Koripallo.com

Lauri Markkanen - mies ja legenda

Viestejä
2 333
Olen katsellut pelkästään tilastoja ja muutenkin mutuilen vaan, mutta kerääkö Lauri paremmin levypalloja Lopezin kanssa pelatessaan? Esim. nyt pari peliä Markkanen on pelannut uransa parasta levypallopeliä Lopezin ollessa taas avauksen miehenä.
Juu. Selvästi. RoLo sulkee tosi tehokkaasti vastustajan isoja miehiä pois korin alta ja tekee näin tilaa Markkaselle.

Saa nähdä miten tilanne kehittyy. Uusimmissa huhuissahan jo puhutaan siitä, että ehkä RoLo onkin jäämässä Chicagoon - ei siis vain täksi kevääksi vaan että tekisi jatkosopparin.

Äänestetään siis Laurille edes yksi voitto tälle kaudelle. Hippikommarit älkää nyt tulko sotkemaan tätä.
???

Nyt menee kyllä tän logiikka ohi ja korkealta.

Eikös ne ihmiset jotka käyttää jossakin määrin negatiivisessa mielessä ilmaisua "hippikommarit" ole yleensä myös sitä mieltä, että koko ilmastonmuutoksesta puhuminen on juuri noiden hippikommarien juttuja? Eikö olisi pitänyt ennemmin toivoa, ettei mersu-persut tule sotkemaan sitä pitämälllä some-mökää Laurin ilmastokampanjaa vastaan? :)
 
Viestejä
278
Laurin helmikuun tilastot: 26 pts 12.2 reb 2.4 ast 48.6 FG% 34.8 3P% 92.3 FT%

Erittäin vakuuttavat tilastot ja itse omaan silmään osunut se, kuinka hyvin Markkanen lähtee oman puolustuslevypallon jälkeen työntämään palloa itse ylös, josta sitten hyökkää itse tai löytää vapaan pelaajan. Lisäksi olen vakuuttunut siitä, miten Lauri on luonut itselleen melko kummallisen, mutta toimivan, viimeistelypaketin ajoilleen, jossa hän hidastaa liikettään juuri ennen heittoa. Bullsin selostajatkin jankkaavat sitä koko ajan ja se tuntuu sotkevan aika tehokkaasti puolustajien rytmiä heiton haastoissa.

Helmikuun aikana Markkanen pääsi vapariviivallekin huomattavasti aiempaa enemmän, joka on erittäin hyvä asia. Hän on vihdoin pelannut tarpeeksi agressiivisesti ja tulokset kertoo vain positiivisia uutisia. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 452
Markkanen arvostelee SportsCenterissä kauden parhaat donkkinsa.

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös