Koripallo.com

Salon Vilpas 2019-2020

Viestejä
222
Dillard ei jatka meillä! uudesta miehestä lisäinfoa ensi viikolla. Kukahan sieltä saapuu?
 
Viestejä
2 238
Ei odotettu näin 'nopeesti' mut kiikarissa ollut ilmeisesti (toivottavasti) iso kala tarttunut haaviin?

Alko oikeen jänskättää.. ;)
 
Viestejä
3 084
Kivimäki edelleen sivussa ja salkkarin mukaan Kantosen pelaaminen epävarmaa. Rannikolle lienee tulossa isot minuutit tänään kun aika ohuella takakentällä mennään. Coleman saanee myös lisää vastuuta ja viimeaikaisten otteiden perusteella en pidä sitä olleenkaan huonona asiana.
 
Viestejä
1 607
Tosiaan hieman etuajassa vaihto tapahtuu, ilmeisesti mieleinen pelaaja löytynyt. Itse toivoisin Kantosen tyylistä pelaajaa jolta löytyy heitto sekä rimalle ajo. Kohtahan se nähdään mitä sieltä tupsahtaa.
 
Viestejä
677
Jos huhut pitävät paikkaansa, niin tilalle tulee skoraava combo guard, joka pelannut jo aikaisemminkin korisliigassa.
 
Viestejä
3 084
Vähän pahoja merkkejä ilmassa. Viidestä viimeisessä kolmessa on ilme ollut todelle veltto.
Ura pelasi kovaa ja ansaitsi voittonsa. McNease tuntuu olevan olevan aika hukassa edelleen.
Onko tämän kauden Skeen?
 
Viestejä
1 862
Viidestä viimeisessä kolmessa on ilme ollut todelle veltto.
Ja nämä kolme ovat olleet Lapua, Korihait, Ura. Kotipeli Korihaita vastaan päättyi onneksi kotivoittoon.

McNease taitaa kyllä olla liian kevyt Korisliigaan, vaikka toista olen toivonut.
 
Viestejä
3 084
Ja nämä kolme ovat olleet Lapua, Korihait, Ura. Kotipeli Korihaita vastaan päättyi onneksi kotivoittoon.

McNease taitaa kyllä olla liian kevyt Korisliigaan, vaikka toista olen toivonut.
Joo kyllähän tuo alkaa valitettavasti hutilaukaukselta vaikuttamaan. Blokkiuhkaa tietenkin on, mutta nukahdukset pakissa syö tämän hyödyn eikä tuota pituuttakaan pystytä hyödyntämään juurikaan.
No se on hyvä että sieltä on yksi takamies vissiin tulossa rosteriin. Voidaan laittaa Aatu taas koppiin kuten viimekaudella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös