Koripallo.com

Playoffs 2012; Kauhajoki vs ToPo

Viestejä
1 235
Vs: Playoffs 2012; Kauhajoki vs ToPo

Ihmispallo sanoi:
En minä tässä varsinaisesti mitään tsuibadaipaa huutele. Itse todistetusti ennustin Topon menevän tästä parista jatkoon. Sanoppa sinä sitten, että mikä osa minun alkuperäisestä viestistäni ei pitänyt paikkaansa?!?

Minä en mitenkään ottanut kantaa siihen, pitikö viestisi paikkansa vai ei. Kommenttini koski nimenomaan sitä sinun helppoa asemaasi huudella muihin pöytiin. Ihan yleisesti ärsyttää välillä, kun niin monet täällä tuntuvat vain ilkkuvan toisten epäonnistumisista, eikä mitään todellista antia palstalle ole. Ehkä olen tosikko, mutta mielestäni tuollaiset heti toisen tappion jälkeen kirjoitetut kettuilut kertovat vain ja ainoastaan kirjoittajan henkisesti tasosta. Toisia on aina helppo mollata, varsinkaan kun itsellä ei ole mitään pelissä. Jos joukkue lähtee samalla kaavalla joka kauteen, ei lisätä panostusta, ei aseteta tavoitteita rohkeasti korkeammalle, niin varmistetaan toki myös se, että ei tule niitä pettymyksiäkään. Ei panostusta --> ei paineita menestymisestä --> ei odotuksia --> ei siis pettymyksiäkään! Mutta toisaalta tuolla taktiikalla ei kovin helposti mitään saavutetakaan, vai mitä?

Karhussa on rohkeasti lähdetty panostamaan ja kehittämään joukkuetta ja organisaatiota eteenpäin. Tavoitteita on asetettu, osa hyvinkin korkealle. Kun näin tehdään otetaan toki myös samalla se riski, että kaikki tavoitteet eivät toteudu ja tulee pettymyksiä. Itse olen kuitenkin todella onnellinen ja ylpeä Karhun toimintatavoista. Täällä pyritään rohkeasti eteenpäin ja tehdään niska limassa töitä tavoitteiden saavuttamiseksi. Tällä kaudella osa tavoitteista saavutettiin, osa jäi saavuttamatta. Joukkue itse on varmasti pettynyt, koska halua jatkaa olisi heiltä varmasti löytynyt. En kuitenkaan usko, että kovin moni Karhu-fani on pettynyt tähän lopputulokseen. Itse en ainakaan ole ollenkaan pettynyt. Tällaisella vastoinkäymisten kaudella, mitä Kauhajoella on koettu, runkosarjan neljäs tila ja kotietu, sekä saavutettu ensimmäinen pleijarivoitto ovat hemmetin hienoja saavutuksia. En siis sinunakaan niin vahvasti takertuisi siihen "ammattilaisjoukkue"-sanaan, vaan pyrkisin näkemään "big picturen". Tällaiset vaikeudet, mitä Karhu on tällä kaudella kohdannut, kolahtaa ihan yhtä pahasti ammattilaisjoukkueeseen kuin "ei-ammattilaisjoukkueeseen".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös