Mitens täällä kellään suurempia ajatuksia miten sarja etenee. Mitalit voisi olettaa ratkaistavan varmaan aika lailla samojen Pyrintö, Namika ja Topo kuin viime vuonna kesken. Häntä päässä kenties Honka, Ura Ja KTP?
Ja melkein kaikki Nokian omia kasvatteja, mikä sinänsä on hatunnoston arvoinen seikka.Mitä mitä... u17 sarjassa piikkipaikalla BCN
Kyllä tulee mielenkiintoiset 2 vikaa kierrosta!Pitäisikö tätä viesti ketju taas vähän herätellä, tiukka loppukausi selkeesti tulossa, moni joukkue taistelee playoff paikasta. Mitä mieltä muut?
LoU Basket hyytynyt pahasti, viimeisestä viidestä pelistä vain yksi voitto ja jo suhteellisen varmalta näyttänyt final four-paikka ei olekaan enää varma. Viimeaikaisen vireen perusteella nostaisin Pyrinnön näistä kolmesta kaikista vahvimmaksi.Kyllä tulee mielenkiintoiset 2 vikaa kierrosta!
KTP varmistaa pudotuspeli paikkansa 1voitolla ja viimeinen peli ennakkoon heikompaa URA vastaan.
Pyrintö omat pelinsä voittamalla toivoo että LoU ja Topo pelaavat pelinsä 1-1.
Sunnuntain LoU vs ToPo tulee olemaan kova kamppailu.
Pyrintö, ToPo, LoU ollessa tasapisteissä on Tre porukalla etu keskinäisissä otteluissa ja nousisivat 4.
Saadaan hieno loppu runkosarjalle.
Mitens täällä kellään suurempia ajatuksia miten sarja etenee. Mitalit voisi olettaa ratkaistavan varmaan aika lailla samojen Pyrintö, Namika ja Topo kuin viime vuonna kesken. Häntä päässä kenties Honka, Ura Ja KTP?
Nokia-ToPo oli valitettavasti blääh sarja.Välierät
BC Nokia-Topo
HNMKY-KTP
Mielenkiintoiset play-offsit tulossa!
TimDunk vaan tulee paikalle ja hoitaa homman paremmin - sillähän tuosta ongelmasta päästään eroon. Malmilla kuvaajana olen hakenut kahviosta palkaksi kahvin ja pullan, mitään muuta korvausta en ole koskaan saanut. Kalusto on omaa, eli senkin olen saanut ostaa ihan itse omalla rahalla.En tiedä kuuluuko tähän ryhmään, mutta kun oli u17 sarjan lähetyksiä niin valitetaan täällä.
Kyllä välillä hermo menee SolidSport lähetysten kanssa.
Noin 5€ saa maksaa matseista riippuen seurasta ja esim eilinen Nokia pelin toinen puolikas ei näkynyt ja Malmilta tullu kuva oli sitä luokkaa että väitän vielä joskus lapsille että kuva on - 80 nba finaaleista.
#wifi
En taida keretä paikalle, mutta jos näen telekauppiaita tulla ostoskeskuksissa pyydän soittamaan malmin kahvioon ja myymään nopeampaa laajakaistaa.TimDunk vaan tulee paikalle ja hoitaa homman paremmin - sillähän tuosta ongelmasta päästään eroon. Malmilla kuvaajana olen hakenut kahviosta palkaksi kahvin ja pullan, mitään muuta korvausta en ole koskaan saanut. Kalusto on omaa, eli senkin olen saanut ostaa ihan itse omalla rahalla.
Ja SM sarjoissa se hinta ei ole välttämättä kiinni seurasta, vaan kyllä esim. MU19SM menee ihan liiton/Solidsportin määräämällä hinnalla.
Noin aikuisten oikeasti. Olen samaa mieltä, että homma on ongelmallinen, mutta kuvaustalkoolaisten vika se ei ainakaan kokonaan ole. Tässä hieman laveampaa pohdiskelua aiheestan
SolidSport ja nuorten sarjat
No hyvä - puhumme sittenkin samaa kieltä. Malmin halli on kummallinen mobiilidataloukko - oikein mikään operaattori ei ole siellä hyvä. Tai ainakaan ne pari mitä minä olen kokeillut. Kuvaus tehdään wifin varassa, joka välillä toimii ja välillä ei. Ja jos se ei toimi paikalla ei koskaan ole mitään muuta kuin wifipurkin buuttausosaaminen.En taida keretä paikalle, mutta jos näen telekauppiaita tulla ostoskeskuksissa pyydän soittamaan malmin kahvioon ja myymään nopeampaa laajakaistaa.
Kuvaaja oli hyvä kamera kääntyi ja sai pelitilanteet tallennettua.
Kuvan laadusta/puutteesta oli kyse.
Juuri näin. Ihan käsittämätöntä näkyvyden minimointia koko SolidSport.Se mahdollistaisi joukkueille muun muassa sponsoreiden hankinnan ihan toiseen tapaan kuin piilottamalla pelit 17-20 katsojan saitille.
Malmin palloiluhallilla nettiyhteys ainakin wifillä on niin onneton (ainakin vuosia sitten) ettei livestriimaaminen onnistunut millään. Lanka olisi pitänyt vetää hallin poikki.No hyvä - puhumme sittenkin samaa kieltä. Malmin halli on kummallinen mobiilidataloukko - oikein mikään operaattori ei ole siellä hyvä. Tai ainakaan ne pari mitä minä olen kokeillut. Kuvaus tehdään wifin varassa, joka välillä toimii ja välillä ei. Ja jos se ei toimi paikalla ei koskaan ole mitään muuta kuin wifipurkin buuttausosaaminen.
Eli Malmin halli on tähän tarkoitukseen menneen vuosikymmenen tuote ja sillä pitää rimpuilla tämä kausi. Toiveissa on, että ensi kaudella pelataan siinä uudessa Pirkkolan hallissa kunnollisten yhteyksien äärellä. Minä ainakin olen esittänyt rakennusporukalle vaatimuksia, jolla hommasta selvitään jatkossa paremmin. Malmin hallin laajakaista pysynee jatkossakin suunnilleen samana, mutta se ei enää jatkossa niin paljon striimeissä näyttäydy.
Palaan edelleen tuohon linkkaamaani toiseen threadiin. Ringetessä minun normaalituotanto on videokamerapohjainen 1080/60 striimi ja onpa Hyvinkäältä katsottu pikkutyttöjen ringetteä 4K livestriimistäkin. Eli kyllähän se huonous sinne Solidsportin suuntaan menee. Mobiililaite, heidän sovellus ja ne yhteydet mitä sillä laitteella sattuu saamaan ovat hommassa rajoittava tekijä. Parempaa voidaan kohtuuvaivalla tehdä - tuo Solidsport on vain käytännössä se ylivoimaisesti helpoin ratkaisu