Koripallo.com

Lauri Markkanen - mies ja legenda

Viestejä
279
Minä olen elänyt Kurrin, Tikkasen ja Selänteen änäri urien mukana ja henkeen sekä vereen lätkä jätkä niin nyt tämä on kuitenkin aivan omissa sfääreissä oleva suoritus. Pakko nostaa kypärä aivan kattoon Markkasen saavutuksen takia enkä puhu All Star valinnasta vaan koko urasta jonka hän on luonut.
 
Viestejä
460
Minä olen elänyt Kurrin, Tikkasen ja Selänteen änäri urien mukana ja henkeen sekä vereen lätkä jätkä.

Se on helvetin hienoo hei. Saisko näille oman topicin kun ei kiinnosta ei sitte hevon yhtään. Mua kiinnostaa miten Laurilla menee ja miten se pärjää.
 
Viestejä
4 028
Se on helvetin hienoo hei. Saisko näille oman topicin kun ei kiinnosta ei sitte hevon yhtään. Mua kiinnostaa miten Laurilla menee ja miten se pärjää.

Olen täysin samaa mieltä, jokaisen viestin on kosketettava ainoastaan Lauri Markkasta, tarkasti analysoiden. Palstan suuri ongelmahan on aina ollut viestien suuri määrä, Ylläpitokin on luultavasti joutunut tästä johtuen harkitsemaan leipätyöstään luopumista.

Sen verran tuohon napowan viestiin vielä, että itsekin olin aikanaan kova kendofani, tämän vuosituhannen puolella olen pikkuhiljaa fiksuuntunut. (asiasta voi toki olla monia mielipiteitä :D )
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453
Hanno Möttölän 20 minuutin haastattelu Laurista Maikkarilla.

 
Viestejä
1 818
862B0D97-863F-4D2C-BA4A-7AB1CF2FA952.jpeg
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453
Pelkkä peliin osallistuminen ei kuitenkaan riitä, vaan Markkanen haluaisi mukaan myös tähdistötapahtuman donkkikisaan.

Keskusteluja asiasta on kuulemma käyty.

”Eiköhän se tässä muutaman seuraavan päivän aikana selviä”, Markkanen sanoi tiistaina suomalaismedian yhteisessä videopuheluhaastattelussa.

”Ei sinne ihan kaikkia halukkaita aina oteta. Kauden aikana on pitänyt antaa näyttöjä, mihin kutsutaan.”
 
Viestejä
1 322
Donkkikisaan osallistujat ilmoitettiin jo viikko sitten. Tosin nyt tänään yksi osallistuja vaihdettiin. Tuskin Lauri mukana.

katso liitettä 2979

Ok mielenkiintoista. Onkohan Lauri edes kolkkikisassa sitten tai taitokisassa? Joku taisi sanoa että muutama muu Utahin pelaaja (Clarkson ja joku) olisi mukana taitokisassa. Hassua jos Lauri ei olisi jossain noista mukana kun peli on Utahissa ja moni Utahin fani on Laurille antanut ääniä että Lauri pääsi sinne.
 
Viestejä
2 415
Ok mielenkiintoista. Onkohan Lauri edes kolkkikisassa sitten tai taitokisassa? Joku taisi sanoa että muutama muu Utahin pelaaja (Clarkson ja joku) olisi mukana taitokisassa.

Lauri oli rookie vuonna jo skills kisassa Chicagossa mukana, joten tuskin nyt on mukana. Tosin tuolloin aikoinaan tuo kisa oli yksilökisa, kun viime vuonna oli kolmen hengen joukkueet.. Mutta todennäköisesti kotikaupungin Utahilla joku joukkue tuossa kisassa.

Hetki sitten Utah yritti kovin saada Beasleytä mukaan kolkkikisaan, joten uskoisin että tuohon kisaan Beasley todennäköisempi osallistuja kuin Lauri.

 
Viestejä
1 322
Hetki sitten Utah yritti kovin saada Beasleytä mukaan kolkkikisaan, joten uskoisin että tuohon kisaan Beasley todennäköisempi osallistuja kuin Lauri.

Nyt kun Beasley kaupattiin pois niin toivottavasti Lauri on kolkkikisassa Beasleyn tilalla. Olisi vähän outoa jos pelaaja joka ei ole All-Star peliin valittu pelaaja, eikä kotijoukkueen pelaaja ja silti osallistuisi siihen kisaan. Eli jos se ei ole lukkoon lyöty juttu niin tuskin Beasley siihen lopulta osallistuu. Beasley saattaa muutenkin haluta totutella uuteen asuinympäristöönsä sekä uuteen joukkueeseensa. Se kisa kaipaisi isäntäjoukkue Utahin edustajaa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453

In addition, Curry, Durant and Williamson will be replaced as starters in the NBA All-Star Game by three players who were previously selected as All-Star reserves: Philadelphia 76ers center Joel Embiid, Utah Jazz forward Lauri Markkanen and Memphis Grizzlies guard Ja Morant.
 
Viestejä
2 184
he is replaced in the starter pool for the Draft by the All-Star reserve from the same conference and of the same position group who had the highest weighted ranking in the voting for All-Star starters
Kyllä kannatti äänestää jokaikinen päivä! Vaikka niillä äänillä ei itse valintaa All-Stariksi tullut, nyt sitten niiden pohjalta tuli Laurille korotus avausviisikkoon.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453

“Extremely happy. ... Excited. That’s kind of — on a personal level — what you’ve been working for,” he said. "You remember everything you’ve gone through in your journey, and everything happens for a reason. ... I was so happy when it happened, but then slowly started thinking of the stuff I had to go through to get here.”

"I’ve said this publicly before, but absolutely it has always been my personal goal," he said. “Obviously I’ve got team goals and I’m always gonna push those first, but like at an individual level that’s always been my goal. Not just to be one of the guys in the league, I want to make it to the top.”
 
Viestejä
1 322
Laurin pitäis pelata vielä kolme peliä vielä ilman loukkaantumisia, jotta varmasti esiintyy All-Star pelissä ja ens yönä on seuraava peli. Vähän pelotti se yks monsterdonkki mitä Markkanen yritti joka ei mennyt sisään. Vähän tarpeetonta yrittää sellaisia donkkeja nyt, mutta näköjään Lauri ei ainakaan täysin varman päälle ota. Kun puolustava pelaaja päättääkin haastaa sen niin siinä voi iso pelaaja laskeutua vaikka millä tavalla isolla painollaan ja hajottaa jaloista jotain, etenkin jos laskeutuminen tapahtuu vastustajan kengän päälle.

Tässä videossa muistaakseni suunnilleen puolessavälissä se donkkiyritys:

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös