Koripallo.com

Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

kumpi voittaa kärkikamppailun?

  • Honka

    Ääniä: 8 28,6%
  • Kataja

    Ääniä: 8 28,6%
  • ihan sama!

    Ääniä: 12 42,9%

  • Äänestäjiä
    28
Viestejä
157
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JoKaFan sanoi:
Noh, oletkos tavannut "äijän" ja jutellut ihan face to face?

En.Enkä halua.
Trolli mikä trolli.Kuten minäkin...En vaan jemmaa vi****lua mukamas näppärien sanaleikkien taakse,vaan sanon niinkuin asia on.
 
Viestejä
19 549
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Sori vaan jörö, että käytin tuota lausetta ilman lupaasi. Toivottavasti et laskuta jälkikäteen köyhältä liikaa?

Kuumana täällä tuntuu nyt Randy käyvän. Pakko vastata hieman kirjoittamistani.

1. Kaveri oli todellakin katsomassa ottelua ja soitteli, että alkupelissä tuomarit, sanotaanko nyt vaikka näin, eivät olleet ihan tasapuolisia. Se oli hänen mielipiteensä, kuten kirjoitin. Itsehän näin vain liveseurannasta, että Kataja joutui virhevaikeuksiin. Siitä ei sen enempää.

2. Jos luet tarkemmin viestini, etkä turhasta kuumentuneena, niin minä en todellakaan vähätellyt Honkaa tai etenkään Koposta. Päinvastoin pidän Koposta lahjakkaimpana nuorena pelaajana Suomessa tällä hetkellä. Pelejähän ratkaistaan milloin missäkin vaiheessa. Eilen sen ratkaisivat Koponen ja Muurinen lopussa ja siitä kaikki kunnia heille.

3. Heiskan lausuntoon " hyvä peli ja ei haitannut, vaikka hävittiinkin " lähinnä Kritiikkini oli tarkoitettu, ei suinkaan Honkaa kohtaan. Heiskahan on tuota joskus ennenkin käyttänyt. Et ilmeisesti ymmärtänyt sitä, josta pahoitteluni.

4. Minä en ole koskaan kirjoittanut tänne mitään hampaat irvessä ja tuskinpa tulen tulevaisuudessakaan niin tekemään. Sontaahan, joksi kirjoituksiani maitset, voi tietenkin kaikki olla. Sen toki myönnän.

5. Minä en ole mikään oikea fani sanan merkityksessä, vaan 52-vuotias miehenroikale, joka seuraa koripalloa ja muitakin urheilulajeja. Tänne kpcomiin olen tosin jonkin verran myös kirjoitellut. Ymmärrän kyllä, ettei kirjoitukseni kaikkia miellytä, mutta edellyttääkö se mielestäsi alkaa epäilemään jotain vikaa päässäni, saatika arvostelemaan minua jonkinlaisena irvikuvana? Tosin vuosien saatossa olen saanut kuulla mitä ihmeellisimpia " arvosteluja " henkilökohtaisesta minästäni. Tuo " irvikuva " taitaa olla sieltä miedoimmasta päästä.

6. Tuo " Parempi joukkue hävisi " tuli jo varmasti selväksi. Se oli lähinnä pilaa ja huonoa tietenkin. Senkin myönnan.

7. Mutta ei minulla silti ole mitään sinua vastaan, enkä ala etsiä kirjoituksiasi, joiden oletan tietysti olevan kpcomin parhaasta päästä. Enkä kyllä halua mennä sellaiseenkaan, että alkaisin epäilla päässäsi liikkuvia osia tai jotain. Tapoihini ei muutenkaan kuulu henkilökohtaisuuksiin meneminen tänne kirjoittavien kanssa. Toki eri mieltä saa ja pitääkin olla, mutta toisten kirjoittajien " pään " arvioiminen ei liene oikein tänne sopivaa.

8. Minä en todellakaan ole ylimielinen, vaan ihan realisti. Kirjoituksiini tosin pistän välillä provoakin, jonka varmasti kaikki täällä kävijät tietävätkin. Sehän saa aina keskustelua aikaan.

9. Koripallo ei todellakaan ole maailman vakavin asia munulle, vaikka joku saattaa niin luullakin. Ja enemmänkin tänne kirjoittelu on tullut harrastukseksi, kun itse ei enää kykene juurikaan urheilemaan.

10. Pahoitteluni sinullekin Randy, jos kuumenit kirjoituksestani! Minä olen jopa yksi harvoista oikealla nimelläni täällä, jonka kyllä löydät.

11. Tonnikeijulle minulta ei liikene mitään sanottavaa.
 
Viestejä
1 354
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

jörö sanoi:
Lanseerasin kp.comin sivuille termin "pelillisesti parempi joukkue hävisi" ja pidätän itselläni oikeudet termin käyttöön. Mikäli joku haluaa käyttää termiä voidaan tapauskohtaisesti asiasta neuvotella. Termin oikeaan käyttöön sisältyy katkeruus lopputulokseen nähden. Esim. huonot tuomarit, liian kovat korirenkaat, epäasiallinen yleisö tai jokin muu kuin vastustajan paremmuus. Myös oman pitkävedon epäonnistuminen katsotaan joissakin tapauksissa hyväksyttäväksi syyksi.

Rispektiä Jörö! Tuohon on paha lisätä mitään.

Lappeenranta on muutenkin intellektuaalisesti vireää seutua; teiltäpäinhän tuli käsite 'VPP', oliko se nyt Dripliltä. Ja onhan siellä lisäksi Seinän Villekin.
 
Viestejä
157
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JOEN SUU sanoi:
11. Tonnikeijulle minulta ei liikene mitään sanottavaa.

Liikenihän tuokin.Enkä kiitä.
 
Viestejä
1 017
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Lautapallo sanoi:
Rispektiä Jörö! Tuohon on paha lisätä mitään.

Lappeenranta on muutenkin intellektuualisesti vireää seutua; teiltäpäinhän tuli käsite 'VPP', oliko se nyt Dripliltä. Ja onhan siellä lisäksi Seinän Villekin.

VPP:n isä olen minä! :)
 
Viestejä
38
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Joo aika huonoa parodiaa joe nyt esitellyt viime aikoina, oikeastaan tuosta tonnikeijun ilmestymisestä lähtien. Vaikka tonni onkin palstan suurin idiootti niin älä nyt joe rupea tippumaan sen tasolle, kuten pelottavasti jo näytti. Sun tekstejä on sentään joskus ihan kivakin lukea.
 
Viestejä
394
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JOEN SUU sanoi:
Sori vaan jörö, että käytin tuota lausetta ilman lupaasi. Toivottavasti et laskuta jälkikäteen köyhältä liikaa?

Kuumana täällä tuntuu nyt Randy käyvän. Pakko vastata hieman kirjoittamistani.

2. Jos luet tarkemmin viestini, etkä turhasta kuumentuneena, niin minä en todellakaan vähätellyt Honkaa tai etenkään Koposta. Päinvastoin pidän Koposta lahjakkaimpana nuorena pelaajana Suomessa tällä hetkellä. Pelejähän ratkaistaan milloin missäkin vaiheessa. Eilen sen ratkaisivat Koponen ja Muurinen lopussa ja siitä kaikki kunnia heille.

3. Heiskan lausuntoon " hyvä peli ja ei haitannut, vaikka hävittiinkin " lähinnä Kritiikkini oli tarkoitettu, ei suinkaan Honkaa kohtaan. Heiskahan on tuota joskus ennenkin käyttänyt. Et ilmeisesti ymmärtänyt sitä, josta pahoitteluni.


6. Tuo " Parempi joukkue hävisi " tuli jo varmasti selväksi. Se oli lähinnä pilaa ja huonoa tietenkin. Senkin myönnan.

2. En tiedä miten tuo sitten tulisi tulkita, kun kirjoitit näin : "Ja yhtään vähättelemättä Koposen ratkaisevaa osuutta lopussa, niin onhan noita pelejä moni muukin aikojen saatossa aivan lopussa jopa haamukolmosilla ratkaissut."

Mielestäni tuo kuulostaa vähättelyltä.

Olen varma, että jos esim. P. Virtanen olisi ratkaissut pelin komealla kolmosella, niin et olisi kirjoittanut, että "yhtään vähättelemättä Virtasen ratkaisevaa osuutta lopussa, niin onhan noita pelejä moni muukin aikojen saatossa aivan lopussa jopa haamukolmosilla ratkaissut."


3.Tuon "hyvä häviö"- kohdan kyllä tajusin, mutta tämä "parempi joukkue hävisi" meni jo täysin yli äyräiden.

6. Erittäin huonoa pilaa.
 
Viestejä
1 058
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JOEN SUU sanoi:
1. Kaveri oli todellakin katsomassa ottelua ja soitteli, että alkupelissä tuomarit, sanotaanko nyt vaikka näin, eivät olleet ihan tasapuolisia. Se oli hänen mielipiteensä, kuten kirjoitin. Itsehän näin vain liveseurannasta, että Kataja joutui virhevaikeuksiin. Siitä ei sen enempää.

Terve Joe,

Pitkästä aikaa hallilla olleena (Suomen pakkasista nauttimassa kun kerran ollaan) voin vakuuttaa, että alun "epävarmuus" kolahti molempien joukkueiden nilkkaan yhtä pahasti (mm. Vanjoki otti Hongasta nopeat virheet yrittäessään pitää Virtasta irti pallosta). Piste-ero syntyi siitä, että mm. Matinen heitti kolme kolmosta käytännössä pystymättä heittämään ohi...

Lopussa paljon kohua herättänyt tilanne, jossa Kataja yritti saada sivurajan pistämällä pallon honkalaisen jalan kautta pihalle onnistui melkein -- osui omaan pelaajaan ja näin ollen pallo oikeutetusti Hongalle. Tämä sitten mahdollisti osaltaa Hongan nousun voittoon.

Heiskan kanssa voin olla samaa mieltä viihdyttävyydestä! Kannattaa lentää 9000 kilometriä nähdäkseen tällainen koripallo-ottelu. Ja mieltä lämmittää aina paitsi nuorten ennakkoluuloton esiintyminen myös kotimaisten vahva panos (mukaanlukien tietysti Virtanen joka vei puolustusta miten halusi kahden ensimmäisen neljänneksen ajan).

-jb

Edit: Kirjoitusvirheet
 
Viestejä
514
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Randy sanoi:
2. En tiedä miten tuo sitten tulisi tulkita, kun kirjoitit näin : "Ja yhtään vähättelemättä Koposen ratkaisevaa osuutta lopussa, niin onhan noita pelejä moni muukin aikojen saatossa aivan lopussa jopa haamukolmosilla ratkaissut."

Mielestäni tuo kuulostaa vähättelyltä.

Onhan toi aikaa laimeaa kun "Heiskakaan" ei muistanut vastaavaa lopputykitystä nähneensä. Tai sitten Heiskalla on huono muisti.
 
Viestejä
19 549
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Terve vaan Zombi pitkästä aikaa. Olen samaa mieltä, että varmasti peli oli viihdyttävä ja jännä.

Ja pahoitteluni myös vielä Randylle. En minäkään osaa aina kaikkea muiden kirjoituksia täysin tulkita. Mutta tuskinpa tarvitseekaan. Toivottavasti et kuitenkaan ota nyt minua jotenkin silmätikuksi ja epäile järjenjuoksuani? Niitä täällä kyllä riittää ilmankin.

Ja tuo " pelillisesti parempi joukkue hävisi " lienee todellakin vain pienen piirin huuli täällä, joten tuskin siitä kannattaa mennä " yli äyräiden? Eikä täällä yleensäkään kannata olla liian vakavasti liikkeellä. Tosin tosikkojakin täällä pyörii ihan riittävästi.

Ja mikä toisesta voi kuulostaa huonolta pilalta, voi se toisesta kuulostaa ihan mukiinmenevältäkin. En minäkään oikein jaksa ymmärtää noita motherfuck- kirjoituksia, vaikka ne joistakin voivat hyvää pilaa ollakin.

Toivottavasti voimme tulevaisuudessa elää ihan rauhassa? Minä tuskin juurikaan muutan kirjoitustyyliäni ja jätänkin yleensä valvojien käsiin henkeni. Itse en myöskään aio ryhtyä kpcomin " poliisiksi " ja räjähtää aina jos koen jonkun kirjoittavan " väärin ". Sehän kävisi henkisestikin aika raskaaksi.
 
Viestejä
309
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Espoon Sopuli Funkilta alkaa juttu karata pahasti käsistä, alkukaudesta ihan OK raportteja mutta nyt ei tätä kaunokirjoitusta ymmärrä enää vanha erkkikään. Kirjoita vaan ihan rehellisesti suomeksi niin kuin ennenkin, vai onko tämä joku Honka Koponen fan clubin toivesivu nykyään ??
 
Viestejä
2 819
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Joensuun Honka sanoi:
Espoon Sopuli Funkilta alkaa juttu karata pahasti käsistä, alkukaudesta ihan OK raportteja mutta nyt ei tätä kaunokirjoitusta ymmärrä enää vanha erkkikään. Kirjoita vaan ihan rehellisesti suomeksi niin kuin ennenkin, vai onko tämä joku Honka Koponen fan clubin toivesivu nykyään ??

Hehe. Suo anteeksi. Viime aikoina on tullut luettua vähän liikaa Kierkegaardia ja liian vähän Jalluja. :)

Toisaalta sain juuri silmäni laskettua Locken lauseesta: "Jos siis tiedämme, että jotakin on olemassa ja että se, mikä ei ole mitään, ei voi mitään tuottaa, on ilmiselvästi osoitettu, että ikuisista ajoista on ollut jotakin; sillä mikä ei ole ollut ikuisesti, sillä oli alku: ja millä on alku, jonkin on täytynyt se tuottaa." Ehkä yllän parin vuoden päästä näille aaltopituuksille. Kp.com, kavahda!
 
Viestejä
19 549
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Pysyisit Sf vaan Jallussa. Eikös se Donnerkin mainostanut, että Jallun lukeminen kannattaa aina?
 
Viestejä
2 819
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JOEN SUU sanoi:
Pysyisit Sf vaan Jallussa. Eikös se Donnerkin mainostanut, että Jallun lukeminen kannattaa aina?

Henrik Otto Donner?
 
Viestejä
19 549
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Jörnikkä. Se legendaarisen Anna-elokuvan Jörnikkä.
 
Viestejä
2 819
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

JOEN SUU sanoi:
Jörnikkä. Se legendaarisen Anna-elokuvan Jörnikkä.

Ai se Donner. Tottahan toki Jörn pitää tietää, Suomen ainoa oscar-voittaja ja kaikkea. Ikävä kyllä oscaria ei tullut Mustaa valkoisella-elokuvasta, joka ainakin itselleni jäi mieleen lähtemättömästi nykyaikaisen elokuvataiteen merkkipaaluna.
 
Viestejä
5 500
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Mä muistan Jörn Donnerista vaan vanhat seksikuvat.
 
Viestejä
19 549
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Se olikin Pukki-Jörnikkä.
 
Viestejä
5 500
Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli

Missähän ovat tunnettujen suomalaisten koripalloilijoiden seksiskandaalit? Toisi mukavaa vaihtelua tähän tylsään palloilukauteen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös