Koripallo.com

Kotimaisten Korisliiga-pelaajien palkat puhuttavat

Viestejä
2 913
Vs: Kotimaisten Korisliiga-pelaajien palkat puhuttavat

Olet varsin optimistinen suomalaisen urheilujohtamisen suhteen...

Jeremy sanoi:
Minä toivon, että jokaisessa Korisliiga-seurassa löytyy liiketaloudellista osaamista niin paljon, että kulut kulkevat käsi kädessä tulojen kanssa. Siis "suu säkkiä myöten" ja reilusti vastuu omasta rahankäytöstä.

Tätä toivoo varmasti moni muukin. Valitettavasti historia kertoo toista tarinaa...

Toivotaan, että tuo lisenssijärjestelmä edellyttää seuroilta niin aktiivista ja perusteellista raportointia taloustilanteestaan ja näkymistään, että tikittäviä aikapommeja edes silloin tällöin onnistuttaisiin purkamaan ajoissa.

Tämänkin toiveen allekirjoitan, mutta ehkä tälle tuki ei ole edes yhtä laaja. Tuo käytännössä edellyttäisi kuitenkin kauden aikana tapahtuvia tarkastuksia siitä, mihin suuntaan minkäkin joukkueen talous on menossa, ja luulen että tämä ei kovinkaan positiivista vastakaikua seuroilta saisi.
 
Viestejä
1 330
Vs: Kotimaisten Korisliiga-pelaajien palkat puhuttavat

Kesäliiga olisi kyllä ihan kiva juttu! Itse ainakin pitäisin, kun kesät menee lähinnä kotosalla...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös