Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.

S_F

Viestejä
37
BabyBlue sanoi:
itteeni kolahtaa bigin juicy ja sit hold ya head mis feattaa bob marley
eiks se hold ya head ole sillä uudella levyllä? sehän tais olla ''remxi'' biisistä suicidal thoughts....(?) ???
 
Viestejä
275
uskoisin juu et on uudel levyl, saattaa olla remixi, ite en oo pahemmi toho biggien tuotantoo perehtyny :D
 

IsoT

Huhujen mukaan 50 Cent suomeen marraskuussa!!! Ketkä meinaa mennä kattoon???
 
Viestejä
1 277
keikalla ikäraja? enkä varmaa muutenkaa pääse kattoo  :(


ps en ees tykkää 50 centistä
 
Viestejä
1 270
IsoT sanoi:
Huhujen mukaan 50 Cent suomeen marraskuussa!!! Ketkä meinaa mennä kattoon???

Eiköhän sitä tule mentyä. Ei kyllä suurin suosikki mulle tuo Fifti mutta tarpeeksi kuitenkin. Ja kun pännii vieläkin kun jäi Kanye Porin Jazzeilla väliin niin ei tämän voi antaa jäädä väliin.
 

spinmaster

kuka on se heppu joka aina heiluu satunnaisissa rapmusavideoissa? esim. Outkastin the way you move videossa se laskeutuu sateenvarjolla sinne saliin. Käy naurattaa se jätkä ;D
 
Viestejä
1 277
oon nähny sen josai muussaki videos mut en muist misä mut se jätkä on lol
 
Viestejä
1 270
En kyllä muista tota videota, mutta luulisin että puhutte tästä miehestä:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=farnsworth+bentley&meta=
 

spinmaster

Joopa joo sanoi:
En kyllä muista tota videota, mutta luulisin että puhutte tästä miehestä:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=farnsworth+bentley&meta=
no sehän se :)
 
Viestejä
4 017
Joopa joo sanoi:
Eiköhän sitä tule mentyä. Ei kyllä suurin suosikki mulle tuo Fifti mutta tarpeeksi kuitenkin. Ja kun pännii vieläkin kun jäi Kanye Porin Jazzeilla väliin niin ei tämän voi antaa jäädä väliin.

Kyllä, Hartwallilla ollaan marraskuun kolmas, fo sure!
 
Viestejä
354
Kuinkas moni on täällä nähnyt sen 50 centin leffan? Oliko minkälainen?
 

IsoT

Taavi sanoi:
Kuinkas moni on täällä nähnyt sen 50 centin leffan? Oliko minkälainen?

Katoin sen just sunnuntaina... Ihan hyvä leffa se oli vaikka sitä onkin haukuttu aika reipaasti... Kannattaa kyl kattoo....
 
Viestejä
4 017
Uuh. Ois itekkin pitäny ottaa suoraan ennakkomyynnistä, eikä mistää menolipun varauksesta. Toivottavasti ny liput tulee.
 

IsoT

Myös mulla lippu tilattuna... Tää vaan ei voi jäädä näkemättä kun The Game, Talib Kweli ja KanYe West jäi näkemättä...
Myös Rap SM:ät seuraavana päivänä.. Eli koko viikonloppu menee Helsingissä... Eikä vielä tiedossa, et ketä ulkomaalaisia sinne tulee....
 

CB4

Viestejä
710
Mä ainakin odotan innolla ketä G-Unitist Fifty ottaa messii keikalle. Vähän vaa vituttaa ne mun paikat :mad: Kyl siitä lavan näkee mut voi olla vähän korkeel... :mad:
 
Viestejä
1 270
Samoin, nyt liput varattu. Mistä katsomoista täällä muut saaneet liput? Kuinkakin läheltä? Itse yläkatsomosta, toivottavasti sieltä tosiaan edes jotain näkee...

Jostain kuulin, että liput myytiin kahdessa tunnissa loppuun, ja että lauantaille olisi myös tulossa keikka. Muut kuulleet samaa?
 

CB4

Viestejä
710
En ole kyllä kuullut et vetäis kaks keikkaa mut itelläniki on tosiaan liput kans siel yläkatsomos, mut pitää tyytyy niihin ku ei parempia saanu. Pääasia et ees pääs koko keikalle!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös