Koripallo.com

Air alert!!!!!!!!!

Viestejä
588
Vs: Air alert!!!!!!!!!

The Truth sanoi:
Tein air alertin viime kesänä ja tuntuu kuin siitä ei olisi ollut mitään hyötyä. polvi vain posahti ja vieläkin reistailee. Hyppynarulla hyppiminen ja salilla käyminen tuntuu paljon kehittävämmältä ja turvallisemmalta. Jos olisin tiennyt en oli aloittanut koko ohjelmaa. :-[
Missä vaiheessa treeniä sulla meni se polvi? Mulla lähtee nyt AA:ta 6 viikko eikä vielä ainakaan ole ollut vikoja jaloissa..
 
Viestejä
38
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Nuggets15 sanoi:
Missä vaiheessa treeniä sulla meni se polvi? Mulla lähtee nyt AA:ta 6 viikko eikä vielä ainakaan ole ollut vikoja jaloissa..
Polvi taisi alkaa siinä jossain kympin kohalla reistailemaan.Myös penikkatauti alkoi olla jo tuskallisen paha. :p ehkä hieman liioittelin sillä että "polvi posahti" ;D Siis tuli se kuitenkin niin kipeäksi että reilun viikon olin treenaamatta ja polvituen jouduin hommaamaan, tosin vieläkin tuntuu pientä pistoa polvessa eli en tainnut hoitaa polvea kunnolla terveeksi...Mutta vaikka minulla polvi siis menikin niin se ei tarkoita, että kaikilla menisi, sillä saatoin pomppia väärällä tekniikalla, väärällä alustalla ja väärillä kengillä, kuka tietää :) toivotan tsemppiä air alertin loppuun vetämiseen sillä se alkaa loppua kohden olla jo aika raskasta...tai TODELLA raskasta ;D
 
Viestejä
588
Vs: Air alert!!!!!!!!!

The Truth sanoi:
Polvi taisi alkaa siinä jossain kympin kohalla reistailemaan.Myös penikkatauti alkoi olla jo tuskallisen paha. :p ehkä hieman liioittelin sillä että "polvi posahti" ;D Siis tuli se kuitenkin niin kipeäksi että reilun viikon olin treenaamatta ja polvituen jouduin hommaamaan, tosin vieläkin tuntuu pientä pistoa polvessa eli en tainnut hoitaa polvea kunnolla terveeksi...Mutta vaikka minulla polvi siis menikin niin se ei tarkoita, että kaikilla menisi, sillä saatoin pomppia väärällä tekniikalla, väärällä alustalla ja väärillä kengillä, kuka tietää :) toivotan tsemppiä air alertin loppuun vetämiseen sillä se alkaa loppua kohden olla jo aika raskasta...tai TODELLA raskasta ;D
Jep se on jo nyt kiitettävän raskasta.. Itseäni lähinnä se pelottaa että vasmman polveni tähystys leikkauksesta ei kuitenkaa ole aikaa kuin n. 3kk. Saa nähdä miten polvi kestää..
 
Viestejä
38
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Luin muuten jostain joskus kauan sitten, että AA:ta tehdessä kannattaa juoda PAAALJON vettä. Nivelet tykkää. 8)
 
Viestejä
233
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Polviongelmilta voi myös ainakin osittain välttyä sillä, että käy säännöllisesti hieronnassa. :)
 

petsk

Vs: Air alert!!!!!!!!!

D.F. sanoi:
Mähän olen aikalailla järjestelmällisesti kaikkia "mullistavia systeemejä" vastaan. ;)

Jumpsoles on ehkä tyhmin keksintö ikinä...

Air Alertista en tiedä niin paljon, yksi valmennettavistani taisi sitä tuossa vielä syksyllä tehdä. Ei mielestäni sovellu kasvavalle pelaajalle ollenkaan, ehkä sitten paremmin kun on peruskuntoa enemmän ja voimaa jaloissa tarpeeksi hyppäämiseen ylipäätään.

Suosin nivelturvallista liikuntaa. :)

Sanoit, että et tiedä niin paljoa AA:sta, silti se ei kuitenkaan mielestäsi sovellu kasvavalle pelaajalle...? Menikö valmennettavallasi siis jalat totaalisesti paskaksi? Olen tehnyt AA:ta 6 viikkoa ja vanha polvivamma on alkanut kummitella.Pitäisi ilmeisesti lopettaa kokonaan, mutta kun on kerran päässyt AirAlertin ihmeelliseen maailmaan ei sieltä enää halua pois. :)
 

Olen

Vs: Air alert!!!!!!!!!

tehnyt air alerttia jo 8 viikkoa , eikä mulla oo mikää paikka kipeentyny , mut en oo mitää ihmeellistä pompun kasvuakaa huomannu,mut lähtönopeus on kehittyny selvästi.
Miks kaikki tääl selittää et menee paikat paskaks ? Jos on perusvoima kunnossa ja hoitaa lihas huollon ja juo paljon vettä, ni ei siinä mitä vammoja pitäs tulla , ellei just oo niitä vanhoja vammoja,esim. vaikka polvissa. !!!
 
Viestejä
38
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Olen sanoi:
tehnyt air alerttia jo 8 viikkoa , eikä mulla oo mikää paikka kipeentyny , mut en oo mitää ihmeellistä pompun kasvuakaa huomannu,mut lähtönopeus on kehittyny selvästi.
Miks kaikki tääl selittää et menee paikat paskaks ? Jos on perusvoima kunnossa ja hoitaa lihas huollon ja juo paljon vettä, ni ei siinä mitä vammoja pitäs tulla , ellei just oo niitä vanhoja vammoja,esim. vaikka polvissa. !!!

Pitää paikkansa tuo, että jos on perusvoima kunnossa ja hoitaa lihashuollon jne. niin vammoja ei pitäisi tulla, mutta haluaisin kuitenkin lisätä tuohon, että jos tekniikka kusee, niin kyllä siinä kokeneemmallekin alkaa ne polvivammat tulla tutuiksi. Kiinnittäkää siis huomiota tekniikkaanne! :D

p.s. Kaikki selittää, että paikat menee paskaks, koska kaikilla on mennyt paikat paskaks. ;D
 

lasi särkyy

Vs: Air alert!!!!!!!!!

itse 20v ja air alertin tein 1.5 vuotta sitte, lisäsi pomppua ja lähtönopeutta eikä mennyt paikat paskaksi. venyttelyä ja vettä ohjelman aikana tarvii kyl...itse teen ilman kenkiä matolla...alotin aa taas nyt...eka vko käynnis joten ei viä tietenkää paikat mene..
 

tottako?

Vs: Air alert!!!!!!!!!

onko kukaan muu kuullut huhuja sellaisesta (ilmeisesti suomenkielisestä) ohjelmasta joka lupailee +15cm pomppuun muutaman kuukauden aikana, 15 min päivittäisellä treenaamisella... ei kuulemma vielä myynnissä mutta testaajilla ollut lupaavia tuloksia. tietääkö joku tällaisen testaajan tai ohjelmasta muuten lisää?
 
Viestejä
13
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Voisiko joku antaa OIKEAN linkin air alertin johonkin ohjelma sivustoon?
Kokeilin linkkejä, mutta menivät jonnekkin aivan metsään.
 

Rocket

Vs: Air alert!!!!!!!!!

Nöll sanoi:
Voisiko joku antaa OIKEAN linkin air alertin johonkin ohjelma sivustoon?
Kokeilin linkkejä, mutta menivät jonnekkin aivan metsään.

älä kokeile tätä treeniä ennenkuin murrosikäsi on ohi ,,,,
 

Ponnistusvoimaa kiitos!

Vs: Air alert!!!!!!!!!

Pystyskö joku laittamaan tänne linkin josta saisin tuon Air Alertin, haluasin kokeilla toimiiko oikeasti.
 
Viestejä
567
Vs: Air alert!!!!!!!!!

Ponnistusvoimaa kiitos! sanoi:
Pystyskö joku laittamaan tänne linkin josta saisin tuon Air Alertin, haluasin kokeilla toimiiko oikeasti.

http://www.sport-scene.net/

Tuolta sen pystyy lataamaan ilmaiseksi, mutta en suosittele. Aika älytön ohjelma, koska siinä ei treenata ollenkaan sitä mitä olisi tarkoitus kehittää, eli tehoa. Varsinkin jos korista harrastaa, tuo ohjelma on typerä, koska siinä tulee lisää samanlaista rasitusta kuin koristreeneissä, mutta se ei kehitä lajitaitoa. Voimaharjoittelu ja järkevä määrä kovatehoisia ponnistuksia, sekä juoksua olisi järkevämpi lähestymistapa. Kehon koostumus on myös tärkeää, läskit jätkät eivät yleensä hyppää kovin korkealle.
 

hmm

Vs: Air alert!!!!!!!!!



Tuolta sen pystyy lataamaan ilmaiseksi, mutta en suosittele. Aika älytön ohjelma, koska siinä ei treenata ollenkaan sitä mitä olisi tarkoitus kehittää, eli tehoa. Varsinkin jos korista harrastaa, tuo ohjelma on typerä, koska siinä tulee lisää samanlaista rasitusta kuin koristreeneissä, mutta se ei kehitä lajitaitoa. Voimaharjoittelu ja järkevä määrä kovatehoisia ponnistuksia, sekä juoksua olisi järkevämpi lähestymistapa. Kehon koostumus on myös tärkeää, läskit jätkät eivät yleensä hyppää kovin korkealle.


Ajattelin lähinnä että saisin donkin menemää 1-2vuoden sisään. olen 1992 syntyny ja 170 pitkä..
 
Viestejä
588
Vs: Air alert!!!!!!!!!

hmm sanoi:
Ajattelin lähinnä että saisin donkin menemää 1-2vuoden sisään. olen 1992 syntyny ja 170 pitkä..
Teeppä AA sitten vasta silloin 1-2 vuoden päästä ja hankit sitä ennen, tässä vuoden tai kahden ajan jalkoihin voimaa joillain perus jalka treenillä, salilla tai kotona..
 

airalertnaab

Vs: Air alert!!!!!!!!!

.


Ajattelin lähinnä että saisin donkin menemää 1-2vuoden sisään. olen 1992 syntyny ja 170 pitkä..
[/quote]
sanotaanko nyt vaikka näin, että toivossa on hyvä elää, ei air alertti vielä kesää tuo.
 
Viestejä
70
Vs: Air alert!!!!!!!!!

joo täytyy alkaa kokeilee tätä, mut lopetan heti jos polvis tuntuu. Mut punttii tullu vedettyy pari vuot ja tekniikat pitäs olla hallus jote toivotaa parast..
 

-J-man

Kokemusta polvivaivoista

playah sanoi:
joo täytyy alkaa kokeilee tätä, mut lopetan heti jos polvis tuntuu. Mut punttii tullu vedettyy pari vuot ja tekniikat pitäs olla hallus jote toivotaa parast..

Itse en ole testannut tuota AA:ta, mutta olen kuullut siitä. En ole kyllä kuullut, että kellään olisi mennyt mikään paikka siinä. Itse en kyllä koripalloa harrasta, mutta jalkapalloa sen sijaan. Polvet meni viime kesänä aika pahasti. 3 kuukauden sairasloma kohta ohi, mutta polvissa tuntuu vieläkin pahalta. Lääkärin mukaan rasitin liikaa polvia, kun olen vielä murrosiässä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös