Koripallo.com

Kouvot 2013-14

Viestejä
120
Vs: Kouvot 2013-14

Betteri sanoi:
JIIIHAAA!

Loistava (pikku)joululahja!

Kiitos Syppe ja taustavelhot !
On aivan varmaa, että taustalla on jouduttu tekemään paljon töitä. Iso käsi kaikille mukana olleille! Ja nyt kaikki mukaan Manskarille, myös ne pahimmat skeptikot.
 
Viestejä
830
Vs: Kouvot 2013-14

Paras uutinen moneen kauteen. Suurkiitos kaikille tahoille, jotka mahdollistivat tämän. :D Toivottavasti pelilupa saadaan kuntoon jo huomiseksi ja Ville nähdään tekemässä tuhojaan heti Vilpas-pelissä.
 
Viestejä
26
Vs: Kouvot 2013-14

1 voitto ja 11 tappiota (+harjoituspelitappiot) siinä saldo, jonka meidän lupaava ja kesällä kovasti hehkutettu supertalentti nuorisokaarti sai aikaan. Minä sen tiesin jo ennen kauden alkua, ettei tolla poikaporukalla pelejä miesten sm sarjassa voiteta. En missään nimessä väitä etteikö siellä näitä lupaavia nuoria olisi, vaan se että miesten pelit on kuitenkin niin paljon kovempia kuin nuo juniorisarjat tai nuorten maajoukkuepelit. Ihmetytti vain kesällä lukea mm. kyöstilän kirjoituksia siitä miten on kaikkien aikojen nuoret nyt kouvoilla. Noh, eiköhän se todellisuus iskeytynyt nyt kyöstilänkin pääkoppaan viimein, kun lukuisista peleistä on saatu väännettyä vain yksi voitto. Hienoa nähdä, että Ville viitsii tulla näin syvällä rämpivän joukkueen "pelastajaksi". Ei varmasti mitään häkellyttävän suurta silti tule tapahtumaan, tai näin en jaksa itse uskoa. Pleijariporukaksi en kouvoja laske, mutta divarilta kyllä vältytään villen tulon myötä.

-Haikara
 
Viestejä
19 549
Vs: Kouvot 2013-14

Nyt vaan Villelle kohtuuminuutit, eikä loppuunpeluuttamista. Siinä on aina riski loukkaantumiseen.

Kyllä Divarilta pitäisi Villen tulon myötä välttyä.
 
Viestejä
7 518
Vs: Kouvot 2013-14

Hienoa... Villehän on ollut vielä huippukunnossakin jo pitempään ennen sitä koirankoppiin joutumista uuden valmentajan myötä Ranskassa. Kova vahvistus ja jos Hawkins ja Colimon toi lisää Kouvojen peliin, niin toivottavasti Kaunisto on se lisä mikä tarvitaan voittojen tielle. Ite näen Kaunisto-Johnsonin ihan hyväksi comboksi, joten en ite ainakaan heti olis toista kotiin passittamassa.

Kauniston puheista sai sen kuva, että Kouvot on laittanut ihan reilun tarjouksen pöytään. Itse toivoin parhaimmassa tapauksessa, että Kaunisto tekisi viimeiseen siirtopäivään asti kattavan sopparin, mutta tulikin loppu kausi.

PS: mä voin sanoa, että "kuinkas sitten kävikään", ilman jälkiviisautta.
 
Viestejä
1 797
Vs: Kouvot 2013-14

Vau! Erinomainen homma ei pelkästään Kouvojen vaan tietysti koko liigan ja lajin kannalta. Jälleen yksi kova kotimainen paluumuuttaja sarjaan. Kaunisto on kuitenkin pelaaja, jonka otteet ihan yksilötasolla kiinnostaa, vaikka ei hänkään Kouvoista sentään mitään mitallijoukkuetta tee. Kyllä tuolla joukkueella Lapuat, Hait ja Lappeet nyt ainakin taakse jää, jos terveenä pysyvät.
 
Viestejä
95
Vs: Kouvot 2013-14

Jables sanoi:
Eiköhän Ville ole juuri se kaivattu pala isoon päähän, tuo molempiin päihin kenttää sitä mitä nyt puuttuu. Johnssonin ja Sullivanin voi nyt lähettää kotiin.
Syön sanani. Delvon on Villen tulon myötä piristynyt molemmissa päissä kenttää ja tehnyt ihan hyvää jälkeä. Vaikuttaa toimivalta isolta kaksikolta. On se Ville vaan ihme mies, sen lisäksi että pelaa itse upeasti, nostaa myös kanssapelaajiaan uudelle tasolle. Mahtavaa!
 
Viestejä
16 284
Viestejä
7 518
Vs: Kouvot 2013-14

On sen verran tyytymätöntä kommenttia tullut Jyriltä 1-2 paikan pelaajista, että näinköhän tuo Colimonkin vielä vaihtuu ennen siirtoajan umpeutumista? Toisaalta ei ole esim Seppälänkään peli oikein toiminut, mikä sinäänsä on outoa ainakin sillä osin, että kuvittelisi aukeavan hieman takurienkin peli, kun ympärille tulee lisää hyökkäyspelotteita Kauniston ja Hawkinsin muodossa?

Kouvojen Facebook-sivut ovat aktivoituneet lähipeleissä laittamaan pressitilaisuusvideoita nettiin. Peukku tälle.
 
Viestejä
1 855
Vs: Kouvot 2013-14

raappa sanoi:
On sen verran tyytymätöntä kommenttia tullut Jyriltä 1-2 paikan pelaajista, että näinköhän tuo Colimonkin vielä vaihtuu ennen siirtoajan umpeutumista? Toisaalta ei ole esim Seppälänkään peli oikein toiminut, mikä sinäänsä on outoa ainakin sillä osin, että kuvittelisi aukeavan hieman takurienkin peli, kun ympärille tulee lisää hyökkäyspelotteita Kauniston ja Hawkinsin muodossa?

Kouvojen Facebook-sivut ovat aktivoituneet lähipeleissä laittamaan pressitilaisuusvideoita nettiin. Peukku tälle.
Mielestäni Seppälä ei saa hänelle kuuluvia twoguard paikkoja. Eilenkin joutui löhes aina "tyytymään" ajopaikkan kun pallo ei etsiytynyt hänen heittopaikalleen. Minun pelifilosofiani mukaan pallo oli liiaksi lattialla ja paikallaan ::)
 
Viestejä
847
Vs: Kouvot 2013-14

Nyt on sitten pakka taas iloisesti levällään.

Jyri sanoi etsivänsä kahta jenkkiä. Mun mielestä jos halutaan nousta pleijareihin, tarvis myös Colimon vaihtaa. Sisältyykö tähän kahteen jenkkiin takuri ja korinalusmies vai kenties korinalusmies ja Hawkinsin tuuraaja?

ARGH!!
 
Viestejä
16 284
Vs: Kouvot 2013-14

Oho! Alkoi se kausi uudestaan jossain muuallakin näemmä. Kaikesta saa sen kuvan, että Colimon jatkaa. Siis uusi mörkö korin alle ja tuuraja Hawkinsille.
 
Viestejä
3 675
Vs: Kouvot 2013-14

Kuka tämän kaiken maksaa? Missä se ennen kautta luvattu junioripohjainen rahaa säästävä ajattelutapa. Tappioiden jälkeen ilmeisesti huomattiin olevan vyötäröä myöten paskassa, joten käytiin ryöstämässä paikallinen pankk. Ensiksi Hawkins-sitten Kaunisto ja nyt uutta isoa.
 
Viestejä
368
Vs: Kouvot 2013-14

Hullued sanoi:
Kuka tämän kaiken maksaa? Missä se ennen kautta luvattu junioripohjainen rahaa säästävä ajattelutapa. Tappioiden jälkeen ilmeisesti huomattiin olevan vyötäröä myöten paskassa, joten käytiin ryöstämässä paikallinen pankk. Ensiksi Hawkins-sitten Kaunisto ja nyt uutta isoa.
Kouvoilla on kahdessa edellisessä ottelussa ollut kaksi omaa junnua aloitusviisikossa. Jos ei se ole junioripohjainen ajattelutapa niin ole hyvä ja kerro minulle millainen on pääsarjatasolla toteutettava junioripohjainen ajattelutapa ???
 
Viestejä
7 518
Vs: Kouvot 2013-14

Mä taas luulen, että Colimonin tilalle tulee joku tai sitten otetaan joku iso takuri Hawkinsin tuuraajaksi ja samalla katotaan olisko siitä Hawkinsin kuntoutuessa Colimonin korvaajaksi...

Uusi isohan ei maksa välttämättä yhtään sen enempää kun edeltäjäkään...
 
Viestejä
3 675
Vs: Kouvot 2013-14

olento sanoi:
Kouvoilla on kahdessa edellisessä ottelussa ollut kaksi omaa junnua aloitusviisikossa. Jos ei se ole junioripohjainen ajattelutapa niin ole hyvä ja kerro minulle millainen on pääsarjatasolla toteutettava junioripohjainen ajattelutapa ???
Ostakaa lisää Kauniston kaltaisia junioreita. Ne on muuten halpoja ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös