Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavaksi pakkovoitto Islannista että päästään jatkosarjaan. Kv. rankingeissa ei kannata pudota sinne alakertaan jäämällä alkulohkoon.
Sen jälkeen kannattaisi musta vakavasti miettiä, olisiko nyt aika alkaa oikeasti antaa uusille miehille isoa vastuuta jatkosarjassa?
Totta. Täytyy sanoa, että harvoin olen kaivannut Nenosta kentälle, mutta nyt olisi sopinut porukkaan ja pelin henkeen kuin nenä päähän. Aidoossakin on rakkikoiraa sopivasti - eikä olisi tarvinnut peluuttaa Wilsonia puuskutusrajalla (olisi ehkä lopun ratkaisutkin paremmalla hapenottokyvyllä menneet toisin?).Tsekki voitti fyysisessä voimassa koska Suomi on liian heikko. Tämä nyt ei ole mitään uutta. Sikäli yhä enemmän ihmetyttää Nenosen pelaamattomuus ja aidoon kotiin jättäminen. Kyllä niillä valinnoilla ja peluuttamisilla vaan on vaikutusta.
Munista en tiedä, mutta ärsyttävän aivotonta. Päätä hakattiin seinään ihan itse viimeiseen minuuttiin asti, kun ei uskottu tshekkien kykyyn sumputtaa Markkanen, vaikka sen näki heti alusta alkaen. Aivotonta!Olipahan munattoman näköistä palloilua Suomelta.
Kaikkien pelien tulokset seuraavat mukana jatkolohkoon, ei vain jatkoon menneitä vastaan pelatuista otteluista.Jatkohuomautus.
Itse olin kyllä varovaisen optimistinen, vaikka tilanne näyttikin hankalalta juurikin siksi, että Koponen, Salin ja Markkanen tulisi missaamaan 2/3 peleistä. Toiveeni perustui ajatukseen, että Suomi voisi päästä jatkolohkoon oman sarjansa ykkösenä: mieluiten 4-0 pelillä, tai sitten edes yhdellä vierastappiolla Tsekille (3-1). Ehkä sitten olisi voinut käydä vähän munkki ja Suomi olisi saanut pelata Venäjää ja Ranskaa vastaan kesäpelit jolloin Suomi olisi ollut täydessä iskussa parhaalla mahdollisella miehistölllä ja olisi voinut vaikka yllättää edes toisessa pelissä - mitä olisi tarvittu eritoten jos pohjilla ei olisi ollut 4-0 lähtösaldoa vaan "vain" 3-1.En nyt alunperinkään uskonut Suomen oikeasti pääsevän World Cup:iin. Edellinen ikäryhmä Lee, Kotti, Salin, Wilson ja Koponen alkavat ikääntymään ja seuraava ikäryhmä ei ole ihan vielä valmis.
Ei kai?Kaikkien pelien tulokset seuraavat mukana jatkolohkoon, ei vain jatkoon menneitä vastaan pelatuista otteluista.
Khyllä vaan. Ja ei, ei siinä järkeä ole. Aiemmin se oli FIBA:n sivuilla vielä tulkinnanvaraisesti, nykyään ihan yksiselitteisesti.Ei kai?
.All results from all games in the First Round (even the ones from games against teams that did not advance) are carried over to the Second Round
Kansainväliset vedonlyöntiyhtiöt näkevät Suomen suosikkina prosentein 73-27. Tosin en usko, että nuo kertoimet ovat ehtineet vielä reagoida Koposen puuttumiseen, joka Suomen voiton todennäköisyyttä laskee enemmän kuin prosentin tai kaksi. Mutta jos nyt uskoisi pelin olevan 50-50 (tai edes 55-45), olisi ilmaista rahaa tarjolla.
Olipahan munattoman näköistä palloilua Suomelta.
Koposen käsissä kotona?Suomen pitäisi kyllä Markkastakin saada vapaaksi paremmilla peliseteillä.
Missäköhän oli ne pelisetit, joita ei vielä paljastettu Viro-pelissä?