Koripallo.com

SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Viestejä
42
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Sophistifunk sanoi:
Se Caesar ei muuten puhunut latinaa vaan kreikkaa. Oikea ilmaisu meni jotakuinkin: "ET TU, TEKNON!"

No tarkalleen ottaen Ceasar ei sanonut ko. lausetta latinaksi, kreikaksi tai härmäksikään, vaan lentävä lause on erään englantilaisen Sophistifunk-wannaben tuotosta (Shakespeare, jos joku on joskus kuullut nimen). Ceasar sanoi kuolemansa hetkellä monia asioita, mm. Au, voi v*ttu, tää sattuu jne. mutta aikalaisraporttien mukaan historiankirjoihin on päätynyt toteamus "tämähän on väkivaltaa" jonka latinalaista muotoa en nyt tähän jaksa kirjoittaa.
 
Viestejä
2 819
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

JOEN SUU sanoi:
Olikos Sf:n päällä se vanhojen tansseista ylimääräiseksijäänyt puku?

Aika epätodennäköistä. Jollen ihan väärin muista, sonnustautuin wanhaintansseissani lycrahameeseen?

pöydän takaa sanoi:
No tarkalleen ottaen Ceasar ei sanonut ko. lausetta latinaksi, kreikaksi tai härmäksikään, vaan lentävä lause on erään englantilaisen Sophistifunk-wannaben tuotosta (Shakespeare, jos joku on joskus kuullut nimen). Ceasar sanoi kuolemansa hetkellä monia asioita, mm. Au, voi v*ttu, tää sattuu jne. mutta aikalaisraporttien mukaan historiankirjoihin on päätynyt toteamus "tämähän on väkivaltaa" jonka latinalaista muotoa en nyt tähän jaksa kirjoittaa.

Jep. Näin finglanniksi sanottuna: "PWNED!"
 
Viestejä
1 354
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Täytyypä vielä jäädä seuraamaan Bulls-Heat-pelin gamecastia. Tietääkö kukaan missä olisi tämän päivän Tapiolan pelin tilastot, tulospalvelu ei toimi?
 
Viestejä
1 607
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

2. ssa finaalissa Lahti on pakkovoiton paineet niskassaan. Hongalla on vain voitettavaa.

Fanikulttuuri katsomoissa on laajentanut horisonttiaan muun maailman suuntaan, hyvä näin.

Lilaa ja vihreää. Torvia, rumpuja ja luomu meteliä. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Muutama ylilyönti tai mauton käsimerkki hukkuu kosmiseen taustakohinaan. Nautitaan finaaleista niin kauan kuin niitä nyt kestää. 8)
 
Viestejä
1 330
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

lothar sanoi:
2. ssa finaalissa Lahti on pakkovoiton paineet niskassaan. Hongalla on vain voitettavaa.

Fanikulttuuri katsomoissa on laajentanut horisonttiaan muun maailman suuntaan, hyvä näin.

Lilaa ja vihreää. Torvia, rumpuja ja luomu meteliä. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Muutama ylilyönti tai mauton käsimerkki hukkuu kosmiseen taustakohinaan. Nautitaan finaaleista niin kauan kuin niitä nyt kestää. 8)
8) Ja toivotaan, että enää vain kaksi ottelua 8)
 
Viestejä
453
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

On noi torvet kyllä raivostuttavia. Lahdessa on yksi sarjan parhaista yleisöistä mutta sen kannustus peittyy lähes täysin tuon korvia vihlovan ulinan alle. Mutta tietysti jos lahtelaiset itse tosta tykkää, mitä minun on vaikea ymmärtää kyllä, niin ei kai siinä mitään. Ei tarkoitus olekaan vastustajan kannattajia tai puolueettomia katsojia miellyttää.
 
Viestejä
1 017
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Skiles sanoi:
On noi torvet kyllä raivostuttavia. Lahdessa on yksin sarjan parhaista yleisöistä mutta sen kannustus peittyy lähes täysin tuon korvia vihlovan ulinan alle. Mutta tietysti jos lahtelaiset itse tosta tykkää, mitä minun on vaikea ymmärtää kyllä, niin ei kai siinä mitään. Ei tarkoitus olekaan vastustajan kannattajia tai puolueettomia katsojia miellyttää.

Laita äänet pois iso mies, älä valita.
 
Viestejä
453
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Kokeilin tuota, mutta samalla hävisi pelin äänet ja selostus. Eli ei hyvä.

No, en kommentoi tätä aihetta enää.
 
Viestejä
453
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Näytti jo että Lahti menee menojaan, mutta nyt Honka otti jo johdon. :eek:

Pavi varmaan keskustellut Koposen kanssa eilisen jälkeen miten reagoida kahden miehen träppiin.
 
Viestejä
1 017
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Skiles sanoi:
Kokeilin tuota, mutta samalla hävisi pelin äänet ja selostus. Eli ei hyvä.

No, en kommentoi tätä aihetta enää.

No ei voi tulla Bubia ja Henkkaa ikävä? :)
 
Viestejä
479
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Kyllä on matsissa varsinaiset pillipiiparit. Todellisia pajupillin puhaltajia. Valko/liilat lasit silmillä.
Kehtaavatkin koko tv-kansan silmissä puhaltaa noin ala-arvoisesti.
Toivottavasti eivät sekoile loppupelissä niin paljon, että ratkaisivat ottelun.
 
Viestejä
16 284
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

keskiympyrä sanoi:
Kyllä on matsissa varsinaiset pillipiiparit. Todellisia pajupillin puhaltajia. Valko/liilat lasit silmillä.
Kehtaavatkin koko tv-kansan silmissä puhaltaa noin ala-arvoisesti.
Toivottavasti eivät sekoile loppupelissä niin paljon, että ratkaisivat ottelun.

Älä viitti, en minäkään nostanut noista samaisista hemmoista meteliä välieräsarjassa, vaikka aihetta olikin. Jos Lahdelle olisi vihelletty Kataja-sarjassakin samalla lailla virheitä kuin 1. finaalissa, niin Kataja olisi ollut vahvoilla. Kummallisia linjamuutoksia.. Salaliitto? ??? :D ;)

Noi torvet on aivan turhia, kannustus on lähdettävä äänihuulista ja käsistä. Rumpuryhmät ovat OK.
 
Viestejä
19 552
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Henkka on jumala! " voi, voi, nyt olen eri mieltä " " ai jai, nyt ei mennyt ihan oikein " " nyt haluaisin kyllä nähdä vielä hidastettuna "

Kommentoisi itse peliä, eikä koko ajan ärsyttävästi tuomioita. Alkaa ihan oikeasti ottaa pääkuoreen.
 
Viestejä
1 017
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

JOEN SUU sanoi:
Henkka on jumala! " voi, voi, nyt olen eri mieltä " " ai jai, nyt ei mennyt ihan oikein " " nyt haluaisin kyllä nähdä vielä hidastettuna "

Kommentoisi itse peliä, eikä koko ajan ärsyttävästi tuomioita. Alkaa ihan oikeasti ottaa pääkuoreen.

Ihan samaa mieltä! Ainut mistä puhuu totta on tosta Koposen jatkuvasta mussuttamisesta, huomaa että on junnulla noussu pissa jo hattuun.
 
Viestejä
453
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Uuh, Koponen yrittää alley-ooppia ja hukkaa 4-1 hyökkäyksen...
 
Viestejä
479
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

JOEN SUU sanoi:
Henkka on jumala! " voi, voi, nyt olen eri mieltä " " ai jai, nyt ei mennyt ihan oikein " " nyt haluaisin kyllä nähdä vielä hidastettuna "

Kommentoisi itse peliä, eikä koko ajan ärsyttävästi tuomioita. Alkaa ihan oikeasti ottaa pääkuoreen.


No Henkka ei voi kommenteillaan ratkaista peliä. Huonot tuomarit voivat sen linjattomuudellaan tehdä.
 
Viestejä
4
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Joo joo. Uskotaan jo että Namikan paskat fanit on ärsyttäviä. Ei sitä tarvitse jokaisen erikseen täällä kommentoida. Aloittakaa vaikka joku uusi keskustelu siitä aiheesta. Washington Post keskittyy näköjään joka viestissä mollaamaan Namikaa. Anna mennä vaan, vaikka naurettavaahan toi on.
 
Viestejä
5 503
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen on pakko todeta, että on tullut todella huonoja vihellyksiä. Nimenomaan huonoja vihellyksiä melko selvistä tilanteista. Onneksi nuo tuhannen taalan mokat ovat menneet jokseenkin tasan.
 
Viestejä
1 017
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

Nyt tulee varmaan kaikilta paskaa niskaan, mutta sanon silti että toi Koponen on vitun naurettava. :)
 
Viestejä
386
Vs: SM-FINAALIT 07: HONKA-NAMIKA LAHTI

BLAGI sanoi:
Nyt tulee varmaan kaikilta paskaa niskaan, mutta sanon silti että toi Koponen on vitun naurettava. :)

Olen samaa mieltä. Filmaaminen ja kuperkeikat kuuluu futikseen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös