Koripallo.com

Team Componenta 2007-2008

Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

Onkos muuten kukaan muu huomannut, että kun on tullut 3 voittoa putkeen niin täällä on keskustelut vähentynyt? Seuraavan tappion myötä ollaankin sitten taas vaihtamassa vaihtamassa vahvistukset, haukkumassa johtoa ja itkemässä, kun AINA menee näin ;D

Koitetaas vaikka tällasta: 3 voittoa putkeen! Hyvä jätkät! Hyvää duunia!
 
Viestejä
537
Vs: Team Componenta 2007-2008

IKLU-katsomo2 sanoi:
Onkos muuten kukaan muu huomannut, että kun on tullut 3 voittoa putkeen niin täällä on keskustelut vähentynyt? Seuraavan tappion myötä ollaankin sitten taas vaihtamassa vaihtamassa vahvistukset, haukkumassa johtoa ja itkemässä, kun AINA menee näin ;D

Koitetaas vaikka tällasta: 3 voittoa putkeen! Hyvä jätkät! Hyvää duunia!
Juu, samaan kiinnitin kanssa huomion! Toivottavasti hyvä vire jatkuu tästä eteenpäin. Cracen tulo on selkeesti piristänyt joukkueen ilmettä ja han on tuonut joukkueeseen mielestäni lisää taistelutahtoa! Mitenköhän se Tolvasen polvi? Onkohan pitkään poissa vai pelaako jo seuraavassa pelissä? Syrjälää kaivattaisiin kyllä nopeasti takasin parketille.Sami on alottanut kauden todella hienosti. Vanttaja on pelikunnossa varmaan joulun tienoilla. Huomenna yllätetään Topo ja sit onkin jo neljä voittoa putkeen... :D ;)
 
Viestejä
786
Vs: Team Componenta 2007-2008

Kyllä kyllä. Nyt Compolla pyyhkii hyvin, mutta peli ei suinkaan ole vielä valmista.
Tosin eipä se peli ole muillakaan valmista, mutta parempaan päin ollaan menossa.
Maanantain Korihait-voitto oli oiva esitys Compon nykykunnosta ja mikäli tämä
on joukkueen rutiinitaso, niin siitä on parempi kuin hyvä jatkaa. Ainoa miinus
tuossa maanantain ottelussa oli tokassa erässä hukattu 10 pisteen johto...

Grace on todellakin tuonut joukkueeseen uutta ilmettä ja täydentää joukkuetta hyvin.
Nyt alkaa jenkkikuviot olla kohdillaan ja uskon että näillä mennään kauden loppuun,
ellei loukkaantumisia tapahdu. Itseäni ainakin ilahdutti Gracen aktiivinen pelityyli
kentän molemmissa päissä ja mies meni vahvasti mukaan levypallokahinoihin, vaikka
palloja ei näppeihin tarttunut kuin se kolme, mutta minkäs siinä teen kun se Wallery on
niin kova jätkä ja ottaa 20 levaria!! Grace myös liikkuu hyvin isoksi kaveriksi ja hän
jopa lähti kaarelta haastamaan 1 vs. 1.

Myös Rogersin peli on parantunut alkukaudesta, mistä osoituksena 7 syöttöä ja muutenkin
vahva peli, vaikka olikin ajoittain pulassa Stokesia vastaan. Maanantaina kun katseli Rogersin
pyörähtelyä ja ujuttautumista ahtaista väleistä korintekoon, niin väkisinkin tuli mieleen muuan
M.Mikkola joka aikoinaan pelasi aivan vastaavalla pelityylillä.

Tällä hetkellä Compolla on tilillään 4 voittoa, joista kaikki on tullut K:lla alkavista joukkueista
(harmi kun Kataja pilasi tämän sarjan), mutta eiköhän tässä lähdetä kasvattamaan voittoputkea ja
kaadetaan huomenna se perhanan KoPo ;)
 
Viestejä
537
Vs: Team Componenta 2007-2008

Tietääkö joku, että kuinka pitkään Tolvanen ja Vanttaja on vielä pois parketilta ja onko Crace tehnyt jo Compon kanssa jatkosopparin? (toivottavasti ei)
 

KaU

Viestejä
226
Vs: Team Componenta 2007-2008

Kyllä mun mielestä Grace voitais jättää karkkilaan, koska tuskin sieltä enää kovaa pelimiestä löytyy tilalle. Kyllä Gracellä taito ja kunto näyttää ihan kohillaan olevan. Vain se jokin puuttuu tällä hetkellä, en tiedä yrittääkö liikaa, kun tietää, että valmentajat pitää vakuuttaa.
 
Viestejä
256
Vs: Team Componenta 2007-2008

TC - Tarmo -topicista:
PEKKO sanoi:
tarviiko täällä tosiaan miettiäkkin kirjoituksia? Olen sanonut että Liesmala on väärässä paikassa tällähetkellä ja valmentajista olen ollut vaihtamassa Nikkarista. Nikkariselta Liesmala ei opi mitään, mutta Hakikselta olisi voinnut jotain oppiakkin. Luulen että Nike arvosteluni osuu sinuun jotenkin suoraan tai mutkan takaa. Jos tämän hetken peliin tosiaan olet tyytyväinen niin saat olla sitä, mutta minä en ole. Vaadin muutosta vaikka vain siksi, että olen Nike ostanut kausikortin ja tämän takia minulla on jo pelkästään oikeus arvostella ketä haluan. Mitä tulee tosi faniin, niin mielestäni en ole ainoa fani täällä tai muissa urheilulajeissa, joka vaatii muutoksia. Minusta sinä et ole tosifani, jos todella tyydyt tähän menoon, sillä se tietää pelaamista sarjaporrasta alempana. Kuten aikasemmin sanoin jo muillekkin niin älä vaivaudu haukkumaan minua, vaikka olenkin arvostellut ystävääsi, vaan kerro nyt suoraan, että mennäänkö näillä ja jos mennään niin oletko mielipiteesi takana, jos tiputaan. Jos haluat muutoksia joukkueeseen niin en ole nähnyt missään muussakaan urheilulajissa, että saataisiin muutoksia joukkueen esityksiin vaihtamatta joko valmentajaa tai pelaajia. Itsekkin tajuat varmasti, ettei koko joukkuetta voi vaihtaa, vaan kritiikki ja vaihtoruletti kohdistuu ulkomaanvahvistuksiin ja niinkuin yleistä on niin jopa valmentajiin. Karkkilassa valmentajan vaihto ei ole kuulunut kulttuuriin, mutta muilla paikkakunnillla sitä on käytetty. Ehkä pidät Harkimoa ja Jokereita epäammattilaisena orgnisaationa, koska siellä ainakin reagoidaan yleensä heti ongelmatilanteisiin. Nyt tietysti arvostelet, että mitä Jokerit kuuluu koripalloon, mutta kummatkin ovat mielestäni ammatilaisjoukkueita, koska kummassakin lajissa pelaajille maksetaan palkkaa. Liksat ovat kylläkin eritasoa, mutta ei Compossakaan kukaan pelaa ilman korvausta ja voin sanoa, että korvaukset ovat yllättävänkin suuria pelaajan tasoon nähden, mutta mitempä muuten heitä saadaan Karkkilaan.
Jään odottamaan vastaustasi Nike, mutta älä vaivaudu pelkästään arvostelemaan minua, vaan kerro mitä nyt pitäisi tehdä. Stöötille voin kertoa, että hampaasi ainakin ovat kunnossa, mutta sinäkin voisit tuoda mielipiteesi julki ja kiitos enemmän kuin kolme sanaa.

On se kyllä.. Aikaisempina kausina on vaadittu valmentajan vaihtoa, koska Hakis on "niin paska". Nyt kun valmentaja on vaihtunut, vaaditaan taas valmentajan vaihtoa. Iso D: "Tuuliviiri vallaton.."

Liesmala on juuri nyt siellä missä kuuluukin. SM-sarjajoukkueen valmennustiimissä. Mitä Liesmala olisi mielestäsi Hakikselta oppinut? Olisi oppinut nostamaan jenkkipelaajia kirjaimellisesti seinälle huonojen esityksien jälkeen, oppinut tappamaan pelaajien itseluottamuksen? Siihen on ihan syynsä, miksi TC ei ole saanut pidettyä kotimaisia joukkueessaan. Katso vaikka Syrjälää ennen ja nyt. Nykyään mies uskaltaa ja haluaa ottaa ratkaisuja hyökkäyspäässä. Kyllä minä näen Liesmalan muutaman vuoden päästä Team Componentan päävalmentajana, siitä ei ole epäilystäkään.

Fakta on myös se, että TC:n materiaali on mitä on. Wallery suht ok, mutta muut vahvistukset sinnepäin. Toista oli viime kaudella. Silloin oli sentään kolme/neljä kunnon vahvistusta Jackson, Davis ja Hollis/King ja muutama parempi kotimainen. Tälle kaudelle tehtiin (pakon edessä?) tietoinen valinta siitä, minkälaisia kotimaisia pelaajia joukkueeseen otetaan. Kuherruskuukausi alkaa kuitenkin olla pikkuhiljaa jo ohi. Itse olen sitä mieltä, että jos Rogers ei ala saamaan palloa liikkeelle, jotain on tehtävä. Onko se sitten pelaajan vai pelipaikan vaihtaminen, en tiedä, mutta jos se on pelaajan vaihtaminen, niin sen täytyy tapahtua pehmeästi, eikä niin että Rogers pistetään pihalle ja uusi mies tulee viikon päästä pystymetsästä. Valmentajaa en lähtisi ainakaan ihan vielä vaihtamaan, mielestäni kannattaa odottaa vuodenvaihteeseen. Kuherruskuukausi vie aina aikaa, mutta ei se elokuvissakaan vuotta kestä.
 
Viestejä
537
Vs: Team Componenta 2007-2008

Kertokaahan, että milloin valmentajanvaihdos on oikeesti auttanut korisliigassa? Lehtonen tuli Korihaihin kesken kauden ja sai aikaan hetken hurmoksen, mutta siis oikeesti? Itse en todellakaan ole valmentajan vaihdon kannalla. Jos saisin päättää niin miettisin vakavasti Rogersin ja Cracen vaihtoa..Raha kysymys tietysti!!
 
Viestejä
256
Vs: Team Componenta 2007-2008

King sanoi:
Kertokaahan, että milloin valmentajanvaihdos on oikeesti auttanut korisliigassa? Lehtonen tuli Korihaihin kesken kauden ja sai aikaan hetken hurmoksen, mutta siis oikeesti? Itse en todellakaan ole valmentajan vaihdon kannalla. Jos saisin päättää niin miettisin vakavasti Rogersin ja Cracen vaihtoa..Raha kysymys tietysti!!

Ei se auta kuin sen maksimissaan kymmenen matsia. Siinä olen kanssasi samaa mieltä. Valmentajanvaihdos on se viimeinen vaihtoehto, mitä en ihan heti lähtisi tekemään. Se on kylmä fakta, että jos TC:n kaltainen joukkue haluaa säilyä sarjassa/menestyä, niin vahvistusten on oltava huippuluokkaa eikä tällaisia keskenkertaisuuksia kuin nyt on. Rogersissakin on kuulemma potentiaalia, se pitää vain kaivaa sieltä ja iskostaa miehen päähän joukkuepeliä. Ei sitä voida kuitenkaan loputtomiin kaivaa ja iskostaa.
 
Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

Joukkueenjohdolla on tainnut palaa hermot Rogersiin jo niin pahasti, että kaverin kuvakin on vaihdettu Kyllöseen Componenta.comin ylälaidassa-> http://www.teamcomponenta.com ;D
 
Viestejä
786
Vs: Team Componenta 2007-2008

PEKKO sanoi:
tarviiko täällä tosiaan miettiäkkin kirjoituksia? Olen sanonut että Liesmala on väärässä paikassa tällähetkellä ja valmentajista olen ollut vaihtamassa Nikkarista. Nikkariselta Liesmala ei opi mitään, mutta Hakikselta olisi voinnut jotain oppiakkin. Luulen että Nike arvosteluni osuu sinuun jotenkin suoraan tai mutkan takaa. Jos tämän hetken peliin tosiaan olet tyytyväinen niin saat olla sitä, mutta minä en ole. Vaadin muutosta vaikka vain siksi, että olen Nike ostanut kausikortin ja tämän takia minulla on jo pelkästään oikeus arvostella ketä haluan. Mitä tulee tosi faniin, niin mielestäni en ole ainoa fani täällä tai muissa urheilulajeissa, joka vaatii muutoksia. Minusta sinä et ole tosifani, jos todella tyydyt tähän menoon, sillä se tietää pelaamista sarjaporrasta alempana. Kuten aikasemmin sanoin jo muillekkin niin älä vaivaudu haukkumaan minua, vaikka olenkin arvostellut ystävääsi, vaan kerro nyt suoraan, että mennäänkö näillä ja jos mennään niin oletko mielipiteesi takana, jos tiputaan. Jos haluat muutoksia joukkueeseen niin en ole nähnyt missään muussakaan urheilulajissa, että saataisiin muutoksia joukkueen esityksiin vaihtamatta joko valmentajaa tai pelaajia. Itsekkin tajuat varmasti, ettei koko joukkuetta voi vaihtaa, vaan kritiikki ja vaihtoruletti kohdistuu ulkomaanvahvistuksiin ja niinkuin yleistä on niin jopa valmentajiin. Karkkilassa valmentajan vaihto ei ole kuulunut kulttuuriin, mutta muilla paikkakunnillla sitä on käytetty. Ehkä pidät Harkimoa ja Jokereita epäammattilaisena orgnisaationa, koska siellä ainakin reagoidaan yleensä heti ongelmatilanteisiin. Nyt tietysti arvostelet, että mitä Jokerit kuuluu koripalloon, mutta kummatkin ovat mielestäni ammatilaisjoukkueita, koska kummassakin lajissa pelaajille maksetaan palkkaa. Liksat ovat kylläkin eritasoa, mutta ei Compossakaan kukaan pelaa ilman korvausta ja voin sanoa, että korvaukset ovat yllättävänkin suuria pelaajan tasoon nähden, mutta mitempä muuten heitä saadaan Karkkilaan.Jään odottamaan vastaustasi Nike, mutta älä vaivaudu pelkästään arvostelemaan minua, vaan kerro mitä nyt pitäisi tehdä. Stöötille voin kertoa, että hampaasi ainakin ovat kunnossa, mutta sinäkin voisit tuoda mielipiteesi julki ja kiitos enemmän kuin kolme sanaa.

Olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä Högfors Red Starsin kanssa ja kyllä tämä PEKKO on melkoinen velikulta, kun vähän antaa kritiikkiä hänen negatiivisesta asenteestaan, niin johan ollaan niin näreissään niin näreissään. Jos olet itse valmis kritisoimaan joukkuetta, niin ole myös valmis vastaanottamaan kritiikki kun sitä sinua kohtaan osoitetaan. Vähän nyt jotain positiivisuutta peliin, eihän tuollaista ainaista valittamista jaksa pidemmän päälle kukaan lukea.

Kaiken lisäksi kritiikkisi ja muutosvaatimuksesi joukkuetta kohtaan ovat täysin päättömiä ja ristiriidassa keskenään, joten koitapas nyt pultata se tuuliviiri kiinni edes johonkin suuntaan. Tänään siis haluat vaihtaa Nikkarisen, mikä on nyt tulkittavissa että antaisit Nikkariselle kenkää. Aiemmin kirjoitit kuitenkin että

En ole ollut erottamassa valmentajaa vaan ehdottamassa uutta työnjakoa.

Myös vahvistuksia parjaat tuon tuosta ja etenkin Rogers on saanut paskaa niskaan osaltasi, kuitenkin haluat pitää miehen joukkueessa...Tässä taas pieni lainaus

Wallery on minustakin ihan ok vahvistus...mutta puolustuksessa hän ei ole mikään ihmemies. Rogers taas on oikea vauhtikone, mutta 24 sekunnin hyökkäysajasta hänellä on pallo melkein joka hyökkäyksessä 16 sekunnin ajan.Kaikesta huolimatta pitäisin kummatkin.

Aiemmin olenkin tainnut sinulle PEKKO sanoa että en katso olevani oikea henkilö sanomaan mitä muutoksia joukkueeseen tulisi tehdä. En ole joukkueen valmentaja, valmennuspäällikkö tai TC:n hallituksessa, joten parempi lienee jättää vastuu muutoksista tai niiden tekemättä jättämisestä sille taholle jolle se kuuluu. Ainoa asia mitä Team Componentan fanina voin tehdä ja parhaiten auttaa joukkuetta on pirunmoinen kannustus, oli sitten taululla lukemat mitkä tahansa. En siis lähde arvostelemaan joukkueen toimintaa, eikä minulla tähän lienee oikeuttakaan, sillä enhän minä omista edes kausikorttia, mikä siis on edellytys sille että saa oikeuden arvostella ketä tahtoo ;)

Niin ja mitä joukkueen menoon tulee, niin Compohan on sarjassa nyt yhdeksäntenä tasapisteissä sijoilla 7. ja 8. olevien Katajan ja Tarmon kanssa. Tästähän siis on hyvät saumat vielä playoff-paikkaan, mikä on myös joukkueen tavoitteena. Tämä meno ei siis liene tiedä pelaamista sarjaporrasta alempana, vai olenko väärässä?

Mutta nyt katseet eteenpäin ja lauantaina olisi vastassa Kouvot, josta tuli kauden avauspisteet. Pistetilin kartuttaminen on siis taas kerran mahdollista, vaikkakaan helppoa se ei tule olemaan. Nyt on kuitenkin taas viikko aikaa treenata ja valmistautua kyseiseen otteluun, joten pelaajien pitäisi ainakin olla tuoreita.
 
Viestejä
694
Vs: Team Componenta 2007-2008

Nike sanoi:
Olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä Högfors Red Starsin kanssa ja kyllä tämä PEKKO on melkoinen velikulta, kun vähän antaa kritiikkiä hänen negatiivisesta asenteestaan, niin johan ollaan niin näreissään niin näreissään. Jos olet itse valmis kritisoimaan joukkuetta, niin ole myös valmis vastaanottamaan kritiikki kun sitä sinua kohtaan osoitetaan. Vähän nyt jotain positiivisuutta peliin, eihän tuollaista ainaista valittamista jaksa pidemmän päälle kukaan lukea.

Kaiken lisäksi kritiikkisi ja muutosvaatimuksesi joukkuetta kohtaan ovat täysin päättömiä ja ristiriidassa keskenään, joten koitapas nyt pultata se tuuliviiri kiinni edes johonkin suuntaan. Tänään siis haluat vaihtaa Nikkarisen, mikä on nyt tulkittavissa että antaisit Nikkariselle kenkää. Aiemmin kirjoitit kuitenkin että

En ole ollut erottamassa valmentajaa vaan ehdottamassa uutta työnjakoa.

Myös vahvistuksia parjaat tuon tuosta ja etenkin Rogers on saanut paskaa niskaan osaltasi, kuitenkin haluat pitää miehen joukkueessa...Tässä taas pieni lainaus

Wallery on minustakin ihan ok vahvistus...mutta puolustuksessa hän ei ole mikään ihmemies. Rogers taas on oikea vauhtikone, mutta 24 sekunnin hyökkäysajasta hänellä on pallo melkein joka hyökkäyksessä 16 sekunnin ajan.Kaikesta huolimatta pitäisin kummatkin.

Aiemmin olenkin tainnut sinulle PEKKO sanoa että en katso olevani oikea henkilö sanomaan mitä muutoksia joukkueeseen tulisi tehdä. En ole joukkueen valmentaja, valmennuspäällikkö tai TC:n hallituksessa, joten parempi lienee jättää vastuu muutoksista tai niiden tekemättä jättämisestä sille taholle jolle se kuuluu. Ainoa asia mitä Team Componentan fanina voin tehdä ja parhaiten auttaa joukkuetta on pirunmoinen kannustus, oli sitten taululla lukemat mitkä tahansa. En siis lähde arvostelemaan joukkueen toimintaa, eikä minulla tähän lienee oikeuttakaan, sillä enhän minä omista edes kausikorttia, mikä siis on edellytys sille että saa oikeuden arvostella ketä tahtoo ;)

Niin ja mitä joukkueen menoon tulee, niin Compohan on sarjassa nyt yhdeksäntenä tasapisteissä sijoilla 7. ja 8. olevien Katajan ja Tarmon kanssa. Tästähän siis on hyvät saumat vielä playoff-paikkaan, mikä on myös joukkueen tavoitteena. Tämä meno ei siis liene tiedä pelaamista sarjaporrasta alempana, vai olenko väärässä?

Mutta nyt katseet eteenpäin ja lauantaina olisi vastassa Kouvot, josta tuli kauden avauspisteet. Pistetilin kartuttaminen on siis taas kerran mahdollista, vaikkakaan helppoa se ei tule olemaan. Nyt on kuitenkin taas viikko aikaa treenata ja valmistautua kyseiseen otteluun, joten pelaajien pitäisi ainakin olla tuoreita.

Aamen :)

PS. on muuten perjantaina se peli
 
Viestejä
302
Jussi Eskola

Katselin viime viikon TV-peliä , jossa Karkkila hävisi Porvoolle. Pelistä jäi mieleen Karkkilan porukasta Jussi Eskola. Huippusuoritus ! Aivan uskomattomia kolmosia. Sama tahti tuntui jatkuvan Namikaa vastaan perjantaina. Mieshän on aivan eri planeetalta verrattuna siihen Jussiin , jonka näin Lappeenrannassa kauden eka kierroksella. On mukava nähdä tällaista . Jatka Jussi samaan tahtiin.
 
Viestejä
235
Vs: Jussi Eskola

timpo sanoi:
Katselin viime viikon TV-peliä , jossa Karkkila hävisi Porvoolle. Pelistä jäi mieleen Karkkilan porukasta Jussi Eskola. Huippusuoritus ! Aivan uskomattomia kolmosia. Sama tahti tuntui jatkuvan Namikaa vastaan perjantaina. Mieshän on aivan eri planeetalta verrattuna siihen Jussiin , jonka näin Lappeenrannassa kauden eka kierroksella. On mukava nähdä tällaista . Jatka Jussi samaan tahtiin.
Katsohan myös tarkasti Jussin edesottamuksia puolustuspäässä. Seuraa, miten jatkuvasti tönii, pitää kädestä kiinni, ym pikku- ja vähän isompaakin rikollista. Hankkimassa selkeästi kannuksia tullakseen valituksi Liigan ikävimmäksi pelaajaksi. Erittäin tyhmä pelaaja minun mielestäni. Tai sitten myöntää suoraan, että ei pysy puolustuksessa mukana muuten kuin tekemällä asiat rikollisesti. Jatkuvat virhevaikeudet todistavat, että tuomaritkin ovat osittain huomanneet Jussin pelityylin, mutta paljon jää myös viheltämättä.
 
Viestejä
150
Vs: Tuo Compon samettikätinen rakkikoira.

A sian tuntija sanoi:
Katsohan myös tarkasti Jussin edesottamuksia puolustuspäässä. Seuraa, miten jatkuvasti tönii, pitää kädestä kiinni, ym pikku- ja vähän isompaakin rikollista. Hankkimassa selkeästi kannuksia tullakseen valituksi Liigan ikävimmäksi pelaajaksi. Erittäin tyhmä pelaaja minun mielestäni. Tai sitten myöntää suoraan, että ei pysy puolustuksessa mukana muuten kuin tekemällä asiat rikollisesti. Jatkuvat virhevaikeudet todistavat, että tuomaritkin ovat osittain huomanneet Jussin pelityylin, mutta paljon jää myös viheltämättä.
Eskola on ollut viime ottelut huimassa vireessä kyllä. Heittotekniikassa potentiaalia piisaa. Ennakkoluulottomia suorituksia, joilla nostanut joukkueensa taisteluun toistuvasti. Mutta sorkkaeläinkoplaajalla on kyllä pointti kirjoituksessaan. En tiedä paljonko Eskolan ennakkoluulottomuudesta karsisi pois jos ottaisi hieman järjen käteen yleispelaamisessaan. Tekee itselleen ja joukkueelleen paljon hallaa sillä, että hiiltyy aivan järjettömän herkästi, eikä pysy peli kasassa enää sen jälkeen. Viimepelissä olisi voinut hyvin käytöksellään lentää suihkuun jo erä aikaisemmin, mikäli tuomarit olisivat olleet yhtään vähemmän vastaanottavaisia Eskolan tarkoituksella peliä rikkovalle käytökselle. Miehellä olisi potentiaalia vaikka mihin kun vain kohdistaisi vimmansa pelaamiseen eikä vastustajan sättimiseen, ruhjomiseen, tuomareille valittamiseen - ja mikä kenties kaikista paljastavinta, vastustajan valmentajan kanssa suukovun käymiseen. Vei Lappeenranta-ottelussa Mika Turunen Eskolaa taktisesti kuin märkää rättiä. Joku pienen miehen kompleksi välittää kaiken maailman naljailuista? Juuri kun Compo olisi kipeimmin Eskolaa tarvinnut ei tätä ollut enää käytettävissä, kun oli vikuroinut itsensä ulos pelistä.

Heittokädessä Eskolassa on aineksia pitkälle. Vielä kun pää ymmärtäisi saman eikä tuntisi tarvetta olla kiinni kanssaihmisten rinnuksissa joka asiasta. Se kuuluisa sanonta "oma peli, oma peli" kannattaisi Karkkilassa Jussin kofeiinimukiin painattaa. Joukkuepelillisesti rakentavalla kokonaissuorituksella Eskola olisi noilla heitoilla helposti liigan suurimpia nousevia tähtiä. Ei kaiketi tekisi pahaa joukkueenkaan menestykselle.
 
Viestejä
256
Vs: Team Componenta 2007-2008

Nike sanoi:
Olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä Högfors Red Starsin kanssa ja kyllä tämä PEKKO on melkoinen velikulta, kun vähän antaa kritiikkiä hänen negatiivisesta asenteestaan, niin johan ollaan niin näreissään niin näreissään. Jos olet itse valmis kritisoimaan joukkuetta, niin ole myös valmis vastaanottamaan kritiikki kun sitä sinua kohtaan osoitetaan. Vähän nyt jotain positiivisuutta peliin, eihän tuollaista ainaista valittamista jaksa pidemmän päälle kukaan lukea.

Kaiken lisäksi kritiikkisi ja muutosvaatimuksesi joukkuetta kohtaan ovat täysin päättömiä ja ristiriidassa keskenään, joten koitapas nyt pultata se tuuliviiri kiinni edes johonkin suuntaan. Tänään siis haluat vaihtaa Nikkarisen, mikä on nyt tulkittavissa että antaisit Nikkariselle kenkää. Aiemmin kirjoitit kuitenkin että

En ole ollut erottamassa valmentajaa vaan ehdottamassa uutta työnjakoa.

Myös vahvistuksia parjaat tuon tuosta ja etenkin Rogers on saanut paskaa niskaan osaltasi, kuitenkin haluat pitää miehen joukkueessa...Tässä taas pieni lainaus

Wallery on minustakin ihan ok vahvistus...mutta puolustuksessa hän ei ole mikään ihmemies. Rogers taas on oikea vauhtikone, mutta 24 sekunnin hyökkäysajasta hänellä on pallo melkein joka hyökkäyksessä 16 sekunnin ajan.Kaikesta huolimatta pitäisin kummatkin.

Aiemmin olenkin tainnut sinulle PEKKO sanoa että en katso olevani oikea henkilö sanomaan mitä muutoksia joukkueeseen tulisi tehdä. En ole joukkueen valmentaja, valmennuspäällikkö tai TC:n hallituksessa, joten parempi lienee jättää vastuu muutoksista tai niiden tekemättä jättämisestä sille taholle jolle se kuuluu. Ainoa asia mitä Team Componentan fanina voin tehdä ja parhaiten auttaa joukkuetta on pirunmoinen kannustus, oli sitten taululla lukemat mitkä tahansa. En siis lähde arvostelemaan joukkueen toimintaa, eikä minulla tähän lienee oikeuttakaan, sillä enhän minä omista edes kausikorttia, mikä siis on edellytys sille että saa oikeuden arvostella ketä tahtoo ;)

Niin ja mitä joukkueen menoon tulee, niin Compohan on sarjassa nyt yhdeksäntenä tasapisteissä sijoilla 7. ja 8. olevien Katajan ja Tarmon kanssa. Tästähän siis on hyvät saumat vielä playoff-paikkaan, mikä on myös joukkueen tavoitteena. Tämä meno ei siis liene tiedä pelaamista sarjaporrasta alempana, vai olenko väärässä?

Mutta nyt katseet eteenpäin ja lauantaina olisi vastassa Kouvot, josta tuli kauden avauspisteet. Pistetilin kartuttaminen on siis taas kerran mahdollista, vaikkakaan helppoa se ei tule olemaan. Nyt on kuitenkin taas viikko aikaa treenata ja valmistautua kyseiseen otteluun, joten pelaajien pitäisi ainakin olla tuoreita.
Kerron Nike yhden vinkin sinulle. Vaikka sinulla ei olekkaan kausikorttia niin käyt varmasti katsomassa pelejä, kun niin tietävästi kirjoitat, niin tule ulos ennen peliä ja puoliajalla, niin kuulet miten "positiivista" palautetta KATSOJAT, niin kai niiksi heitä pitää kutsua, kun fanit eivät anna negatiivista palautetta joukkueesta, kuten täällä olet toitottanut, niin huomaat, että monet muutkaan eivät ole tyytyväisiä joukkueen esityksiin.
Kuten olen sanonut Rogersissa on potenttiaalia, enkä häntä olisi vaihtanut kauden alussa, mutta kuten olet huomannut hän tekee itselleen vain tilastoja ja jossei valmentaja saa häntä kuriin niin jäljelle ystävä hyvä jää vain kaksi vaihtoehtoa, valmentajan vaihto tai pelaajan vaihtaminen. Nyt ilmeisesti pelaajaa on puhuteltu ja jossei tahti muutu niin saa lähteä.
Mitä tulee Tanniin niin tiedän hänestä isäni kautta, joten se siitä. Sanoit että Liesmalalla on oikein valmentaja tutkinto. No niitähän ei monella suomenmaassa olekkaan. Hän voi hyvin opetella valmentamista joukkueessa, mutta korkeintaan seurata ja opetella, koska kakkoskoutsin pitää enemmän pelin aikana puuttua pelin sisäisiin ongelmiin, siksi haluan vahvemman persoonan eli Tannin tähän tehtävään. Karkkilassa ei Koriskulttuurin koskaan ole kuulunut kunnon kakkoskoutsi, vaan enemmän hän on toiminut juoksupojan roolissa( Kaksi vahvaa persoonaa Hakamaa ja nyt Nikkarinen)
Mitä tulee Eskolaan, niin viimepelissä tuomari antoi armon käydä oikeudessa, eikä antanut Eskolalle tekua. Pelityylistä huolimatta pidän tyypistä. Ehkä hänestä saisi todella enemmän irti, jos keskittyisi vielä enemmän pelkään pelaamiseen. Lähtee liiaksi mukaan provosointeihin.
Mitä Nike tulee sarjasijoitukseen, niin minua valitettavasti kiinnostaa vai mikä se on, kun kausi on loppu. Muutama tappio niin olemme tosi syvällä.Mitä tulee jatkuvaan negatiivisuuteeni, niin se johtuu yksinkertaisesti vain siitä etten ole tyytyväinen peliin. Haluan, että jatkossakin joukkue pelaa ylintä sarjatasoa. Itselläni on vain sellanen pelko, ettei sponsoreiden mielenkiinto riitä divariin asti, jos sinne jäädään moneksi vuodeksi. Koripallo on kuitenkin saannut vuosien aikana kaiken huomion ja muut urheilulajit ovat jäänneet jalkoihin. Minua koripallonystävä tämä ei niin suuresti häiritse, mutta tiedän että pinnan alla kiehuu. Voit Nike seuraavaksi viedä kaikki kommentit täältä mukanasi hallituksen kokoukseen, kun pidät tätä palstaa, aivan liian suurena vaikuttajana. Tämä nyt kuitenkin on vain mielipidepalsta. Hyvää pikkujoulua sinullekkin.
 
Viestejä
33
Vs: Team Componenta 2007-2008

PEKKO sanoi:
Tiedän Tannista paljonkin ja olen nähnyt hänet tositoimissa valmentaja

PEKKO sanoi:
Mitä tulee Tanniin niin tiedän hänestä isäni kautta, joten se siitä.

Minä vuonna ja missä joukkueessa olet nähnyt Tannin tositoimissa vai oliko se sittenkin isäsi kun näki? ;D
 
Viestejä
72
Vs: Team Componenta 2007-2008

PEKKO sanoi:
Mitä tulee Tanniin niin tiedän hänestä isäni kautta, joten se siitä. Sanoit että Liesmalalla on oikein valmentaja tutkinto. No niitähän ei monella suomenmaassa olekkaan.

Mitä tulee Eskolaan, niin viimepelissä tuomari antoi armon käydä oikeudessa, eikä antanut Eskolalle tekua.
Sen verran vain että kyseessä on korkein mahdollinen valmentajatutkinto suomessa ja Eskola sai tekun lappeenrantaa vastaan. :)
Ja Veiko Tannista ei ole sm-sarjaan vastuu valmentajaksi ennen kuin on opiskellut englantia. Tai sitten otetaan joukkueeseen jenkkien sijasta virolais palloilijoita. :)
 
Viestejä
2
Vs: Team Componenta 2007-2008

Olen aina silloin tällöin seurannut Karkkilan keskustelupalstaa ja yllättynyt, ettei Jarkko Kyllösestä ja hänen potentiaalistaan ole juurikaan mainintoja. En ole nähnyt hänen pelejään Karkkilassa yhtä TV peliä lukuunottamatta, mutta aikanaan useamman kerran Topossa (siis kun ei ollut loukkaantunut). Hänen pelinsä oli varmaa ja tasapainoista joukkueelle pelamista. Kyllönen ei Topossa esittänyt huikeita yksilösuorituksia ja heittikin maltillisesti. Mutta hänen kentällä ollessa kenttätasapaino oli aina hyvä, pallo liikkui ja joukkuepeli toimi.

Miten Kyllönen on pelannut Karkkilassa? Keskustelun perusteella näyttäisi siltä, että häntä tarvitaan sekä pelin rauhoittajana että joukkuepelin moottorina (ks. Rogers ja Eskola -keskustelu).
 
Viestejä
1
Vs: Team Componenta 2007-2008

Gilpertti sanoi:
Sen verran vain että kyseessä on korkein mahdollinen valmentajatutkinto suomessa ja Eskola sai tekun lappeenrantaa vastaan. :)
Ja Veiko Tannista ei ole sm-sarjaan vastuu valmentajaksi ennen kuin on opiskellut englantia. Tai sitten otetaan joukkueeseen jenkkien sijasta virolais palloilijoita. :)
piti oikein rekisteröityä tämän keskustelun vuoksi. En ole Pekon kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta Tannista olen. Onhan hän kuitenkin Viron koripallokulttuurin kasvatti ja saannut oppinsa Tartosta. Eihän häntä voi edes verrata Anssiin samana päivänä. Mitä luulet merkitsevät, että jollain on korkein mahdollinen valmentajatutkinto Suomessa. Voin kertoa sinulle, että 40 vuoden kokemuksella koripallosta se ei merkitse mitään! Näkisin itsekkin Veikon mielelläni Compon valmentajana ja mitä tulee virolaisiin pelaajiin, niin kiitos heitä karkkilaan mieluummin kuin jenkkejä. Onhan Tanni kauan Suomessakin jo viihtynyt, että kyllä minä ainakin olen nähnyt hänen valmentavan jopa Karkkilassa. Olen muuten nähnyt Anssinkin ja no se on sitten toinen tarina. Pekolle terveiset, että hieman positivisuutta välillä kirjoituksiin, vaikka en kyllä itsekkään ole tyytyväinen siihen miten joukkue on rakennettu enkä varsinkaan siihen miten se pelaa tällähetkellä.
 

KaU

Viestejä
226
Vs: Team Componenta 2007-2008

Minun mielestäni Eskola on yksi Compon kantavista voimista heitollaan ja PUOLUSTUKSELLAAN. Viime pelissäkin kalasti ainakin kolme virhettä vastustajalle. Koripalloon mielestäni kuuluu pieni töniminen, kädestä kiinnipitäminen ja Small-talk vastustajan PELAAJIEN kanssa ym. joka hieman järkyttää vastustajan mielenrauhaa. Mutta suukovun käyminen vastustajan valmentajan kanssa ja tuomarille valittaminen (ainahan vähän voi ;D) voisi jäädä pois. Minä itse tykkään koripallosta, joka on agressiivista, nopeaa, ennakkoluulotonta ja uhrautuvaa, ja Jussi kyllä edustaa juuri tätä pelityyliä, joten itse nautin pelistä, kun Jussi on kentällä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös