Koripallo.com

Marko Yrjövuori - tähtien luottomies vai valehtelija

Yrjövuori pyytää siis useaan kertaan anteeksi, pahoittelee ja myöntää olevansa itse syypää. Ihailtavaa nöyryyttä.

Silti samaan haastatteluun mahtuvat nämä kaikki. Kaikkeen on selitys ja vikoja on kaikkialla muualla ja oikeasti kyse on vain väärinkäsityksestä. Mitä tästä nyt sitten miettisi.
No anteeksi pyyntö ei ainakaan ole vilpitön. Yrjövuori on lähinnä pahoillaan siitä että jäi kiinnni.

No anteeksi pyyntö ei ainakaan ole vilpitön. Yrjövuori on lähinnä pahoillaan siitä että jäi kiinnni.
Aivan mahtava radio-ohjelma! Yrjövuori oli pahoillaan, että osa suomalaisista oli pahoittanut mielensä. Hän selvensi mitkä julkisuudessa olleista asioista oli totta ja mitkä oli tarua(asiavirheitä). Tämä kaikki oli jo kuuntelijoiden tiedossa.

Ylen toimittaja tipahti ihan totaalisesti, kun Yrjövuori aloitti vauhdikkaan tarinan kerronnan. Kaikkea ei ole tosiaankaan vielä kuultu! Missä on kolmas elämänkerta? Voitte lukea loput iltapäivälehdistä!

Aivan mahtava radio-ohjelma! Yrjövuori oli pahoillaan, että osa suomalaisista oli pahoittanut mielensä. Hän selvensi mitkä julkisuudessa olleista asioista oli totta ja mitkä oli tarua(asiavirheitä). Tämä kaikki oli jo kuuntelijoiden tiedossa.

Ylen toimittaja tipahti ihan totaalisesti, kun Yrjövuori aloitti vauhdikkaan tarinan kerronnan. Kaikkea ei ole tosiaankaan vielä kuultu! Missä on kolmas elämänkerta? Voitte lukea loput iltapäivälehdistä!
Ootko sä v*ttu Yrjövuori?

Kunnon olen liian amerikkalainen Suomeen selitysthän toimii aina. Eikö tuo kortti ole jo aika kulunut, ja eikös tuota hoe vain Jotku 20-vuotiaat kauppakorkean hahmot.

Ja minä olen liian valko-venäläinen Suomeen, säälikää minua hei.

Onneksi Phil lähettää Markolle tsemppiviestejä.
– Vanhat työkaverini ja esimieheni ovat tulleet tuekseni ja kertoneet, mitä minä oikeasti olen tehnyt. Esimerkiksi pitkäaikainen esimieheni Phil Jacksonkommentoi tekemisiäni, ja ihmetteli, miten joku voi toisen ammattitaitoa tällä tavoin lähteä arvostelemaan.

Mitä kautta Jackson otti yhteyttä?

– Tekstiviesteistä lähti. Ja sitten kirjoitti sähköpostia.

Yle Urheilu on nähnyt Phil Jacksonin Yrjövuorelle lähettämän sähköpostiviestin, jossa Jackson puolustaa Yrjövuoren osaamista.

Jackson on yksi kaikkien aikojen koripallovalmentajista. Hän oli Yrjövuoren esimies seitsemän vuoden ajan.

- Pitkäaikaisin esimieheni, legenda. Olemme keskustelleet tästä aiheesta (kohusta). Hän on sitä kovasti ihmetellyt ja kommentoinut. Voin ylpeydellä sanoa, että hän on yksi niistä ihmisistä, keneltä minä olen oppinut valmennustaitoa. Enkä puhu nyt koripallovalmennuksen taidosta, vaan siitä, miten huippu-urheilijoita käsitellään.

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.