Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
No unohtui kertoa keilailusta, että nyt olen saanut kaksi seuraajaa veteraanien kahdellä kädellä keillaajien mestaruustaisteluun. Siitä se aate leviää. Pieni etumatka vielä on mulla. Ei kyllä ole mulla kovin hyvin keilailu onnistunut.

Huomisen kohokohta on oman seuran tilikokous. Olen nimittäin tilintarkastaja eli nykyisen hienommalta nimeltään toiminnan tarkastaja. Valitisivat minut toiseksi, koska olen niin luotettava. Eli uskon kaiken mitä kerrotaan. No kävinpä kaiken läpi. Kaikki kuitit luin. Yllätän kaikki huomisessa kokouksessa. Paljastuksia tulossa. Lukekaa maanantain Ilta-Sanomat. Paljastan teille kuitenkin jo etukäteen. Yksi kuitti oli väärin numeroitu.
 
Viestejä
240
Vaasalainen ohjeisti Ilkka-Pohjalaisessa vanhempia kertomaan lapsilleen minkälainen pukeutuminen voi antaa väärän viestin vastakkaiselle sukupuolelle.

Nainen raiskataan kun hän käyttää paljastavia asuja ja mies hakataan sekä ryöstetään kun hän on kännissä?
Molemmat viestittävät hyväksikäyttäjän näkökulmasta samaa asiaa? Vai?
 
Viestejä
1 593
Meikäläinen on ollut tosi paljastavissa shortseissa. Ei ole kyllä kukaan nainen ahdistellut. Varmaan jos laittaisi ison kesäkurpitsan housuun tilanne olisi toinen.

Mullahan on erikoinen lahjakkuus eli haistan , jos naisella on menkat päällä. Eipä siitä ole mitään hyötyä ollut.
 
Viestejä
1 593
Huomenna Helsinkiin ja urheiluviikonloppu edessä. Töissä kun kerroin luulivat, että lähden maratonia juoksemaan. Polvet on niin huonossa kunnossa, että ei näillä enää ketään naista karkuun juosta. Eikä enää polvillaan pysty kosimaankaan.

No kaverin kanssa huomenna HIFK-Kärpät peli ja lauantaina Huuhkajien peli. Vaikea sanoa kenen puolella olen.

Ihmettelen noita sponsoroiituja lentoja. Savonlinnaan taattiin 4500 e virolaisyhtiölle edestakaisesta lennosta. Mukana oli 3 matkustajaa ekalennolla. Ei tuohon koneeseen, kyllä 20 matkustajaa enempää mahdu. Eli n. 220 e/henkilö ja 110 e/henkilö yhteen suuntaan. Ihan kilpailukelpoinen hinta. Halvalla Viron pojat lennättävät suomalaisia. No Hesarin jutun mukaan vanha kone. Ja varmaa tuloahan tuo on, mutta ei toki kovin järkevää maksasjalle. Mutta nyt on varmistettu ensi kesän oopperajuhlille tulijat.
 
Viestejä
240
Porukat varmaan lukee vain Suomen Kuvalehteä, joten kirjoitukseni eivät todennäköisesti avaudu teille. No minun kuplassani tapahtui tällä viikolla:
Aika monta Lauri Boy joutui hylkäämään ennen kuin löytyi sopiva hänen henkiseen ikäänsä.
Minäkin olen rakastunut useisiin naisiin mutta ei ole rahat riittäneet kukkasiin ja glamouriin.
Rakastuminen on prosessi vai mitä Minttu?
 
Viestejä
19 536
Rakastuminen on helppoa ja varmaankin mukavaa. Ainakin sellaisille, kuten Joku A.V., joka on rakastunut vain itseensä.....

Itseensä rakastumisessa on monia hyviä puolia, kuten esim. se, että aina saa vastakaikua ja olo tuntuu aina onnelliselta, kun ei ole pelkoa siitä, että jäisi yksin ja hylätyksi.....

Itsekin olen ajatellut, että alkaisin rakastaa vain itseäni. Se on varmasti helppo aloittaa vaikka siten, että kehuu vain itseään ja vetää työhaalarit päällensä ja alkaa tehdä ns. " muka töitä ", jotka kaikki pitää kuvien kera somettaa kaikille....." Muka työt " ovat sitenkin kivoja hommia, että niistä ei ainakaan yhteiskunta saa mitään tuloja....kaikki omaan pussiin vaan....

No kuitenkin mukaviin asioihin sitten. Lohen loimotin jo aikaisin iltapäivästä. Sitten käytiin yksillä synttäreillä ja äsken rillasin possuu ja kannaa. Pari munkkiolutta ja eläminen tuntuu taas melkein elämisen arvoiselta...

Ja Vekelle voimia polvien suhteen. Kun pääset tähän samaan ja onnelliseen tilaan, jossa oikeastaan polvia ei ole tunnistettavissa lainkaan, vaan jotain metallia ja muovia vaan pyörii nivelien paikoilla, niin kivut ovat poissa ja pääset taas uudelleen takaisin urheiluelämään ja tekemään suuria sankaritekoja Isänmaan puolesta......Ja me heokompiosaiset saamme lukea tuloksiasi Maakunnan ykköslehdestä kateellisina.
 
Viestejä
240
Tällä viikolla olen jatkanut suhdeterapian pähkäilyä naisnäkökulmasta:
Ihastuin renttuun mutta olisin ehkä saanut insinöörin. Katkeroituminen?
Otin turvallisen hissukan kun halusin hallita. Kyllästyminen?
Olen akateeminen ja otin akateemisen. Tylsistyminen?
Metsästin jääkiekkoilijaa mutta sain säbäkaverin. Halpa kopio?

Miehillähän asiat eivät ole em. monimutkaisia. Heillä on parisuhteen osalta aina valttikortti käytettävissä ja sen nimi on ”renttu”.
Juliet Jonesin Sydän sen toi meille kaikille tiedoksi. ”Miksi naiset rakastuvat aina renttuhin.”

Sanon nyt suoraan: otan tänään kännit!
 
Viestejä
2 831
Irwin lauloi joskus Rentun Ruususta. Se lauloi myös, että Tippa ei tapa,ämpäriin ei huku. Molemmat on totta, rentulla on ruusu, ja ämpäriinkään ei huku. Siitä tulikin mieleeni, että naiset on kyllä ihania, näin miehen näkökulmasta. Naisilla on monia etuja, mitä miehillä ei ole, sellasiakin, mihin miehet iskee silmänsä jo kilometrin päästä. Sitä oon myös monesti miettiny, että mitä ne naiset kahtoo ensimmäisenä miehissä? Kymmeniä vuosia oon miettinä, mutta vieläkään en oo ihan saanu selville.. ;) Jytkyt.. Jos nätnekki vetäs eilen kännit, niin pittää ihan kysästä, jotta onko joutuna tasottelemaan tännään? Mänikö ihan kotisohvalla kalsarit..?

Syksy tulloo, ja illat pimenöö, joten mikäpä ois parempi kun kääriytyä kylpytakkiin, ja avata, oikein sihauttaa, kylmä tölkki jääkaapista. Karhuntaljaa mulla ei ole, vaikka kovasti oon harkinna sen hankkimista.. Giniä vähän saunan jälkeen, ja ennenkin sitä. ja sitten,ruuatkin on jo valmiina, valmista ostin mökiltä tullessa paikallisesta marketista. Autonkin pesetin, nyt kiiltää sekin. Mutta ennen sitä, pittää käyä lotto oikein voimalla russauttamassa sissään niin jotta oikein kippeetä tekkee, siitä tietää jotta voitto tulloo... Veken numerot näin viime yönä unissa, joten ei tarviis ees kysyä, mutta kysyn kuitennii..

Kiirettä on pitänä, mutta nyt suapi hengähtää viikonlopun.. Joten, kioskille loton vientiin, ja paikalliseeen parille (katsastamaan tarjonta), ja sitten lauteille, löylyille.. Ilman kylpytakkia. Puksutellaan, jytkytellään, ja paukutellaanhan ;) Ja miten veken keilat mäni, kaatuko? JOE on tietysti olutta juona taas, ja rillanna lohta, vai oliko lohi pöntössä kypsenemässä... ;)
 
Viestejä
19 536
Ei tässä sentään mittään juoppoja olla ja olutta joka ilta litkitä. Eilen otin muutaman, kun rillasin. Makkaroita ja nakkeja vaan.... Lohtahan ei oo varraa köyhän pieneläkeläisen ihan joka viikko loimottaa. Yhen kirveenterän kunnostin tännään ja haravoin taloyhtiön pihalta koivunlehtiä. Eilen tein saman homman ja tännään oli tullu saman verran lissää. Huomenna taas varmasti sama perhanan homma.
 
Viestejä
1 593
No minäkin olen pyrkinyt pitämään 2 päivää, etten olutta ota.

Säälittää tuo Sanna Marinin tilanne. Selkeästi jonkunlaine kriisi olemassa. Tekisi Sannan mieli pari olutta ottaa. On vain niin laiha, että yhdenkin oluen otto voi aiheuttaa alkoholikriisin.
 
Viestejä
2 831
Sannalle voisi laittaa mänemään laatikollisen paikallista giniä, niin tiiä vaikka kuhtuisi illanistujaisiin, ja tiijä vaikka saulille vinkkaisi, että pistäisi linnan juhliin kutsun tulemaan.. Lauantaita taas puksutellaan, mutta jumankauta, kun pittää iltavuoroon lähteä, ei saunaankaan kerkiä.. ja huomennahin on töitä, vaikka on pyhä..

Lotto pittää kuitenkin russauttoo sissään tännäänkin, ja toivoa, että jyssähtää voitto.. Sitten pittää vaan jytkytellä kohti keskiviikkoa, kun pallonpompottajilla on peli taas ;) Puksutellaanhan, ja muistakee, karvareuhka päähän, pakkasta on..
 
Viestejä
19 536
Mie alan kohta loimottaa lohta. Karjalanpaisti hirven-/ possunlihoilla on ollut jo melkein kolome tuntii uunissa muhimassa.

Just imuroin ja kaikki tiskitkin hoidin koneeseen ja pistin pyörimään....Kyllä on eukon kiva tulla kotiin iltavuorosta, kun kaikki on jees.

No itestä en ihan varma enää silloin kaheksan jälkeen voi olla......:D
 
Viestejä
240
Koita tsempata, niin kuulet tuoreeltaan kehut! :)
Kehuja odottelin jo tänään minäkin mutta kun ei alkanut kuulumaan läksin saunaan. :cool:
No onhan se perjantai viikon päästäkin.
 
Viestejä
2 831
Kiirettä pitänä itelläkin, ei maha mittään. Pittää lähtee juoksulenkille, ja katella, onko uus areena vielä pystyssä. Paukutellaan.
 
Viestejä
19 536
Ruokaa tässä teen ja olutta otan. Repikää siitä te työtätekevät ja muutenkin rasitetut ja orjuutetut.....Toki koko viikon olen metsähommissa käynyt vähintään sen kolme-neljä tuntia päivässä....Joten enköhän ole olueni ansainnut....

Ja nyt wimi se veeperi sivvuun ja tänne huutelemaan jonniinjoutavvii niin vielä meidän elävien kuin edesmenneidenkin jäsenten kustannuksella tai vaan iloksi....

Sitä paitsi suurin osahan meistä on ainakin joskus ollut rakastunut. No jotkut sentään vaan itseensä, mutta kuitenkin.....Ei se siis mitään niin helkkarin ihmeellistä voi olla.....:D Jos siis oikein muistan.....
 
Viestejä
19 536
Kyllä se vaan on rehellisesti todettava, että meikäläinen on jo kaavoihinsa kangistunut, enkä myöskään pysy ollenkaan ns. ajan hermolla....

Pitäisikö minun esim. tietää, kuka on Mari Valosaari? Hänellä on kuulemma menossa avioerokohu.....Ei helvetti näitä uutisia....Hermo mennee näihin toimittajjiin ja lehtiin. Pitäkää kaikki Marit, Valopäät, Valosaaret ja muutkin jonniinjoutavat ja pitäkää myös tunkkinne!

Eri asia sitten on, että on kerrottu entisen ja nuoruudenaikaisen seksi-idolini Kirsti Vallasvaaran kuolemasta....Hitto, että voi ihminen olla nuorena naisena seksikäs. Jo ne huuletkin......
 
Viestejä
2 831
Naiset on kauniita. Niin on kaunis ajatus myös siitä, että illalla lämpiää sauna, aukeaa kylmä huurteinen samalla, kun kiuas sihahtaa ja löyly lempeästi höyrähtää. Kiirettä ei pitäs olla keksittykään ees, vaan kun on koko ajan kiire, eikä ees ite aiheutettu. Saunassa jytkähtää niskat auki, ja selkä rusahtaa paikoilleen, ainakin toivottavasti. Hieroja pitäs olla, mutta kun ei oo.

No mutta, mitteepä tässä muuta, kun ihmetellä vaan ja katella suomi- ruotsi kiakkopeliä, jonka hurrit varmaan voittanoo.. Ja ihmetellä, jotta mitenkä ihmeessä nuo pallonpompottajapojat saatas pellaamaan kunnolla koripalloa, tai lähinnä, jotta tiukempi kuri ois joukkuueessa... Pitäs varmaan meijän perustaa 4 henkinen valmennustiimi, minä, JOE, veke, ja sitten joku kaunis nainen siihen vielä mukkaan, niin alakas pojilla peli kulkea.. nätnekkihin on varmaan sammoo mieltä..`

Valaisevia ajatuksia ootellessa.. Jytkytellään ja puksutellaan!
 
Viestejä
1 593
Tänään työpaikan porukan kanssa keilailua. Oli mukavaa. Kilpailtiin muiden hallipaikakuntien kanssa. Ei ollut nyt meikäläisellä ihan parasta suoritusta, kun vähän säästelin huomiseen isopalkintoisen kilpailun karsintaan. Viimeksi tuli 80 e, mutta tällä hetkellä näyttää siltä ettei tule mitään.

Viimeinen vuosi työelämässä käynnistyi. Pikkuisen tuntuu haikealta jo nyt, kun tiedän miten kaivattu ja tarpeellinen henkilö olen. Joe osaa varmaan antaa neuvoja miten viimeinen vuosi kannattaa käyttää. Ja miten sopeudutaan eläkkeelle. Toki Joe oli siinä asemassa, että kukaan ei uskaltanut hänelle enää viimeisenä vuotena mitään sanoa. Oli niin kärttyinen.

Fiillarimummoa olen koko ajan seurannut. Ihan uskomaton tarina. Lieksasta Malagaaan pyörällä Ja nyt kohta loppumassa. 60-vuotinen nainen. Ikinä en pystyisi. Eikä kukaan koko koriscomissa. Ensi kesänä voi olla pikkuisen jonoa naisen grillikioskilla Lieksassa.
 
Viestejä
5 329
En tiedä mistä tytöstä te puhutte . Mutta kova suoritus . Keilausta en ymmärrä . Tänään vähän puita kaadoin . Ja naiseni ja meidän vauvan kanssa metsässä kävelyä . Niin 10 viikon ikäinen koiran pentu . Hän lähti iltavuoroon . Minä jäin vahtimaan . Ja weperissä on rimsuluita .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös