Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Perjantaita!

Sittarissa yms. käyty. Kohta alkaa hirveä siivoaminen.

Vieraita tulossa, joten tänään ei kerkiä juurikaan täällä valehtelemaan.
 
Viestejä
241
Viime keväänä ruohonleikkuri ei käynnistynyt sitten millään. Meno oli kuin dragon souduissa kun vaimo huusi portailta ”veto!, veto!, veto!” Mainoksen mukaan ”lähtihän se” mutta käynti oli kuin keuhkotautisen viimeiset henkäykset.
Säädin leikkuukorkeuden maksimiin koko kesäksi. Vaimo kysyi miksi jätän ruohon niin pitkäksi ja mumisin jotain sen herkästä palamisesta.
No minua viisaampi neuvoi, että pese suodatin. Pistin viikolla pesukoneeseen ja aprikoin mitä pesuohjelmaa pitäisi käyttää? Päädyin nelikymppiseen ja tuntui nololta pestä yksinään joku pieni sieni, joten pistin mukaan verkkarini ja teepaidan. Leikkuri käynnistyi suodattimen pesun jälkeen huomattavasti nopeammin. Käynti ei ollut vieläkään tasainen mutta jos nyt sais leikkuukorkeudeksi vaikka jotkut kakskytsenttii?
Vaimo ihmetteli miksi minun verkkarit ja teepaita ovat olleet ulkona jo monta päivää?
Pistin tänään tontin kulmalle. ”Avotulen käyttö kielletty kesällä 2019”
 
Viestejä
19 536
En tiedä, kuka on edellinen tai seuraava, mutta minä olen tässä ja nyt. Livenä ja komeana.

Vierat lähti juuri. Syötiin ja juotiin ja murehdittiin menneitä.

Nyt on kaikki ihan paikallaan ja unten maille, jos allah vaan suo....
 
Viestejä
19 536
Perjntaita Mörököllit!

Lämmintä on. 26 jo nyt varjossa. Mutta metsään vain täytyy mennä. Tai ainakin Lihajalosteelle asti rillattavaa hakemaan....

Niin ja uusia juoruja Heinosen Leipomon Kahvioon kuulemaan. Shellin hevospuomillakin voisi käydä kuuntelemassa ja itsekin valehtelemassa.....

Missähän välissä ehtii kulkea kylällä rahhaa kerjäämässä. Mulla kun on aina ne samat työvaatteet ollu päällä koko kevään ja kesän, niin entinen työkaverikin luuli, että olen jo valunut puliukkoasteelle, kun istuin Myllärin ulkopuolella olevalla penkillä muuan päivä.

Kai siinä sitten voisi samalla pari euroo ohikulkijoilta pyytää? Poltin vielä eilen ja toissapäivänä naamanikin ja niskan, joten ulkonäkökin auttaa.....
 
Viestejä
1 593
Et ole vielä älynnyt tuota pullojenkeruuta. Lupaan, että en tule sinun reviirille. Harvassahan ne tyhjät tölkit siellä on, kun kaikki on raittiita. Ehkä Ramonan lähellä voisi jokunen löytyä.

Itsellä tänään totaalisen punainen vaatetus päällä. On tänään taas se kidutuspäivä. Upea olkihattu ja keltaiset 30-vuotta vanhat tuunatut keltaiset puutarhakengät kruunaa kaiken. Tyylikkäin mies Mehtimäellä tänään.
 
Viestejä
241
Myytävänä bensakäyttöinen ruohonleikkuri erinomaisilla säädöillä.
Mm. leikkuukorkeuden säätö välillä 20cm-30cm! Tai jopa alle 20cm mutta silloin on varauduttava leikkuuajan triplaantumiseen, joka taas tuplaa oman kulutuksen ja tämänhän vaimoväkikin katsoo luvalliseen juomiseen!
Suodatin juuri puhdistettu!!!
Voin myös vaihtaa viikatteeseen. Sirpin ja vasaran tarjoajat älkää vaivaituko.

Ps. Kaupan päälle kerran käytetyt verkkarit ja teepaita leikkurin väreissä.
 
Viestejä
1 593
Minusta tuntuu jotenkin hyvältä ,että Suomeen luodaan nyt positiivista ilmapiiriä. Aina ennen on vain menty negatiivisen kautta eli on pitänyt säästää. Vaikea on kyllä Suomen kansasta tehdä positiivista, kun Ruotsikin on loppuminuuteilla mennyt meidän ohitse. Näin ainakin minun sukupolvi ajattelee. Huonosti käy Suomen.

Mutta nythän on ihan erilainen ajattelu. Suomi voitti maailmanmestaruuden jääkiekossa, kun nuorilla ei ollut tuota taakkaa negatiivisuudesta. Jos vielä uskottaisiin, että kyllä se hyvä sää voittaa sen huonon ja se tulee varmasti, niin Suomi olisi ihan eri maa.

Itse ajattelin nyt koittaa ajatella positiivisesti vaikka vaikeaa se on. Alku oli ainakin hyvä, kun ajattelin ,että ukonilma menee nopeasti ohi ja silä' on positiivisiä vaikutuksia. Ilma raikastuu. Näinhän kävi.

Illaksi uskon vielä Suomen jalkapallojoukkueen voittoon. Katsotaan miten käy. Juuri muuten televisio meni pimeäksi. Uskon että televisiota vielä illalla nähdään.
 
Viestejä
241
Onhan se hienoo kun on veeperi kuudella polttimella.
Tänäänkin grillasin yhden ryynärin kansi auki ja kaikkien kuuden polttimon säädöt oli kaakossa.
Olisittepa nähneet ohikulkijoiden ilmeet. Näin oppositiossa!
 
Viestejä
1 593
Miten ihmeessä polttimoilla voi paistaa makkaraa. Meillä on kotona sähkölamput ja niistä ei tule yhtään lämpöä vaikka kuusi laittaisi rinnakkain. Vanhoilla lampuilla olisi ehkä saanut hiukan nakin pintaa lämmitettyä, mutta hidasta olisi ollut sekin
 
Viestejä
241
Onneksi en nukahtanut vielä... palatakseni ohikulkijoiden ilmeisiin niin kaikki varmaan ihmetteli polttimoideni ”hehkua”. Ryynäri kuten maksalaatikko toimii myös kylmänä.
Ja sitten viikon lopun pähkinä: oliko Robin Hood vasemmistolainen?
 
Viestejä
19 536
Robbinhan oli mehtäläinen. Sieltä servuudista. Ja kuului sukkahousuritarikuntaan.....

Meidän taloyhtiössä muuten asuu yksi kaveri, joka on kuin ilmetty Robin. Vain jouskari puuttuu selästä ja nuoliviini.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös