Koripallo.com

Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Viestejä
9 123
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

spud sanoi:
Jatkuuhan larppaus kuitenkin samalla intensiteetillä? Oon huolissaan, et nää viime aikaiset downshiftaukset vaikuttaa negatiivisesti myös Tokaidoon.

Keskityn Tokaidoon loppukevään, tavoitteena ensi syksyn viralliset MM-kisat.

Nyt niitä paluuilmoituksia, että saadaan homma rullaamaan!
 
Viestejä
260
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Ootko nyt palauttamassa liigan entiselleen vai lyötkö hanskat tiskiin? Uudet treidisäännöt vasta kesällä käyttöön. Tässä on nyt sen luokan sekoilua ollut tulilla, ettei mitään uusia sääntöjä ole järkeä lanseerata tähän väliin. Myös sunnuntain waiveroperoiminen jäi takiasi väliin ja tämäkin pitäisi paikata. Siellä oli ainakin pari selvää keissiä, jossa operointia olisi varmasti tapahtunut. Onko siis odotettavissa ryhdistäytymistä vai ei?
 
Viestejä
16
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Oma managerointi on ollut viime aikoina vähän hiljaista laiterikon takia.. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Kolmessa eri topicissa syytellään kanssa managereja suhmuroinnista ja puolet porukasta on luovuttanut muutaman kerran. En edes jaksa lukea kaikkia viestejä. Jos homma jatkuu niin kuin tähänkin asti, jatkan itsekkin niin kuin tähänkin asti.
 
Viestejä
715
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Juuh, elikkäs.

Multakin mennyt hulinat ohi reissun takia, mutta aika kiva kaaos on näköjään saatu aikaan.
fire_community.gif


Mielenkiinnolla odotan miten hommat jatkuu, mutta itsekin olisin edelleen messissä, jos hermannit saa hommat vatvottua.
 
Viestejä
66
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Kertaalleen jo ilmoitin lopettavani tämän pelleilyn.

Mikäli homma jatkuisi normaalina niin kiinnostusta riittää. Normaali tarkoittaa, että pelataan sääntöjen mukaan eikä esim masinoida yksinvaltiaan ottein itselleen treidejä läpi ohi 3henkisen neuvoston. Bamba urhoollisesti nieli ylpeytensä yhteisen hyvän nimissä, sillä treidi kuitenkin on loppupeleissä aika merkityksetön kokonaisuuden kannalta. Tämänkin vuoksi ihmetyttää delete liigat yms seuraukset kikjamsin osalta. Itse en näe syytä käyttää aikaa pelaamiseen kun on verrattain selvää, että kik tekee mitä haluaa ja delete nappulaa käytetään apuna. Oman näkemykseni mukaan neuvosto toimi kuten kuuluukin ja kuten on toiminut koko kauden.

Jos löytyy liiga missä ei tällaisia uhkakuvia ole, niin olen mielelläni mukana. Eikä itseasiassa haittaisi vaikka siinä liigassa ei larpattaisi.
 
Viestejä
9 123
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Kotti vielä niin saadaan normaali päiväjärjestys.

Normaalinahan se jatkuu, itse en vain enää loppukaudesta ole minkäänlaisessa virallisessa roolissa liigan toiminnassa. Seurailen taustalta ja konsultoin tilallani manageroivaa "Ossia" pelin saloihin.

Ensi kaudella Achilles ottaa homman haltuun ja jatkaa Suomen Kovatasoisimman Fantasyn operointia liigamanagerin positiosta. Minä lähden luomaan uutta fantasya joko peppukaveripohjalta tai sitten kokonaan nollista uudella manageriporukalla.

Nyt tärkeintä on kuitenkin saada kausi taas rullaamaan ja sitä varten tarvitaan managereiden paluuilmoitukset, sähköpostiosoitteet privaviestiosioon ja korvaavat managerit paikoilleen.

Peytonhan tuossa lupautui yhdeksi LM:ksi loppukauden ajaksi. Hän voi alkaa sen jälkeen tekemään linjanvetoja loppukauden osalta.
 
Viestejä
66
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Kyl mä nään et toi viimeinen treidi jää tekemättä kaiken uskottavuuden säilyttämiseksi. Syyttelyt ja anteeksipyytelyt on jo tehty.
 
Viestejä
9 123
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Ok, spudi on ulkona lopullisesti. Voitte perustaa La Bambasin kanssa varjoliigan tjsp.

Minä jatkan nyt eteenpäin tämän setin kanssa ja haen korvaajat niille managereille, jotka eivät halua liigassa jatkaa.
 
Viestejä
1 729
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Ei riitä millään kiinnostuksen taso edellisten päivien kaltaisen teutaroinnin sietämiseen, katsellaan ensi kaudella uudestaan.
 
Viestejä
260
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

Sillä aikaa kun Kik jatkaa kiukuttelua, voidaan hommaa jatkaa uudessa liigassa. Laittakaa vaikka privassa mailiosotteet, niin laitan kutsut. Tarkoitus jatkaa hommaa täysin samalla kokoonpanolla kuin aikaisemmin. Mielestäni yhden managerin meltdownin takia ei ole mieleistä, että homma päätetään useammalta managerilta.

Jos sunnuntailta jäi waivernostot tekemättä, niin voitte ilmoittaa nämä samalla. Fiksaan pisteet eiliselle ja palautan fantasyn normaaliin päiväjärjestykseen.

Ilmoittakaa myös karkea dollarimäärä, mikä teille oli jäljellä ennen KikJamsin meltdownia.

Jatkossa mennään edelleen kolmipäisen neuvoston turvin. Neuvoston jäsenet vielä auki. Liigamanagerin paikka on myös avoinna. Mikäli kiinnostusta ei löydy, voin viedä homman maaliin.

Säännöt koskevat kaikkia tasapuolisesti ja liigaa ei tulla deletoimaan missään tapauksessa.

Kikin treidi vetotaan.
 
Viestejä
343
Vs: Suomen Kovatasoisin NBA Fantasy - Uusi Alku

spud sanoi:
Kertaalleen jo ilmoitin lopettavani tämän pelleilyn.

Mikäli homma jatkuisi normaalina niin kiinnostusta riittää. Normaali tarkoittaa, että pelataan sääntöjen mukaan eikä esim masinoida yksinvaltiaan ottein itselleen treidejä läpi ohi 3henkisen neuvoston. Bamba urhoollisesti nieli ylpeytensä yhteisen hyvän nimissä, sillä treidi kuitenkin on loppupeleissä aika merkityksetön kokonaisuuden kannalta. Tämänkin vuoksi ihmetyttää delete liigat yms seuraukset kikjamsin osalta. Itse en näe syytä käyttää aikaa pelaamiseen kun on verrattain selvää, että kik tekee mitä haluaa ja delete nappulaa käytetään apuna. Oman näkemykseni mukaan neuvosto toimi kuten kuuluukin ja kuten on toiminut koko kauden.

Jos löytyy liiga missä ei tällaisia uhkakuvia ole, niin olen mielelläni mukana. Eikä itseasiassa haittaisi vaikka siinä liigassa ei larpattaisi.
Samoin perusteluin jätän Kikin liigan. Sait homman liian solmuun, jotta olisi mitään mahdollisuuksia jatkaa. Onneksi sinulla on korvaajia "jonoksi asti".

Sampsu, Poormans ja muut, laittakaahan Sözelle viestiä niin saadaan vietyä kausi loppuun.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös