Tuntuu taas siltä, että ei Tsekki pelistä mitään opittu. Neljä nuorta kaveria peliin minkä tiedetään taas olevan kovaa painimista koko ajan. Suurin mikä minun silmään pistää on erittäin suurehko pituus & koko ero mikä tulee huomenna näkymään ja tuntumaan selkeästi. Tuomareiden toiminta tulee vaikuttamaan erittäin paljon mihin suuntaan peli kääntyy.
Tsekkiä vastaan pelasi eri pelaajat, sanotaan suoraan huonommat. Paremmilla pelaajilla pelatessa on paremmat mahdollisuudet voittaa. Nenonen ja Odabasi ei ole niin hyviä korin alla että heitä pitäisi sen takia mukana pitää. Koivistolta puuttuu pelituntuma eikä hänen vahvuutensa ole fyysisellä puolella. Korkea ikä ei myöskään tarkoita fyysiseen pelaamiseen kykenemistä eikä pituus. Paras mahdollinen kokoonpano mitä oli mahdollista kasata nyt on. Suomella on parempia kolmosen heittäjiä tässä kokoonpanossa mitä lindbom, joka on myös liian pehmeä.Tuntuu taas siltä, että ei Tsekki pelistä mitään opittu. Neljä nuorta kaveria peliin minkä tiedetään taas olevan kovaa painimista koko ajan. Suurin mikä minun silmään pistää on erittäin suurehko pituus & koko ero mikä tulee huomenna näkymään ja tuntumaan selkeästi. Tuomareiden toiminta tulee vaikuttamaan erittäin paljon mihin suuntaan peli kääntyy.
Tekee mieli kysyä: mitä ehdotat? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin? Ketkä pelaajat olisit itse valinnut?
Mjoo turpiin voi tulla levyillä mutta Aidoo on kyllä aika hyvä valinta jos halutaan ärhäkkäästi painostaa Bosnia menetyksiin ja juosta nopeita.Itse olisin ehkä jättänyt nyt valituista pois ainakin Aidoon ja ottanut tilalle Nenosen tai Lindbomin. Nyt jos vaikka Kotti ottaa pari virhettä heti pelin alkuun, niin heikolta näyttää ison pään tilanne. Siinä tilanteessa meillä on sitten isoina miehinä kentällä kaksi kolmikosta Madsen/Nuutinen/Murphy. Levyreissä saattaa tulla aika pahasti turpaan siinä tilanteessa.
Tempopelin pitää ainakin toimia Suomen haluamalla tavalla. Jos pelistä tulee hidas vääntö kuten molemmat Tsekki-pelit, niin ei näytä Suomen kannalta kovin hyvältä.