Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
21
Vs: Nba live 10 ja 2k10

kertokaas miten te saatte tohon 2k10 rosteripäivitykset pleikkari kolmoselle?? mä koitin ettiä koko pelin valikot läpi mut ei löydy ei sit millään :( olis kiva päästä jo pikkuhiljaa haastamaan miamia mestaruudesta mut en halua alottaa ennen ku oon saanu pelurit oikeisiin tiimeihin..! :/
 
Viestejä
117
Vs: Nba live 10 ja 2k10

torrvi sanoi:
kertokaas miten te saatte tohon 2k10 rosteripäivitykset pleikkari kolmoselle?? mä koitin ettiä koko pelin valikot läpi mut ei löydy ei sit millään :( olis kiva päästä jo pikkuhiljaa haastamaan miamia mestaruudesta mut en halua alottaa ennen ku oon saanu pelurit oikeisiin tiimeihin..! :/
rosteri päivitykset loppu kun normaalinba kausi loppuu. PÄSSI!!
 
Viestejä
21
Vs: Nba live 10 ja 2k10

ruoska sanoi:
rosteri päivitykset loppu kun normaalinba kausi loppuu. PÄSSI!!

miten toi jamppa tos pari viestiä ylempänä sit on saanu noi boozerit ja kumppanti oikeisiin tiimeihin? vai onks äijä heittäny ne sinne manuaalisesti..? ei siis oo olemassa ladattavia rostereita missä olis kesän siirrot tehtynä? onks sellasta edes tulossa jos ei oo? tä?
 
Viestejä
9 123
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Ei oo tulossa. Kato sieltä missä niitä pelaajien itse tekemiä päivityksiä on jaossa, joskos löytyisi sitä kautta tuoretta kokoonpanolistaa.
 
Viestejä
21
Vs: Nba live 10 ja 2k10

King James sanoi:
Ei oo tulossa. Kato sieltä missä niitä pelaajien itse tekemiä päivityksiä on jaossa, joskos löytyisi sitä kautta tuoretta kokoonpanolistaa.

no voi jorma sitte! mitäs tässä sit mitää odotteleen, ei muuta ku 2k11 tilaukseen..en jaksa alkaa ite säätään..täng juu vastauksista..!
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Turhaakin turhempi nosto..

Mutta pelaan NBA 2K10 alustana PS2 ja vaikeustasona Hall Of Fame, voitan siitä huolimatta joka kerta ??? Peli rupeaa menemään yksitoikkoiseksi, vaikeuttakaan ei voi kai nostaa?
 

abc

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Hullued sanoi:
Turhaakin turhempi nosto..

Mutta pelaan NBA 2K10 alustana PS2 ja vaikeustasona Hall Of Fame, voitan siitä huolimatta joka kerta ??? Peli rupeaa menemään yksitoikkoiseksi, vaikeuttakaan ei voi kai nostaa?

laita omia slidereita alas ja koneen ylös
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

abc sanoi:
laita omia slidereita alas ja koneen ylös
Se on se yksinkertaisin vaihtoehto. Pelaajien heittoprosentit kuitenkin taitavat mennä epärealistisiksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös