5: Conley, Nuolivirta

Todelliset rotaatiot mennee pelitilanteessa vielä ristiin, mutta yhtä isoa vielä kyselisi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös