Vs: PLAYOFFS 2011, The journey begins: Puolivälieräpari Kataja vs. Kouvot
JOEN SUU sanoi:
Ja hyvä KF. Kyllä vaan Kouvot esitti kauden parasta peliään. Ainakin, mitä minä olen niitä tällä kaudella nähnyt. Se vaan pitää suhteuttaa ilman värillisiä laseja vastustajaankin.
Propsit myös KF:lle tuosta joukkueeseen luottamisesta ja oletuksesta pelin vielä kovastikin parantumisestakin. Niinhän sitä oikean kannattajan pitääkin.
Mutta miksei se Katajakin voi vielä hieman parantaa? Kun molemmat parantavat, niin jännittäviä ja tasaisia pelejä taas odotettavissa.
Niin ja kai se Kaunisto voidaan edelleenkin puolustaa vaatimattomiin tehoihin. Nimittäin eihän Kaunisto huonosti pelannut, vaan tilaa vain ei ollut riittävästi. Ja myös väsymys näkyi selvästi viimeisellä jaksolla.
Kyllähän tässä ottelusarjassa tuo väsymyskysymys on aika ratkaisevassa roolissa. Ja siinä Katajalla on selvä etu. Vaikka toisaalta joku " hurmos " voi peittää senkin.
En oo sanonu etteikö kataja vois parantaa, sanoin että kouvot parantaa ja se riittää. Mitä tohon väsymyksee tulee, ni kouvoissa kovakuntosia miehiä, saaneet viime aikoina lepoa ja maltilla harjoiteltu. Joten ei väsymyksestä oo kyse jos takkii tulee. Jyriki sano että keskiviikkona oltais jaksettu vaikka useampi jatkoaika. Eipä kaunistoa mitenkään erikoisesti puolustettu, heitot ei vaan uponnu vaikka suht vapaasti niitä heitteli. Toivottavasti hyvä ja tiukka peli huomenna.
Mitä sitte tulee tohon että kouvot muka parasta peliään esitti keskiviikkona, ni oot väärässä. Monta kouvojen peliä oot nähny? Töllöstä tulleet ja sitte Kataja-pelit? Ite oon kuitenki nähny 41 peliä plus harkkapelit tällä kaudella joten voin sanoa, että keskiviikkonen ei ollu kouvojen paras peli.
Niin tai näin, huomenna uusi peli ja siihen ei menneet vaikuta. Kouvot ei todellakaan lähe paniikissa peliin, koska ollaan 1-0 tappiolla, vaan peliin lähdetään hyvin mielin voittoa ottamaan. Ja sehän sieltä myös tulee. Vaikka lätkä ja futis verottais vähän katsojia ni veikkaan et iha hyvä tunnelma saadaan halliin. Jos ei muuta ni meijän poppoo pitää siitä huolen