Koripallo.com

Puolivälierät: Kataja − KTP

Viestejä
19 541
Olen tästä tainnut ennenkin kysyä. Niin miksi pojilla pitää olla nuo tekoparrat ja aurinkolasit? Jotenkin katu-uskottavuus kärsii niistä.

Ja eiköhän ne ole aika epäsiistitkin? Ties mitä täitä ja koita on talven mittaan niiden sisään pesiytynyt....

Ilman partoja olisi ihan kiva kuunnella plörinöitä Katajasta. Niistä irtopinnat heille.
 
Viestejä
2 395
Ihan vaan siksi on tekoparta ja aurinkolasit koska haluamme play offeihin laittaa jotain erilaista kun ne on kauden tärkeimmät pelit. Ja voin luvata että ei oo epäsiistit parrat meillä. Joten ole huoleti JOEN SUU ei oo täitä tai mitään muutakaan ylimääräistä parroissa
 
Viestejä
2 395
Huomenna olisi Katajalle tärkeää pitää kotiedusta kiinni. Helpompi ois lauantaina lähteä Kotkaan pelaa 2-1 johdossa kuin että KTP johtaisi 2-1. Katajan pitää pärjätä levypalloissa ja jenkeissä jos meinataan voittaa. Ja kolmoset toivottavasti uppoaa Katajalla hyvin
 

Armoton

Taitaa vaan kateelliset huudella parroista ja aurinkolaseista... Sukkana koriin poikien pohdinnoissa on paljon asiaa. Jokainen ihminen on omanlaisensa. Toiset ottaa vakavammin fanittamisen, kuin toiset.
 
Viestejä
12
Armoton, älä ole niin armoton. Anna vapaus mielipiteille - niille väärillekin.

Eiköhän tämä sarja mene loppuun asti kotivoittojen merkeissä. Kataja sulamisesta sisuuntuneena ja virheistä oppineena voittaa seuraavan, mutta Kotkassa on jo ajatus välierissä ja kotkanpojat tasoittavat taas sarjan kotonaan. Vaan sitten taas Kataja muistaa mitä piti tehdä ja painelee välieriin. Toisaalta Game7 on aina melkoista kolikonheittoa... vaan tämäpä onkin onneksi Game5. Jes.
 
Viestejä
19 541
Kiitos vastauksesta K_A. Erikoista siis laitetaan. Hyvä niin.

Rehellisesti sanoen, niin minullakin on pikkuisen sänkeä alkanut kasvaa, kun en ole pariin viikkoon partaa laiskuuttani viitsinyt ajella....Eli erikoisuutta tavoittelen minäkin.

Mutta huomenna Kataja taas kurittaa kotkan poikia oikein olan- ja selän takaa. Ei siinä auta Kamisen lentoonlähtöliikkeet eikä Langfoordin eikä Nelssonin puolinelssonit. Ei uppoa edelleenkään " seisoo kädet lanteilla " heitot eikä pelinrakentelukaan. Ja huuli pyöreinä taas kotkalaiset katselevat jäähallin avaraa avaruutta.

Kotijoukkueelta taas onnistuu kaikki. Valmentajatkin. Myös rumpaleiden rummuista on kivet kerätty, kalvot kiristetty ja itse rumpalitkin rauhoittuvat kotijoukkueen ylivoimaisella esityksellä. Edellinen tappiopelikin annetaan anteeksi mukisematta eikä ketään laiteta kävelemään edes asunnolleen.

Veikkaan kotijoukkueen voittoa öpaut 30 pojoa.



Nyt pelataan tosissaan loppuun asti
 
Viestejä
6 198
Huomenna iso game 3. Paineet taas Katajalla, kotitappioon ei olisi varaa tälläkään kertaa. Jos KTP onnistuu ryöstöretkellään, niin lauantaina päättyy Katajan kausi hyvin todennäköisesti Kotkassa. KTP tulee varmasti kovalla itseluottamuksella Joensuuhun, kuilun partaalta nousu voittoon antaa hurjasti virtaa takuulla. Miten sen sijaan Kataja pystynyt toipumaan historiansa kenties pahimmasta sulamisesta? Sten lupaili vihaista Katajaa, no katotaan. Onko pikemminkin pelokas? Liiasta melusta valitettu viime kotipelissä, hyvä vitsi. Tämä on tätä...
 
Viestejä
2 263
Huomenna iso game 3. Paineet taas Katajalla, kotitappioon ei olisi varaa tälläkään kertaa. Jos KTP onnistuu ryöstöretkellään, niin lauantaina päättyy Katajan kausi hyvin todennäköisesti Kotkassa. KTP tulee varmasti kovalla itseluottamuksella Joensuuhun, kuilun partaalta nousu voittoon antaa hurjasti virtaa takuulla. Miten sen sijaan Kataja pystynyt toipumaan historiansa kenties pahimmasta sulamisesta? Sten lupaili vihaista Katajaa, no katotaan. Onko pikemminkin pelokas? Liiasta melusta valitettu viime kotipelissä, hyvä vitsi. Tämä on tätä...

Twitterissä tuli vastaan tuo "liikamelu" ja mielensäpahoittajat lähteneet hallilta juttu. Kieltämättä laittoi hymyilyttämään.

EDIT.. Ei tartte kaappauksia lähetellä.. Propsit Karjainen-lehdelle että juttuja voi ostaa yksittäin ihan kohtuulliseen alle euron hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 641
Huomenna ratkaistaan kumpi menee jatkoon. KTP.n ryöstöretki pitää tehdä huomenna tai kataja nappaa välieräpaikan odotusti joukkueella jossa parhaat kotimaiset sekä jenkit jotka kuulemma on/off jos tätä topicia oikein tulkitsee.
 
Viestejä
216
Twitterissä tuli vastaan tuo "liikamelu" ja mielensäpahoittajat lähteneet hallilta juttu. Kieltämättä laittoi hymyilyttämään.

EDIT.. Ei tartte kaappauksia lähetellä.. Propsit Karjainen-lehdelle että juttuja voi ostaa yksittäin ihan kohtuulliseen alle euron hintaan.

Ei tässä ihan pelkästä mielensäpahoittamisesta ole kyse. Kuulutusmökä on jäähallissa paikoin korvia huumaavaa ja epäilemättä kuulon suhteen mennään riskirajoilla. Hektorin ja kumppaneiden kannustus rumpuineen on sen sijaan ihan hyvää tunnelman luontia ja paikkaahan ei tarvitse varata faniryhmän vierestä, jos rummutus kiusaa.
 
Viestejä
2 263
Ei tässä ihan pelkästä mielensäpahoittamisesta ole kyse. Kuulutusmökä on jäähallissa paikoin korvia huumaavaa ja epäilemättä kuulon suhteen mennään riskirajoilla. Hektorin ja kumppaneiden kannustus rumpuineen on sen sijaan ihan hyvää tunnelman luontia ja paikkaahan ei tarvitse varata faniryhmän vierestä, jos rummutus kiusaa.

Okei.. twitteristä vain sain sellaisen käsityksen. Jutussa toki hiukan tuota kertomaasi avattiin. Mutta siitä sai käsityksen että osassa katsomoa kuuluu liian kovaa ja osassa ihan ok volyymi.

Joo, rummutus ihan ok. Mut niissäkin mun mielestä menee joku raja jos rummut on se metelin pääasiallinen lähde ja patteristo alkaa oleen sen toistakymmentä. (Katajalla kaiketi näin ei ole ollutkaan).
 
Viestejä
1 106
Ja niille jotka eivät Karjalaisen juttua ole lukeneet, niin etenkin lapsiperheistähän tuossa melujutussa puhuttiin. Varsinkin pienten lasten korvat ovat herkkiä metelille enkä yhtään ihmettele että moni tenava on kärsinyt jäähallissa, jos kuulosuojaimia ei ole ollut.
 
Viestejä
19 541
Olipa äänitaso mitä vain, niin mielestäni lapsista vastaavat vanhemmat itse ja itsestään myös. Ja jos ei mielikuvitus riitä ratkaista ongelmaa, niin kotiin vain. Tietysti lippu pitää ensin ostaa....

Kuulonsa jo nuorena melkein menettänyt-JOE
 
Viestejä
6 198
Kyllä jännittää himona illan peli, onneksi töissä saa ajatuksia hetkeksi pois. Miten Kataja toipunut lähes häpeällisestä sulamisesta? Minä en oo toipunut oikein vieläkään, harmittaa paljon, mutta se pitää vaan hyväksyä ja toivoa kotivoittoa tänään. Taistele Kataja!
 
Viestejä
1
Kovaa meteliä en viime pelissä huomannut, mutta Rikun kuullituksista en saanut selvää. En tiedä kuuluiko se sitten katsomoon paremmin.
 
Viestejä
1 106
Olipa äänitaso mitä vain, niin mielestäni lapsista vastaavat vanhemmat itse ja itsestään myös. Ja jos ei mielikuvitus riitä ratkaista ongelmaa, niin kotiin vain. Tietysti lippu pitää ensin ostaa....

Kuulonsa jo nuorena melkein menettänyt-JOE

Tämähän on kyllä totta. Areenallakin näkee pikkuisia, joilla on somat lasten Peltorit päässä. Vanhempansa varmaankin olleet ennestään selvillä, että melua on ja pienet korvat on syytä suojata.

Olisikohan nyt ollut sitten jäähallissa sellaisia katsojia lapsineen, jotka eivät ole pelejä normaalisti käyneet katsomassa ainakaan lasten kanssa, eivätkä ole älynneet ottaa melutasoa huomioon. Paljon enemmän meteliä näissä jännemmissä ratkaisupeleissä muutenkin on kuin joskus muutenkin vähän latteatunnelmaisissa ja isommassa hallissa pelattavissa runkosarjan otteluissa. Toukokuussa 2017 viimeisessä finaalipelissä oli ääntä niin paljon että alkoi jo itsellänikin tuntua siltä, että nyt on oikeasti volyymitaso korkealla ja varsinkin yleisöhän sitä ääntä piti, mikä on tietysti iloinen asia pohjimmiltaan.

Eipä olisi hassumpi idea myydä tai miksi ei vaikka jakaa ilmaiseksikin esim. fanituotetiskillä korvatulppia niille joita melu häiritsee, niin ei jäisi ottelu kesken jos syystä taikka toisesta liian kovalta äänet tuntuvat.
 
Viestejä
1 106
Kyllä jännittää himona illan peli, onneksi töissä saa ajatuksia hetkeksi pois. Miten Kataja toipunut lähes häpeällisestä sulamisesta? Minä en oo toipunut oikein vieläkään, harmittaa paljon, mutta se pitää vaan hyväksyä ja toivoa kotivoittoa tänään. Taistele Kataja!

Minä kyllä luulen että toivuttu on ja opiksi otettu. Silti jännää on luvassa, kun vastustaja kumminkin on hyvä eikä ottelusta varmasti tule sellaista läpihuutojuttua kuin 1. kierroksella.
 
Viestejä
19 541
Kyllä ei jännitä yhtään.

Maailmassa on paljon enempi asioita, jotka jännittää. Esim. jos joku yrittää ampua kiväärillä sinut kolmen metrin päästä, kuten kaverilleni kävi. Onneksi ase jumitti ja sai sen pois roistolta.

Kertoi, että silloin jännitti kovasti.

Korispelit on aika pientä sellaiseen verrattuna.

Sitä paitsi, vaikka Kataja häviäisikin tänään, niin lopulta vie otteluparin kuitenkin. Sen olen jo unissa nähnyt monta kertaa....
 
Viestejä
6 198
Minä jännitän korispelejä ja tänään tärkein asia on minulle että Kataja voittaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös