Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Karkkilan mökillä. Rillaan.
lu hämee

Tuliko hyvä katto . Ettei tarvii fiksata .

Ei kai ollu hämeen laaturemonti . Katos reikä ei .

Sit maksoit liikaa .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Toisilla on mökkejä monessa paikassa. Mulla ei oo kuin yksi. Takapihan rillimökki.

En rillaa tänään. Rillasin itseäni koko viikon siellä Virolaisessa. Kypsä on olo.....
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Olut oli 1,50-3,00 euroo paikasta riippuen. Esim. Siellä Tarton vanhassa kaupungissa oli sitä halvempaa, mitä kauemmaksi keskustasta mentiin. Sama ruuassa. Noin viidestä eurosta kahteenkymppiin.

Taksilla ei ajettu, mutta aika halpaa kuulemma on. Halvempaa kuin Tallinnassa. Ja kyllähän Tallinnassa muutenkin kaikki on Tarttoa kalliimpaa. Esim poistullessa syötiin Olde Hansassa ihan halvimmasta päästä olevat ruoka-annokset ja yli kakskymppii oli.

Aika halpaa oli hotellin aulan baarissakin juomat. Itselle iso tuoppi A.Le Goggii ja eikolle 16 senttilitran valkkari teki 5,70 yhteensä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Katosta tuli hyvä, ne kaverit on laatutavaraa jotka sen teki. Seuraavaksi tehtiin sähköt uusiksi ja nyt on keittiö duunattu buenoksi.

Ja täällä taas rillin antimet maistui, nam!
 
Viestejä
1 599
Vs: JOEN SUU

Joe toi tietenkin hirmumäärät tuliaisia, vaikka nyt on sekin rajoitettu.Ainakin teoreettisesti. Et kai taas kertonut , että häät oli tulossa.

Itsellä meni ilta meidän ex-naapurin 60-v juhlissa. Oli mahtavat tarjoilut. Harmi kun kuskivuoro sattui mulle ja emäntä vain konjakkia nappaili. No itse kyllä ajelin omasta halusta. Enpä kyllä muista milloin olen edellisen kerran ollut kuskina. Varmaan joskus 80-luvulla.

Siis noin hyvissä juhlissa
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Nou. nou. Ei mitään hirmumääriä tuliaisia. Muutama viinilaatikko, likkööreitä ja sensellaista. Penskoille ja pojanpojalle tietenkin jottain. Ja miniäehdokkaille, kuten myös tytön miehelle.

Tuota sukua onkin sen verran, ettei jaksanut yhtäkään kalja- tai lonkerolaatikkoa kantaa enää. Enkä kyllä olisikaan kantanut.

Mutta näin kyllä laivassa sellaisiakin, varmaan puolentoistametrin korkuisia kaljakärrejä ulos kannettavan. Kyllä hikkoilivat ne ahneet.

Tässä on tullut vieroitusoireita metsähommista, joten taidankin ottaa motorisahan ja lähteä metsikköön.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Nonniin. Metsässä tänäänkin viis tuntii. Kuolema lienee ollut lähellä, kun meinasi helteessä jo alkaa heikottamaan.

Vaan kun puolitoista tuntii leppäilin sängyssä, niin johan jaksoi taas uudelleen mennä.

Eukon kanssa äsken hiukka rillailtiin. Siis minä rillasin ja eukko söi ja joi valkkuu. Mulle ei jäänyt muuta kuin olutta taas kerran. Epistä.

" Mulla kesäloma on. Ei sille löydy vertaa "....Rapani Tansaa siteeraan...." Tekee mieli niin, suukko Tuksullekin antaa "...." Mä rakastua niin haluaisin kaikkiin ".....Airpalliinki....
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Viimeinen kesälomapäivä meni tänään.

Koko viikon tein metsähommia ja en tainnut saada kuin kolme-neljä kuutiota koivurankoja aikaiseksi. Tänään ajoin ne tekolaanille. Vaikka katselinhan päivisin kisojakin. Vielä sieltä taidan yhden kuution saada.

Vaan eihän se helppoa ole, kun sellaisesta harvennetusta metsiköstä, jossa on ristronkkelissa maassa puita ja huonosta maastosta piti tehdä. Ja kun vielä pahimmillaan piti rangat kantaa pari sataa metriä tien varteen. Kyllä valui hiki.

Niin no menihän mulla yksi päivä tuolla hoidossakin. Meinaan kasvohoidossa ja hartia/päähieronnassa. Ihan sellainen naamiokin tehtiin liisteristä naamalle ja siihen se kovettui. Onneksi lähti irti ilman piikkauskonetta. Olisi muuen mennyt hoito hukkaan. Kulumakarvatkin nypittiin osittain pois ja niitä leikeltiinkin.

Saattoihan se olla ensimmäinen ja viimeinen kerto tuo kasvohoito. Mutta pakkohan se oli käydä kokemassa, kun sain sellaisen silloin keväällä 60-vuotislahjaksi.

Aika kommee oon nyt......

Tänä iltana käydään naapurin 70-vuotiskahvilla. Tuskin siellä mitään kunnon alkkomahoolitarjoilua on, joten ei siellä pitkään viihdy. Onneksi tulee meillekin vieraita, että on hyvä syy lähteä oitis herkut syötyään....

Kaunis-JOE
 
Viestejä
1 599
Vs: JOEN SUU

Emäntä yritti houkutella Ilosaareen Kari Tapion ja olihan siellä muitakin konserttiin. Naiset on ihan lääpällään tuohon Kari Tapioon. Töissäkin vino pino naisia oli menossa sinne. No todellisuudessa varmaan saivat vain hyvän syyn ottaa vähän viiniä ja olutta. Itse kun moisia tekosyitä tarvitse päätin jäädä kotiin. Pitäisiköhän ajaa pää kaljuksi kuten JT:llä. Laiha se on myös. Raskasta olisi tästä paksusta kauniisti harmaantuneesta tukasta luopua, mutta näyttää siltä, ettei se ole enää muodissa.

No onhan meillä Oona Sormunen, joka varmasti tykkää enemmän harmaapäisistä ja pikkuisen tukevammista. Eikös sillä valmentajallakin jo hiukan harmaata ollut. Ja osaa kirota. Siis Oona
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Onko ne jottain Gospel-konsertteja, kun muistaakseni Kari Tapio on jo aikoja sitten kuollut.....?

Vai onko mahdollista, että hän olisi ylösnoussut?

Ettei vaan olisi Juha Tapiosta kyse?

Joo. Just tultiin naapurista. Olihan siellä hiukka tarjouluakin, mutta kun eukolle tulee vieras ja minun pittää kuulemma rillata niille. Ei kyllä ehtis, kun pitäisi kisojakin katsella.

Niin. Naisvieras se on.....entinen työkaverinsa.
 
Viestejä
1 599
Vs: JOEN SUU

No ei tuossa ollut kuin yhden kirjaimen virhe. Pikkuasioihin puutut . Tietokoneen syy. Kari Tapio onkin muuten yksi suosikeistani. Braatwurstia pannulle ja Pikkunupun luomuporkkanaa. Verraton yhdistemä. Voittaa nuo Joen krillijutut
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Vikko puoltois alkaa meikäläisen kesäloma . ;D ;D ;D

Ei tääl ainakaan viel ollu 3 euron ostermannii .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Wimi tarkoittaa tietysti syyslomaa. Eikös se ollut ennen vanhaan perunannostoloma?

No ei kai siellä Lapin perukoilla potaatit edes ehdi kasvaakaan....

" Mittään en oo käyttäny "-kisoja olen katsellut. Kyllä on nuo naiset menettäneet naisellisuutensa. Heistähän näkee nuo hormoonit paremmin kuin miehistä. Oikein ottaa päähän katsella muutamien akkojen naamoja.

Tuokin moukarin voittaja. Ei saakeli, mikä ukko.....

Vaan hyvinpä ne osaavat kiertää ne testit.

Suomalaiset ainakin kuitenkin ovat puhtaita......Kyllä jämpti on niin!
 
Viestejä
1 735
Vs: JOEN SUU

Jos urheilijanainen on seksikäs, niin puhdashan sen täytyy olla. Ei aikoinaan se Katrin Krappekaan mikään unelmaemäntä kyllä ollut.

Kerran sattuivat muuten keihäsnainen Oona Sormunen ja valmentajansa - se joku Räty - kanssani samaan aikaan Käsämän Teboilille sponsoriautoaan tankkaamaan. Kalevalan Kisoihin olivan menossa. Huomasin vaan, että Oona on noin 150 senttiä pitkä, joten siitä varresta jo 50 metriä alkaa olla mahtitulos.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo. Itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää Oonan väkisin yrittää olla keihäänheittäjä, kun vartta ei ole tuon enempää. Kolokyt senttii jos olis pituutta lissää, niin kyllä keppi lentäisi ihan toiseen malliin.

Ei tuollainen, vaikka patukka onkin, pysty koskaan kilpailemaan maailman parhaitten kanssa. Rädyn pitäisi nähdä se ja kertoa rehellisesti. Ellei sitten Sepolla ole jotain " vispiläpeliä " Oonan kanssa.

Oonalle sopisi paremmin kuviokellunta. Jos meinaan jalat yltäisivät pinnalle asti.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Niin, siis Seppo harrastaa kääpiönheittoa nykyisin ja sillä on Oona-niminen harjoitusväline. Tuo keihäänheitto hommeli on vaan kulissi tsournalisteille ja muulle meedialle kun pätkien viskely ei ole oikein salonkikelpoinen laji täällä tuhansien lätäköiden maassa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitä ootte hätäsii mul alkaa kohta .
Kai ne oltermannit pakkases säilyy .
No neljä viikko lomaa . evästä
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Virittelen karoke laitteitta lammen viereen .
Sauna on pääl ja grilli . Vesi 18 .
Kivikylää tänään .
Sienet haetaan lähimetttästä .

Illal en varmaan ehdi tänne .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös