Koripallo.com

Finaalipari Kataja-Lahti

Viestejä
264
Ja tästä lähtee. Kotietu pitää ja Kataja on mestari2009 ;D ;D
 
Viestejä
5 781
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Enpä menisi tuota vannomaan, en tosin kieltämäänkään. Nyt täytyy hieman tuumia...
 
Viestejä
18
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Lahti antaa vielä palan kotipeliensä edusta viemällä ottelut jäähalliin. No, vielä ei ole sekuntiakaan pelattu, joten ans kattoo.
 
Viestejä
134
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Toivotaan tiukkaa sarjaa kotietu pitää Kataja vie 3-2
 
Viestejä
422
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Sitten vaan kaikki innokkaat Lahtelaiset koripalloihmiset liittymään Namika FanClubiin, joka järjestää 58 jäsenelleen ilmaisen bussikyydityksen Joensuuhun.

Ensimmäiseen otteluun Clubi järjestää vain yhden bussin, mahdollisesti ratkaiseviin otteluihin kyytejä järjestetään kenties useampi.

Liittykää siis Fanclubiin osoitteessa: http://www.namikafanclub.com/

Itse otteluparia täytyy kommentoida myöhemmin..
 
Viestejä
16 284
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Unelmafinaalipari! Lahden kanssa on ollut hyviä vääntöjä aina. Siitä lähdetään, että Areenalla ei hävitä. Lahti on saanut Jojensuussa kyllä tällä kaudella kyllä kunnolla kyytiä, mutta ei sitä koskaan tiedä... Myöhemmin lisää. Hyviä sparraajia vissiin tulossa Kataja faneille, vai mitä Risto?
 
Viestejä
422
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

JoKaFan sanoi:
Lahti on saanut Jojensuussa kyllä tällä kaudella kunnolla kyytiä

Ei sitä oltu Espoossakaan voitettu ihan hetkeen ennen välieriä, ja nyt kuitattiin kalavelat oikein kaksin kerroin, beware!

JoKaFan sanoi:
Hyviä sparraajia vissiin tulossa Kataja faneille, vai mitä Risto?

Riston puolesta voinen todeta että ehdottomasti on. Par'aikaa järjestellään kyyditystä ja otetaan ilmoittautujien nimiä ylös.
Ensimmäisessä ottelussa Joensuussa fanien laatu korvaa määrän ;)
Seuraaviin kohtaamisiin sitten koko poppoon kera!

Kataja faneille myös tervetuloa Lahteen!
 
Viestejä
2 420
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Kyllähän tämä jos mikä on unelmafinaali! Arvostan kyllä Lahden kannattajia ja toivoisin että täällä Joensuussakin olisi yhtä innokkaita kannattajia kuin Lahdessa. Tervetuloa Joensuuhun Lahti ja sen kannattajat. Tunnetta tulee riittämään niin kentällä kuin katsomossakin. Ja hyvä niin! Lauantaina sitten show alkaa ja itse aion taas laittaa Lehtoranta paidan päälle ja peruukki on myös mukana hulinassa! ;) Meteli tulee olemaan hirmuista kun Mie, Hector ja muut Katajan kannattajat paukutetaan rumpuja ja soitetaan torvia vai mitä Hector?! ;) KATAJA VOITTAA MESTARUUDEN VOITOIN 3-0! TAISTELE KATAJA!! 8]

Onko Katajalla tiedossa fanimatkaa Lahteen torstaiksi?
 
Viestejä
965
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Veikkaan, että sarja menee kotivoitoilla viidenteen finaaliin, jossa Conley johdattaa Lahden yllättävään MURSKAVOITTOON!
 
Viestejä
19 549
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Minä veikkaan, että kotivoitoilla tämän sarjan vie Kataja?

Mutta mietiskelin, että ketkä pelaajat ovat finaaleja yleensä pelanneet näistä joukkueista? Katajasta tulee mieleen Sale, Pete, Kinttu Turo ja Nenonen.

Ketkäs ne Lahden finalistit ovat?
 
Viestejä
18
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Laine, Mäkäläinen, Vuori, Vesala ja S. Pekkola nyt ainakin. Olisikohan Pekkolan Pasikin jossain 2000-luvun alun finaaliryhmässä ollut mukana.
 
Viestejä
6 221
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

JoKaFan sanoi:
Unelmafinaalipari! Lahden kanssa on ollut hyviä vääntöjä aina. Siitä lähdetään, että Areenalla ei hävitä. Lahti on saanut Jojensuussa kyllä tällä kaudella kyllä kunnolla kyytiä, mutta ei sitä koskaan tiedä...

Ihan totta! Unelmafinaalipari jos mikä tämä! Hyviä vääntöjä tosiaan ollut aina Lahden kanssa, joten ainekset herkulliseen sarjaan on katettu. Katajalla kotietu ja siihen uskotaan, että Kataja ei pleijareissa tänä keväänä häviä yhtään ottelua ;) Vaikea kyllä sanoa, monta peliä tarvitaan. 3 siis ainaskin ;D Ainakin kaksi peliä Areenalla joka tapauksessa :) Molemmat niin kovia kotonaan, että viiden pelin sarja ei olisi yllätys. Tulee huikean jännä sarja, se on varma! Huh, jännittää jo! Mestaruus Katajalle viimenkin olis niin hieno juttu! Uskon, että nyt on meidän vuoro! 3-0 menee Katajalle ja pantteri patsas Joensuuhun!!! :D :-* Go Kataja Go!!!!!!!
 
Viestejä
6 221
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

KATAJA_AINA sanoi:
Tunnetta tulee riittämään niin kentällä kuin katsomossakin. Ja hyvä niin! Lauantaina sitten show alkaa ja itse aion taas laittaa Lehtoranta paidan päälle ja peruukki on myös mukana hulinassa! ;) Meteli tulee olemaan hirmuista kun Mie, Hector ja muut Katajan kannattajat paukutetaan rumpuja ja soitetaan torvia vai mitä Hector?! ;) KATAJA VOITTAA MESTARUUDEN VOITOIN 3-0! TAISTELE KATAJA!! 8]

Onko Katajalla tiedossa fanimatkaa Lahteen torstaiksi?

Tunnetta varmasti tulee riittämään se on varma. Sähköä ei puutu! Juuh, lauantaina henkien taistelu alkaa Areenalla, joka toivottavasti on täynnä! 2500 vähintään pitää olla! Meteli on hirmuista, kyllä Kataja_aina! ;) Rummut paukkuu ja torvet soi niin pirun kovaa! 3-0 menee Katajalle ja mestaruus Joensuuhun! Hyvä Kataja!!!

Toivottavasti fanimatka Lahteen järjestyy! Mulla ei tietoa ole mutta alan selvittämään sitä tässä. Lähdetään Kataja_aina vaikka kahdestaan Lahteen jos muuta kyytiä ei ole! ;)
 

dre

Viestejä
263
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

on kyllä sikahintaiset liput katajan kotipeliin, 20 euroa. ???
 
Viestejä
14
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Hector sanoi:
Areenalla, joka toivottavasti on täynnä! 2500 vähintään pitää olla! Meteli on hirmuista, kyllä Kataja_aina! ;)

Tästä olen vähän skeptinen ja toivon todella olevani väärässä, mutta pahoin pelkään ettei ensimmäisessä finaalissa päästä edes yli 2000. Korotetut lipun hinnat+tv-peli. Lajia seuraamattomat tai ei niin aktiiviset kävijät eivät tule kuin vasta, jos ja kun sarja on katkolla...Katajalle. En tiedä, mutta hiukan täytyy kyllä olla pettynyt noihin Pyrintö sarjan katsoja määriin, vaikka Karjalaisessa oli todella hyvä määrä juttuja ennen ja jälkeen pelien. Ja ennen kaikkea, kun tiedossa oli että niistä tulee hyviä otteluita.
 
Viestejä
6 221
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

dre sanoi:
on kyllä sikahintaiset liput katajan kotipeliin, 20 euroa. ???

Joo, mie huomasin nyt saman itsekin. Aikamoista ryöstöä! Mitä seurajohto meinaa? Karkottaa katsojat Areenalta? Jokipojat korotti myös lippuja finaaleihin eli oli myös 20e istumaan, mutta se että Kataja sortuu samaan on ihmeellistä. Kyllä 15e myös finaalissa olis riittänyt ihan hyvin. Yleensä en arvostele Katajaa mistään mutta nyt täytyy niille henkilöille, jotka päättivät vielä nostaa lippujen hintoja, niin antaa vähän piiskaa. Älkää ihmetelkö, jos ei päästä edes 2000 katsojaan. Oon pettynyt. Toivon mukaan Areenaan kuitenkin yleisöä tulisi paljon! TV vaikuttaa kyllä jonkin verran varmasti. Näinpä 1. finaalissa ei välttämättä päästä kovin suureen määrään.
 
Viestejä
6 221
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Wagner sanoi:
Tästä olen vähän skeptinen ja toivon todella olevani väärässä, mutta pahoin pelkään ettei ensimmäisessä finaalissa päästä edes yli 2000. Korotetut lipun hinnat+tv-peli. Lajia seuraamattomat tai ei niin aktiiviset kävijät eivät tule kuin vasta, jos ja kun sarja on katkolla...Katajalle. En tiedä, mutta hiukan täytyy kyllä olla pettynyt noihin Pyrintö sarjan katsoja määriin, vaikka Karjalaisessa oli todella hyvä määrä juttuja ennen ja jälkeen pelien. Ja ennen kaikkea, kun tiedossa oli että niistä tulee hyviä otteluita.

Samaa mieltä sun kanssa oon kirjoituksestasi. Lippujen korotus (tosi hölmö juttu) ja tv-peli syövät osan katsojista varmasti, lähinnä just he jotka eivät peleissä usein käy. Vakioporukka on aina paikalla tietysti, lipun hinnoista plus tv-pelistä viis. Pettynyt miekin hieman olin pyrintö sarjan katsoja määriin. Ekassa taisi olla jotain 1300 ja tuossa toisessa reilut 1500, enempi olis voinut olla. Liekö sitten nämä korotetut hinnat syöneet porukkaa? Myös lätkän mm-kisat vaikuttaneet varmasti osaltaan, vaikka suomen peliä ei päällekkäin ollutkaan Katajan pelin kanssa. Kun muistelee esim. 2007 välieriä Lahtea vastaan, niin yli 2000 katsojaan päästiin kevyesti. Mielenkiintoista nähdä lauantaina, että paljonko Areenalle porukkaa saapuu. Joka tapauksessa alle 2000 katsojaa olisi paha pettymys. Mutta Kataja jos voittaa vaan ja tuo pantterin lopultakin susirajalle, niin sama mulle minkä verran sitä porukkaa on! Katajan mestaruus pääasia! ;)
 
Viestejä
5 500
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

20 euroa sikahinta? Voi jestas sentään. Minkälaisia sentinvenyttelijöitä siellä Joensuussa oikein asustelee? Jos Kataja haluaa jatkossa pysyä Korisliigan kärjessä, niin rahaa on saatava jostain. Miksei sitten lipputuloista?

Minulta varaukseton peukku hinnankorotuksille. Tulossa on niin hyvä finaalisarja, että siitä huvista kelpaa vähän maksaakin.
 
Viestejä
102
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

Eihän tuo 20e ole yhtään mitään yhdestä lipusta korisliigan loppuotteluun. Herätkää nyt siellä Joensuussa jumalauta!
 
Viestejä
60
Vs: Finaalipari Kataja-Lahti

No otetaas takaisin. Oishan parasta ikinä kohdata Kataja finaaleissa. Ja jos ois onni myötä, niin ehkä jopa voittaa ne, vaikkapa viimeisessä pelissä Laineen kolmosilla.

Näinhän tässä käy. Kirjoitin ton joskus joulukuussa. Toivottavasti oon oikeassa tällä kertaa. Lipuista voisin maksaa jopa 21e. Joten liian halvalla otteluun pääsee.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös