Koripallo.com

B-pojat SM-sarja 08-09

Viestejä
14
Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

Mut jos Pyrinnöllä on niin hyvä heito prosentti niin miks se ei pääsy finaaliin.. Mut oneks olkoon Pyrinnölle Pronsista .... Oneks olkoon Hongalle ja tietysti SM-Mestareille Jäksille ;D
 

opeopeopettaja!

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

mummo sanoi:
Mut jos Pyrinnöllä on niin hyvä heito prosentti niin miks se ei pääsy finaaliin.. Mut oneks olkoon Pyrinnölle Pronsista .... Oneks olkoon Hongalle ja tietysti SM-Mestareille Jäksille ;D
Käy koulut loppuu ni kirjotat ees yhen sanan oikein.
 
Viestejä
66
Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

mummo sanoi:
Mä kirjotan nopeesti en hitaasti ku sinä niinku MUMMO..... :) ;) :D ;D 8]

Onko nopeudesta hyötyä, jos kukaan muu ei ymmärrä kirjoittamaasi? Huomaat, et jotain kouluvuosia viel käymättä... :-* :-*
 

champs

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

Gilbert Arenas #0 sanoi:
Onko nopeudesta hyötyä, jos kukaan muu ei ymmärrä kirjoittamaasi? Huomaat, et jotain kouluvuosia viel käymättä... :-* :-*
Tai sit vois ihan ylipäätää käydä sen koulunsa suomessa, jotenki mulla on sellane kuva mieles et Maxhuni juhlii vieläki mestaruutta :) Onneks olkoo Jäkelle mestaruudesta... Oli hieno kausi, kiitos myös kaikille siihen osallistuneille :D
 
Viestejä
14
Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

Minun mielestäni ei vaan Maxhuni juhli vaan koko JÄKS ......... :) ;) :D ;D 8]
 

af

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

mummo sanoi:
Minun mielestäni ei vaan Maxhuni juhli vaan koko JÄKS ......... :) ;) :D ;D 8]
Onhan se hieno asia, mutta nyt ois jo aika kääntää katseet ensi kauteen. Menes "mummokin" treenaamaan..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös